Ja snap dat ze nu niet op hoeven te passenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet in het weekend. Meeste mensen werken door de weeks. En die kleinkinderen waar ze op passen die ouders kunnen als bedankje wel boodschappen voor ze doen.
Moet trouwens zeggen dat het in de winkel mee viel met bejaarden het was voornamelijk op straat dat ze gewoon aan de wandel waren.
Dat ben ik met je eens. Het is eindelijk lekker maar zo gaan we verspreiding natuurlijk niet verminderen. Zelfde als dat mensen nu thuis moeten werken zoveel mogelijk maar dan die tijd ook gebruiken om meer in de supermarkt te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap dat ze nu niet op hoeven te passen![]()
Zou ook kunnen dat ze gewoon wandelen, Het is voor het eerst in tijden redelijk weer.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan nu geaccepteerd de zolderkamerleef leven
Ben toch al voorzien
oeps geen sjokola in huis nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dat helemaal vergeten dingen voor de lekkere trek te halen
Was al blij dat ik eten voor het weekend had
Nope geen sjokola in da house.quote:
oepsquote:
Alweer. Nu nog doenquote:
Ja das wel oeps, zo lekker pure reep met zeezout en amandelenquote:
wel worst offuh koek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das wel oeps, zo lekker pure reep met zeezout en amandelen
Nee dominos niet lekker. NewYork is lekkerder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Extra pizza bestellen bij Domino's via reflink van FOK!
Beiden waardeloosquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee dominos niet lekker. NewYork is lekkerder.
Nope, en koek heb ik geloof ik nog 1 pak liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |