inleiding tot, geen testen meer, want het heeft geen zin meer, het is overalalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:02 schreef Kyran het volgende:
WHORIVMtwitter:WHO twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 17:01:40"Second, detect, protect and treat.
You can’t fight a virus if you don’t know where it is. Find, isolate, test and treat every case, to break the chains of #COVID19 transmission.
Every case we find and treat limits the expansion of the disease"-@:DrTedros #coronavirus reageer retweet
Vanaf 12 maart worden mensen met milde klachten niet meer getest
Gevaarlijk dom is een term die bij jou pastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:04 schreef GereDathan het volgende:
Wel 155 nieuwe besmetting, en dan hoor ik allemaal mensen gillen over dat het elke dag gaat verdubbelen en we ten onder gaan.
Het aantal nieuwe besmettingen neemt nu alweer af![]()
Lekker in paniek wc papier scoren hoor, stelletje aanstellers.
Ja diequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/(...)p-parkeerterrein-azm
Waarom? Omdat het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan dit niet gewoon verwijderd worden, zulke trollen?
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan krijg je pas paniek. Er liggen al heel wat IC's helemaal vol.
De AVG bevat een uitzondering als dit in "het algemeen belang" is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze mogen volgensmij niet eens zeggen wat voor medische problemen ze hadden omdat AVG
Dit iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:02 schreef Kyran het volgende:
WHORIVMtwitter:WHO twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 17:01:40"Second, detect, protect and treat.
You can’t fight a virus if you don’t know where it is. Find, isolate, test and treat every case, to break the chains of #COVID19 transmission.
Every case we find and treat limits the expansion of the disease"-@:DrTedros #coronavirus reageer retweet
Vanaf 12 maart worden mensen met milde klachten niet meer getest
Omdat hij over dit stukje heen leest wat essentieel is:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het je niet aanstaat?
quote:Vanaf 12 maart worden mensen met milde klachten niet meer getest omdat er een landelijke maatregel is om thuis te blijven bij de eerste klachten.
Dit. We kunnen kritiek hebben op de overheden of Rutte. Ik denk dat er niet veel zijn die het beter weten, ook hier niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Kortom, het is wat het is. Ongetwijfeld worden er fouten gemaakt, maar het is volstrekt onzinnig te denken dat iemand het hier voorspelbaar beter zou kunnen doen
Hoaxquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er lopen er sowieso wel wat rond. Corona zit al door heel Nederland.
De meeste mensen noemen mij verstandig en realistisch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom is een term die bij jou past
Pandemiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De AVG bevat een uitzondering als dit in "het algemeen belang" is.
Een epidemie indammen zal een rechter wel accepteren.
De dappere waddeneilanden zouden nog wel coronavrij kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er lopen er sowieso wel wat rond. Corona zit al door heel Nederland.
De schade van de economie beperken past precies in het straatje van Rutte.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet zo’n onzin verkondigen aub, alsof Rutte persoonlijk baat heeft bij het open houden van de scholen
Ik begrijp je reactie en je hebt ook wel gelijk maar het is live op tv en je begaat een blunder die eigenlijk gemaakt wordt door iets wat automatisme is. Stom van beiden, maar prima gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:06 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat hij die fout sowieso niet moet begaan als staatshoofd. Het is een kleine moeite om bij deze maatregel van te voren af te spreken om geen handen te schudden na afloop. Dat is professioneel. Maar om een maatregel aan te kondigen, en die zelf kolderiek verbreken en het afdoen met een grap tijdens een ernstige situatie, vind ik staatshoofd-onwaardig.
over een week praten mensen wel anders.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom is een term die bij jou past
Niet mijn woorden, maar de woorden van Jan Kluytmans, arts-microbioloog in het Amphia Ziekenhuis in Breda.quote:Tijdens een HEFTIG griepjaar liggen er alleen op de absolute top van een epidemie tien mensen tegelijkertijd met influenza op de IC van het Amphia, en we staan nu pas aan het begin. Wie dit virus nu nog bestempelt als een gewoon griepje, vertoont echt laakbaar gedrag.
twitter:Meldkamer_LMS twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 15:06:26#covid_19 Bel alleen 112 in levensbedreigende situaties. Voorkom dat de meldkamers overbelast raken.
Vragen over het coronavirus? Kijk op https://t.co/qJuZMdIY3P of https://t.co/sjrfmEufHN of bel tussen 8.00 - 20u met 0800-1351. reageer retweet
@onlogischquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:12 schreef Kyran het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Prima artikel dit, vooral voor de "het is maar een griepje" mensen.
[..]
Niet mijn woorden, maar de woorden van Jan Kluytmans, arts-microbioloog in het Amphia Ziekenhuis in Breda.
Daar wordt ie ook rijkelijk voor beloond.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:11 schreef Tris het volgende:
Ga in deze omstandigheden maar eens in de schoenen van een premier staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |