Voor elke corona patient klik ik 1 keer op een advertentie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
quote:14:08
Een Nederlandse heftruckchauffeur is gisteren viral gegaan met een video op sociale media. In de video is te zien hoe de chaffeur in een distributiecentrum laat zien waarom wc-papier hamsteren absoluut overbodig is, er ligt namelijk genoeg voorraad. De maker van de video rijdt lachend door de volle hal.
Het bedrijf waar de video gefilmd is, is niet blij met alle aandacht. ,,We hebben vanochtend contact gehad met de maker van deze video. Ik wil niet hebben dat er gefilmd wordt in mijn bedrijf", laat een woordvoerder weten. Dat heel Nederland nu ziet dat het niet nodig is om extra rollen wc-papier in te slaan is volgens het bedrijf geen positief bij-effect van de video. Het Tilburgse logistiekbedrijf zegt dat er geen consequenties zijn voor de filmende werknemer.
https://www.ad.nl/dossier(...)roosendaal~a26b4b4e/quote:14:07
Aan de wintersport van Dordtenaar Raymond Jager in het Oostenrijkse Sankt Anton is abrupt een einde gekomen. Toen hij vrijdagmiddag nog op de piste stond, klonk de aankondiging dat het skidorp binnen enkele uren volledig zou worden afgesloten van de buitenwereld. In alle haast pakten hij en een vriend hun spullen om te voorkomen dat ze misschien wekenlang afgesloten zouden worden van de wereld. ,,Iedereen vluchtte het dal uit.’’ Lees Raymons verhaal hier (Premium).
RIVM moet wel geloofwaardig blijven dus vandaag net boven 1000 besmettingen. Terwijl het er lang + 10.000 zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We gaan wel boven de 1000 komen, anders klopt er iets niet
11 minuten geledenquote:
Andere subfora zijn nu net zo leeg als de gemiddelde winkelstraat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
Alleen als er genoeg getest wordt om aan dat aantal te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik denk dat er 300 bijkomen vandaag, gezien de trend.
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Gewoon de kids naar school blijven sturen
De Spaanse regering roept inwoners op alleen de deur uit te gaan voor voedsel en medicijnen, dat meldt persbureau Reuters.
Ik las Dartenaar Raymond van Barneveld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)roosendaal~a26b4b4e/
Gewoon de deur open doen en naar buiten gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef falling_away het volgende:
Ik woon in een dorpje aan de rand van het bos.. al komt er een totale lockdown denk ik dat ik gewoon ga wandelen hoor.. ik denk dat je in een grote stad het moeilijker gaat krijgen om buiten te komen.
Geen idee. Ik verwacht een flinke stijging weer en een aantal doden.quote:
Als er een staat van beleg is zul je snel naar huis worden gestuurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de deur open doen en naar buiten gaan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef kilon het volgende:
Fok kan het allemaal ook niet meer aanEn ik maar denken dat mijn sociaal leven corona zou overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, beetje ongelukkig ook als er een lockdown komt terwijl het eindelijk weer mooi weer is na 6 maanden herfst.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef falling_away het volgende:
Ik woon in een dorpje aan de rand van het bos.. al komt er een totale lockdown denk ik dat ik gewoon ga wandelen hoor.. ik denk dat je in een grote stad het moeilijker gaat krijgen om buiten te komen.
Ik hoor alleen maar klagende mensen over het feit dat ze straks 2 weken op hun eigen kind moeten gaan passen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |