Kom er niet meer in. Wel op de telefoon. Ook op de iPad maar niet via de laptopquote:
Had ik al gedaan. Al twee keer nu.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zit je draadloos of op de kabel? Uit en aan al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er niet meer in. Wel op de telefoon. Ook op de iPad maar niet via de laptop
Ook als je er uit gaat en weer terug wilquote:
yepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook als je er uit gaat en weer terug wil
, goeiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:37 schreef Nizno het volgende:
hier niet zo traag maar kan komen omdat ik sloom ben
vreemdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Kan wel in dm komen. En op de hoofdpagina maar niet op het forum
Staat zeker error 403? Aan en uit geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Kan wel in dm komen. En op de hoofdpagina maar niet op het forum
Alles is overdreven daarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:40 schreef Nizno het volgende:
waarom gillen ze zo in amerika als ze horen dat ze opa en oma worden?
vooral de oma's
quote:
Naar actief gaan ?..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff opnieuw en naar aktief gaan en dts weer invoeren.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar actief gaan ?..
Cookies verwijderd geschiedenis gewist
Ja, linksboven op de foksite staat actief. En vandaaruit dodetopicspel opzoeken en opnieuw intikken. Doe ik ook vaak met storingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar actief gaan ?..
Cookies verwijderd geschiedenis gewist
welke browser?quote:
Zowel Chrome als ie doe hij het nietquote:
klik eens op die link in dm met rechts en doe eens incognitoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zowel Chrome als ie doe hij het niet
Ja zeker bagger. Maar nu kom ik er helemaal niet in via de laptop. Op de iPad is hij helemaal traagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |