Behoorlijk verkouden ja. Hoop ik maar.quote:
Weet je, m'n laptop is oud en kan de reclames nauwelijks aan. Zonder die reclames werkt ie prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan eindelijk maar eens adblock uitzetten en zorgen dat FOK! kan blijven bestaan, financieel
ja en fok gaat financieel niet lekker er doorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je, m'n laptop is oud en kan de reclames nauwelijks aan. Zonder die reclames werkt ie prima.
Ja, das ellende nu, je weet niet of het een "verkoudheidje"is , of wat andersquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:13 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk verkouden ja. Hoop ik maar.
Alleen op mobiel is zonder wel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en fok gaat financieel niet lekker er door
Hey wijze manquote:
dan mobiel maar FOK!kenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen op mobiel is zonder wel mogelijk
Extra pizza bestellen bij Domino's via reflink van FOK!quote:
10 euro voor een half jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mobiel maar FOK!ken
of je dokt voor een abo
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mobiel maar FOK!ken
of je dokt voor een abo
Wil best een abo nemen, maar niet voor een half jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mobiel maar FOK!ken
of je dokt voor een abo
Ja das wel jammer voor de kleinegebruikers die maar korte periode actief zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil best een abo nemen, maar niet voor een half jaar
Jammer dat je niet gewoon per maand kan betalen
Heyquote:
Vind ik wel jammer idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of een kleine portemonnee hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja das wel jammer voor de kleinegebruikers die maar korte periode actief zijn
De ah hier was vandaag leger dan gisteren.quote:
danny even mailen of die een optie voor je heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tochquote:
Ja, hier vanmorgen de inpakkarren van de inpakkers al leegtrekken. Echt bizarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ah hier was vandaag leger dan gisteren.![]()
Trieste hamstermensen
Of topic openen in feedback.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
danny even mailen of die een optie voor je heeft
Zeker.quote:
dan reclame accepterenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Ga er niet over mailen en geen topic over openen
Dan houd het opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Ga er niet over mailen en geen topic over openen
En volgende week is alles gewoon weer te krijgen want iedereen heeft dit weekend ingeslagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier vanmorgen de inpakkarren van de inpakkers al leegtrekken. Echt bizar
Ja, maar die moeten hun boodschappen toch ook binnen halenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En volgende week is alles gewoon weer te krijgen want iedereen heeft dit weekend ingeslagen.
Wat me wel opvalt is dat er achthonderd procent meer bejaarden buiten lopen.
Ik dacht dat de risico groepen zoveel mogelijk binnen moesten blijven
Dat gaat mij niet lukken, moet toch je dingen doen.quote:
Niet in het weekend. Meeste mensen werken door de weeks. En die kleinkinderen waar ze op passen die ouders kunnen als bedankje wel boodschappen voor ze doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten hun boodschappen toch ook binnen halen
Het is wel makkelijk zeggen binnen blijiven maar lukt niet altijd
Daarbij moet de oudjes ook naar buiten om de kinderen op te halen van hun kinderen anders kunnen die weer niet werken.
Zijn echt veel opa's en oma's die oppassen
Dat probeer ik al jaren maar helaas lukt het me steeds nietquote:
lukt me steeds vakerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren maar helaas lukt het me steeds niet
Ja snap dat ze nu niet op hoeven te passenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet in het weekend. Meeste mensen werken door de weeks. En die kleinkinderen waar ze op passen die ouders kunnen als bedankje wel boodschappen voor ze doen.
Moet trouwens zeggen dat het in de winkel mee viel met bejaarden het was voornamelijk op straat dat ze gewoon aan de wandel waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |