Ben je echt positief getest op COVID-19?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:15 schreef Logician2.0 het volgende:
hier trouwens voor het eerst in 1,5wk een nacht goed geslapen en minder kramp/pijn in de longen, ik denk dat ik door het ergste heen ben
![]()
Nu zijn de kinderen aan de beurt maar die lijken op verhoging/koorts en wat hoesten na het prima te handelen.
Misschien is dat juist een goede manier om ze van de straat te krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:26 schreef capricia het volgende:
In Frankrijk zijn de gele vestjes weer massaal op de been. Ondanks de maatregelen dat je maar met 100 mag zijn.
Hoe dom.
Bijna 1200% van dagelijkse bevolen innamequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
1 gram vitamine c is toch niet veel?
Ik houd niet van paprikas. Is paprikachips ook goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Voor alle vitamine C liefhebbers. Je plast het grootste deel direct weer uit en krijgt er zure urine van.
Het is dan ook Ascorbinezuur
Meer dan het maximum per dag nemen heeft niet veel zin. Je lichaam kan niet meer dan het maximale verwerken.
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
RIP jouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- vlees alles op (op vega na)
- groente fruit op
- Schappen met sla e.d. op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
- diepvries pizza’s nog wat restanten.
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Ik begrijp niet waarom iedereen het vegaspul laat liggen. Dat is juist langer houdbaar dan vlees.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
Ik dacht net even lekker een lunch te halen in de appie hier, maar alles is fucking op:
- groente fruit op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
En brieven op de glazen deuren van het zuivel en vlees dat er leverproblemen zijn en ze het hopelijk morgen kunnen aanvullen
Ja.. mijn dochter van 7jr is voor het eerst in haar leven een wk zonder mooie gekamde haren en nette kleren naar school geweest.. klinkt suf maar de mensen die mij kennen weten dat ik nogal van verzorgd en zelfs met andere enge ziekten gewoon doorga. Ik kon gewoon niet uit bed komen sochtends, niet wakker worden, n snachts niet slapen de krampquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Fijn dat je weer aan het opknappen bent. Klinkt alsof je het zwaar voor de kiezen hebt gehad.
Das niet erg ik drink mijn urine niet op dus die mag zuur zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Voor alle vitamine C liefhebbers. Je plast het grootste deel direct weer uit en krijgt er zure urine van.
Meer dan het maximum per dag nemen heeft niet veel zin. Je lichaam kan niet meer dan het maximale verwerken.
Beter eet je gewoon een paprika rauw op, daar zit meer vitamine C in dan in een glas sinaasappelsap.
Er zijn ook andere varianten vitamine C. Zoals Ester-C. Dat is calciumascorbaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef the_actraiser het volgende:
Als er dus leverings problemen zijn dan hebben de hamsters uiteindelijk misschien toch gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Fukushima het volgende:
- groente fruit op
- brood op
- zuivel op
- pasta pad op
- wc papier op
Vegaspul is gewoon goor daaromquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom iedereen het vegaspul laat liggen. Dat is juist langer houdbaar dan vlees.
Wat heb je gedaan toen je 's nachts zo wakker werd? 112 gebeld? Wat is verstandig mocht dat gebeuren. Gewoon slapen en volgende ochtend huisarts bellen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Eerst kreeg ik knallende koppijn met een soort kriebel/irritatie in mijn neus alsof ik enorm verkouden was zonder dat ik het echt was.
Dit bleef een paar dgn, ik had ook een soort van prikogen alsof je heel veel gehuild hebt en kreeg ook regelmatig te horen dat mijn ogen rood waren? Wel ontwikkelde ik een klein hoestje, maar ik voelde mij iets beter dacht ik, om vervolgens snachts wakker te worden met enorme krampen in mijn longen en koorts. En toen bleek ik ineens een longonsteking te hebben ..
Heel de tijd dat pamperen en dat het wel meevalt idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik neem het vooral de overheid kwalijk. De burgers worden NIET goed geīnformeerd. Gisteren tijdens die extra uitzendingen op NPO1 hadden ze de kans om de burgers echt te informeren en echt duidelijk te maken wat ons te wachten staat als we niet meewerken en echt even stoppen met onze normale leven van uitgaan, biertje pakken, concerten bezoeken etc.
In plaats van goed te informeren hebben zij gisteren vooral weer gedaan aan downplayen. De voorzitter van NVIC die twee dagen geleden nog de noodklokken aan het luiden was over dat de IC's binnen een paar dagen vol konden zitten was gisteren opeens aan het downplayen geslagen. Hij ging zelfs zo ver om te zeggen dat wij hier NOOIT Italiaanse taferelen gingen krijgen.
Als je dat zegt tegen je burgers word je inderdaad niet meer serieus genomen als je daarna met harde maatregelen komt. Het is allemaal zo amateuristisch.
Ja hoor. In aardappelchips zit ook vitamine cquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd niet van paprikas. Is paprikachips ook goed?
Tot zo ver het niet reageren op mij.quote:
Het is pas net begonnen..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef Kalgoorlie het volgende:
Volgens mij is het nu wel een beetje klaar met de grote maatregelen... Die NOS liveblog begint ook steeds meer futiliteiten te vermelden i.p.v. echt nieuws.
Dit is denk ik wel het hoogte (of diepte) punt in NL.
Denk niet dat er leveringsproblemen zijn, maar meer dat de supermarkten geen kerstdrukte verwachtten midden in maartquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als er dus leverings problemen zijn dan hebben de hamsters uiteindelijk misschien toch gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |