Idd.. herken dat beeld wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in 2002 in de VS geweest en twee beelden zijn me altijd heel erg bijgebleven.
Een oude dame met parkinson die in een voorstad van Washington tafels aan het schoonmaken was bij McDonald’s.
En de trottoirs vol met zwervers op twee blokken afstand van het Capitool.
Dan moet je je als rijk land wel een beetje schamen.
Maar dat doen ze daar dus niet. In 1999 op huwelijksreis in de USA, in een stad als San Francisco was dat ook schrijnend. Lag zelfs in de McDonald's een zwerver in de hoek en die haalde gratis zakjes ketchup en die likte ie uit. Niet best voor je eetlustquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in 2002 in de VS geweest en twee beelden zijn me altijd heel erg bijgebleven.
Een oude dame met parkinson die in een voorstad van Washington tafels aan het schoonmaken was bij McDonald’s.
En de trottoirs vol met zwervers op twee blokken afstand van het Capitool.
Dan moet je je als rijk land wel een beetje schamen.
Zelfcontrole zonder quarantaine voor een periode van twee weken. Twee keer per dag je temp. doorgeven. En je moet voor boarding een medisch certificaat overleggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand mij helpen dit juist vertalen?
Thailand has added the UK, USA and several other countries to list of countries it regards as being ‘high risk’ due to the ongoing coronavirus, COVID-19 pandemic.
On 13 March, 2020, at 19.00 Hrs, the Public Health Ministry’s Department of Disease Control, updated its list of countries with ‘ongoing local transmission’.
This list now includes: Japan, France, Spain, Switzerland, Germany, Netherlands, Sweden, Norway, Denmark, the UK and USA.
According to an update posted on the Tourism Authority of Thailand website on 14 March, travellers arriving in Thailand from these countries are expected to “ensure self-monitoring for no less than 14 days”.
The statement regarding countries with ‘ongoing local transmission’ reads:
Travellers arriving from the countries with ongoing local transmission are required to be under observation (supervision without quarantine) in order to ensure self-monitoring for no less than 14 days until the end of the infectious period or the reason for suspicion.
Travellers must record their own symptoms in the reporting system and monitor their symptoms strictly as required by the MOPH.
The traveller must notify the disease control officer about the places he/she visits, so that a surveillance officer can closely monitor his/her movement and contacts.
If a traveller feels sick or suspects that he/she has a fever accompanied by at least one of the symptoms; such as, cough, runny nose, sore throat, and shortness of breath within 14 days of arrival into Thailand, he/she must inform a disease control officer immediately upon the symptoms onset or upon suspecting illness to be tested, treated, clinically diagnosed, isolated or quarantined.
According to the Department of Disease Control, self-monitoring involves: "Body temperature screening twice a day, every day since arriving in Thailand, for a total of 14 days. If you have fever with respiratory symptoms, report to the local health authority".
Travellers who fail to comply face fines up to 100,000 baht and/or one year in jail.
Meanwhile, as reported previously, travellers from ‘Disease Infected Zones’, such as China – including Hong Kong and Macau, Italy, Iran and South Korea, are required to have a visa prior to entering Thailand.
Travellers from the aforementioned countries also need to provide a medical certificate confirming they are not infected with COVID-19. Failure to provide a ticket will result in them being denied boarding.
Travellers from ‘Disease Infected Zones’ must then undergo a mandatory self-quarantine at their accommodation for 14 days, where their condition will be closely monitored by health officials.
The update from TAT also linked to a Q&A for travellers coming to Thailand: Q&A regarding the Measures for Travellers.
The news comes as Thailand on Saturday announced seven new coronavirus cases, bringing the total number of reported cases in the country to 82. The new cases included people who had recently returned from Japan.
*post updated to include definition of 'self-monitoring' and punishment for non-compliance.
Staat daar dat italie en china de healthcheck moeten hebben gehad of alle landen die genoemd zijn ook zoals nederland?
Dat geldt dus voor alle landen en niet alleen die eerste risico gevallen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfcontrole zonder quarantaine voor een periode van twee weken. Twee keer per dag je temp. doorgeven. En je moet voor boarding een medisch certificaat overleggen.
Reizgers arriverend uit de eerder genoemde landen moeten verplicht onder observatie (supervisie zonder quarantaine) om zeker te zijn van zelf monitoring voor een periode van niet minder dan 14 dagen, tot het einde van de infectie periode of tot wanneer er geen rede tot verdenking meer is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand mij helpen dit juist vertalen?
Thailand has added the UK, USA and several other countries to list of countries it regards as being ‘high risk’ due to the ongoing coronavirus, COVID-19 pandemic.
On 13 March, 2020, at 19.00 Hrs, the Public Health Ministry’s Department of Disease Control, updated its list of countries with ‘ongoing local transmission’.
This list now includes: Japan, France, Spain, Switzerland, Germany, Netherlands, Sweden, Norway, Denmark, the UK and USA.
According to an update posted on the Tourism Authority of Thailand website on 14 March, travellers arriving in Thailand from these countries are expected to “ensure self-monitoring for no less than 14 days”.
The statement regarding countries with ‘ongoing local transmission’ reads:
Travellers arriving from the countries with ongoing local transmission are required to be under observation (supervision without quarantine) in order to ensure self-monitoring for no less than 14 days until the end of the infectious period or the reason for suspicion.
Rezigers moeten hun eigen symptomen in het rapportage system melden en monitoren zoals vastgesteld door MOPH.quote:Travellers must record their own symptoms in the reporting system and monitor their symptoms strictly as required by the MOPH.
The traveller must notify the disease control officer about the places he/she visits, so that a surveillance officer can closely monitor his/her movement and contacts.
If a traveller feels sick or suspects that he/she has a fever accompanied by at least one of the symptoms; such as, cough, runny nose, sore throat, and shortness of breath within 14 days of arrival into Thailand, he/she must inform a disease control officer immediately upon the symptoms onset or upon suspecting illness to be tested, treated, clinically diagnosed, isolated or quarantined.
yadayadayada je moet dus sowieso, ook als je uit Nederland komt, dat twee keer per dag 'self monitoring' doen.quote:According to the Department of Disease Control, self-monitoring involves: "Body temperature screening twice a day, every day since arriving in Thailand, for a total of 14 days. If you have fever with respiratory symptoms, report to the local health authority".
Travellers who fail to comply face fines up to 100,000 baht and/or one year in jail.
Meanwhile, as reported previously, travellers from ‘Disease Infected Zones’, such as China – including Hong Kong and Macau, Italy, Iran and South Korea, are required to have a visa prior to entering Thailand.
Travellers from the aforementioned countries also need to provide a medical certificate confirming they are not infected with COVID-19. Failure to provide a ticket will result in them being denied boarding.
Travellers from ‘Disease Infected Zones’ must then undergo a mandatory self-quarantine at their accommodation for 14 days, where their condition will be closely monitored by health officials.
The update from TAT also linked to a Q&A for travellers coming to Thailand: Q&A regarding the Measures for Travellers.
The news comes as Thailand on Saturday announced seven new coronavirus cases, bringing the total number of reported cases in the country to 82. The new cases included people who had recently returned from Japan.
*post updated to include definition of 'self-monitoring' and punishment for non-compliance.
Staat daar dat italie en china de healthcheck moeten hebben gehad of alle landen die genoemd zijn ook zoals nederland?
Maar geheid geen reden tot cancel dus bye bye geldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor alle landen en niet alleen die eerste risico gevallen?
Want dan ga ik cancelen
dat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht even, dat medisch certificaat kan ook slaan op from ‘Disease Infected Zones’, such as China – including Hong Kong and Macau, Italy, Iran and South Korea
ja die self monitoring is geen probleem maar het is mij niet duidelijk of nederland ook die verklaring moet hebben of alleen die landen zoals italie en china die al eerder op een lijst stonden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Reizgers arriverend uit de eerder genoemde landen moeten verplicht onder observatie (supervisie zonder quarantaine) om zeker te zijn van zelf monitoring voor een periode van niet minder dan 14 dagen, tot het einde van de infectie periode of tot wanneer er geen rede tot verdenking meer is.
[..]
Rezigers moeten hun eigen symptomen in het rapportage system melden en monitoren zoals vastgesteld door MOPH.
De reiziger moet de disease control officer informeren over de plaatsen waar hij/zij heen gaat. Zodat big brother je altijd in de gaten kan houden. Als een reiziger zich ziekig voelt met een van bovengenoemde symptomen binnen 14 dagen na aankomst in Thailand, moet je de disease control officer waarschuwen.
[..]
yadayadayada je moet dus sowieso, ook als je uit Nederland komt, dat twee keer per dag 'self monitoring' doen.
qatar vergoedquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar geheid geen reden tot cancel dus bye bye geld
ja das mijn vraag. dat temp doorgeven is prima maar die verklaring.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht even, dat medisch certificaat kan ook slaan op from ‘Disease Infected Zones’, such as China – including Hong Kong and Macau, Italy, Iran and South Korea
Zou sowieso cancellen.. als ik die verhalen van mn ouders en collegae in die regionen hoor over hoe er op dit moment met toeristen omgegaan wordt.quote:
oke. nou dan hoef ik nog niet te cancelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dus je hebt geen certificaat nodig BB.
ja hou het elke dag in de gaten ;p maar probeer het wel zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou sowieso cancellen.. als ik die verhalen van mn ouders en collegae in die regionen hoor over hoe er op dit moment met toeristen omgegaan wordt.
Huisarts.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou dan hoef ik nog niet te cancelen
geen idee waar je zon verklaring ook krijgt
nee nog niet. doe ik meestal ter plaatste of in bangkok een dag daarvoor. Kan ook nog bij vrienden slapen maar er is zeker nu voldoende beschikbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geen verblijf aldaar geregeld?
Ah top. Goed over denken dan of je daar überhaupt wil zijn. In dergelijke landen wil je niet verplicht in quarantaine gezet worden, hoe tof Thailand ook isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet. doe ik meestal ter plaatste of in bangkok een dag daarvoor. Kan ook nog bij vrienden slapen maar er is zeker nu voldoende beschikbaar
ja we moeten kijke hoe het gaat, kan ook zo maar gebeuren dat ik zelf ziek word natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah top. Goed over denken dan of je daar überhaupt wil zijn. In dergelijke landen wil je niet verplicht in quarantaine gezet worden, hoe tof Thailand ook is
Ga je eigenlijk alleen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we moeten kijke hoe het gaat, kan ook zo maar gebeuren dat ik zelf ziek word natuurlijk
jaquote:
Nou ja de bezorgbus komt wel, maar zonder mijn drie kratjes Brand. Heineken was ook in de aanbiedingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Karzai het volgende:
Blijf er maar in liggen alles is dicht of gaat niet door
drie kratjes.. dan kom ej wel een week vooruitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de bezorgbus komt wel, maar zonder mijn drie kratjes Brand. Heineken was ook in de aanbiedingDie houden ze maar.
Ik heb wel tieten gezien. Het is een beetje zoals op de wallen. Dronken toeristen enzo.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel tieten gezien. Het is een beetje zoals op de wallen. Dronken toeristen enzo.
MAAR NU DUS NIETquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
drie kratjes.. dan kom ej wel een week vooruit?
Same. Drink überhaupt nauwelijks bier meer.. Vind bier niet lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Wow drie kratjes krijg ik niet eens in 3 jaar op. Drink thuis zelden bier
Ow ik vind het best lekker, maar a) vind alleen drinken niet leuk b) teveel koolhydratenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Same. Drink überhaupt nauwelijks bier meer.. Vind bier niet lekker.
Naja, A) sowieso ook..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ow ik vind het best lekker, maar a) vind alleen drinken niet leuk b) teveel koolhydraten
Ik ben het al weken zat. Hoeveelheid wordt er ook niet beter opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel een beetje corona-moe inmiddels trouwens. Kan het ook nog ergens anders over gaan in het nieuws?
Dit. Gisteren de tv uitgezet om die reden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel een beetje corona-moe inmiddels trouwens. Kan het ook nog ergens anders over gaan in het nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleepapier en tarwebloem hier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
supermarkt ligt zo goed als vol hier, alleen eieren en roomboter was leeg
Ja hier ook. En rijst en aardappelpureequote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
O en de schappen met blikvoer hadden wat gaten.
Hier gaat het ook hard met blik voer en rijst/pasta producten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier ook. En rijst en aardappelpuree
k&k zeker? Dan kan je net zo goed naar de gamma gaan en stopverf halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier ook. En rijst en aardappelpuree
Dan zit je maag zeker lekker volquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
k&k zeker? Dan kan je net zo goed naar de gamma gaan en stopverf halen.
Yup.quote:
Hmmm goed plan welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Heb zo ook nog wat noodrantsoenen liggen
1 hap daarvan en je hoeft 2 dagen niet meer te eten.
https://www.allprepare.co(...)tEAQYASABEgIkhPD_BwE
als je dan toch gaat preppen. neem dan dit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
Komt er in het weekend ook een tussenstand?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
Anders lassen we om 14u een momentje voor bitterbal in om paniek te zaaien.
[..]
ja met een inreisverbod voor thailand of zo. Of een verbod op dure rugzakken. Of iets anders irreëels waar ze helemaal van gaat flippenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
Anders lassen we om 14u een momentje voor bitterbal in om paniek te zaaien.
[..]
ja, dat ze alleen maar moet werken de komende tijd enzulks.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met een inreisverbod voor thailand of zo. Of een verbod op dure rugzakken. Of iets anders irreëels waar ze helemaal van gaat flippen
en dat de kans op standbydiensten ook groter wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, dat ze alleen maar moet werken de komende tijd enzulks.
nou ja als ik niet meer naar thailand mag vind ik dat niet tof he.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met een inreisverbod voor thailand of zo. Of een verbod op dure rugzakken. Of iets anders irreëels waar ze helemaal van gaat flippen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat de kans op standbydiensten ook groter wordt
Ik kan me je zorg voorstellen, dat spook waart hier thuis ook rondquote:
Welke zorg? Of je niet naar thailand kan ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me je zorg voorstellen, dat spook waart hier thuis ook rond
Baan verliezen, mevr Koen werkt op een reisbureauquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zorg? Of je niet naar thailand kan ?
ja maar doe het dan met iets wat nog ergens op slaatquote:
Nou ja ik heb zelf ontslag genomen dus daar klaag ik niet over.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Baan verliezen, mevr Koen werkt op een reisbureau
Ah dat 1e had ik nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zelf ontslag genomen dus daar klaag ik niet over.Maar als je de kans loopt je baan te verliezen is dat niet iets op grappen over te maken
Ja dat was ook best kut. Blij dat dat erop zit. Achteraf onthou je alleen de leuke dingen. Ik ga maar niet kijken naar de economische schade van dat hele gedoe, want dat is ook echt niet leuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Jij flipte een paar weken geleden ook met je treinentour. Terecht want daar kijk je naar uit en alles en dan is het gewoon kut als zoiets dan niet doorgaat.
Ik zou het oprecht kut vinden als ik niet op vakantie kan.
Gauw! Blog foto's van volle schappen! Doe origineelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn supermarkt had gewoon alles.
Ik had mijn telefoon thuis laten liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw! Blog foto's van volle schappen! Doe origineel
Hull?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was ook best kut. Blij dat dat erop zit. Achteraf onthou je alleen de leuke dingen. Ik ga maar niet kijken naar de economische schade van dat hele gedoe, want dat is ook echt niet leuk.
Ik ga vooralsnog volgende week gewoon een weekendje naar Engeland. Hoop dat het door kan gaan, anders WEER 150 euro de sloot in voor niks.
Nee hoor, daar gaan we overheen. 239 nieuwe gevallen straks, dus in totaal 1043. 3 doden erbij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Ik gok dat we tegen de psychologische 1000 gaan zitten. 997 ofzo
Voor niets je hoest des doods geoefendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn supermarkt had gewoon alles.
1117, 6 nieuwe doden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaan we overheen. 239 nieuwe gevallen straks, dus in totaal 1043. 3 doden erbij.
/glazenbol
Ik had me verheugd op een potje matten om het laatste pak Poplaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor niets je hoest des doods geoefend.
Jammer dat MCH een GC ban heeft, die had vast wel een exel lijstje gemaakt hiervoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1117, 6 nieuwe doden.
Wie houdt de voorspellingen bij?
de fuck is popla?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op een potje matten om het laatste pak Popla
Wie heeft dat veroorzaakt behalve hijzelf?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat MCH een GC ban heeft, die had vast wel een exel lijstje gemaakt hiervoor
Was een sarcastische opmerking.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie heeft dat veroorzaakt behalve hijzelf?
Nee ik bedoel z'n GC ban, ook al mag dat niet besproken wordenquote:
Ja voor als de atoombom valtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef Karzai het volgende:
Gelijk een pan voor een dag of drie vier
Is het wel een lekker weertje voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
lekker rustig op de weg.
heerlijk rondje gefietst
Wat is de verwachting voor het restaurant waar jij werkt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het wel een lekker weertje voor.
Flauw hoor, alles was er. Behalve pijnstillers en Unicura zeep.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even lege schappen spotten bij de Plus
Alle zeep maar alleen unicura nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauw hoor, alles was er. Behalve pijnstillers en Unicura zeep.
Ja goed he. En pijnstillers waren ook niet helemaal op hoor. Er was nog wel wat, maar overal weinig van.quote:
Ik loop door de weeks al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben lopend gegaan. Voor de stappenteller
ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik loop door de weeks al meer dan genoeg.
.
gewoon bij ali bestellen johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij komende week toch ff op en neer voor een DVI naar Display port adaptertje. Via ouwe VGA kabel is beeld ruk. Docking station van huidige laptop heeft geen DVI aansluiting
Alle zeep maar alleen unicura nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauw hoor, alles was er. Behalve pijnstillers en Unicura zeep.
Ja een maand wachten en zelf dokken. Deze ligt in m'n la op m'n werk maar vergeten mee te nemenquote:
De reclame was wel briljant. Behalve Frantic kent heel Nederland hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Popla, beetje domme naam ook,alsof een baby het verzonnen heeft.
Dat zou mij ook te ver gaan, die gore meuk etenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Wel geinig dat de pizza's Hawaii blijven liggen, liever kapot van de honger dan warme ananas eten.
Zelfs in tijden van crisis zijn er grenzen. Bij mijn AH was eigenlijk alleen het schap met knakworsten erg leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Wel geinig dat de pizza's Hawaii blijven liggen, liever kapot van de honger dan warme ananas eten.
Koning, keizer, admiraal, Popla kennen ze allemaal en tja Frantic is zeeman toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De reclame was wel briljant. Behalve Frantic kent heel Nederland het
Nope.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De reclame was wel briljant. Behalve Frantic kent heel Nederland het
Dat is wel gunstig... zo ongeveer de enige pizza die ik lustquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou mij ook te ver gaan, die gore meuk eten
Als we dan toch dood gaan dan wel een beetje met klasse en stijl jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs in tijden van crisis zijn er grenzen. Bij mijn AH was eigenlijk alleen het schap met knakworsten erg leeg.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel gunstig... zo ongeveer de enige pizza die ik lust.
Duidelijk geen admiraal dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal, Popla kennen ze allemaal en tja Frantic is zeeman toch?
Oh, 155 nieuwe besmettingen en maar 2 nieuwe doden dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaan we overheen. 239 nieuwe gevallen straks, dus in totaal 1043. 3 doden erbij.
/glazenbol
Het vlakt af jeejquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, 155 nieuwe besmettingen en maar 2 nieuwe doden dus.
checkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel gunstig... zo ongeveer de enige pizza die ik lust.
de testers zitten met corona thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het vlakt af jeej![]()
Of wordt er in het weekend gewoon minder getest?
Ananas op de BBQ grillenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
ah das mooiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
Walchelijke mensen die hete ananassen eten
Waarom zou je in godsnaam vrijwillig in Frankrijk gaan zitten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat ik maar in Nice, zonder corona gezeik
Als alle Fransen straks overleden zijn dan is het er best mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam vrijwillig in Frankrijk gaan zitten?.
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als alle Fransen straks overleden zijn dan is het er best mooi.
Klinkt paradijselijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als alle Fransen straks overleden zijn dan is het er best mooi.
Nieuw testbeleid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het vlakt af jeej![]()
Of wordt er in het weekend gewoon minder getest?
Gewoon een heel dorp met alleen maar FOK!kersquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we daar wonen met deze hele SC
Ja zie jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nieuw testbeleid.
Hier was de supermarkt nog net zo'n slagveld als gister maar er waren wel weer bananen. Dus in plaats van 1 banaan die ik normaal koop nu maar een tros meegenomen,
Naar elkaar zwaaien metquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een heel dorp met alleen maar FOK!kersNooit iemand op straat want allemaal zolderkamerautisten
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zie jeNu ga je bananen hamsteren
Dit idee spreekt me wel aan hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar elkaar zwaaien metvanaf de zolderkamertjes.
Liedjes naar elkaar zingen vanaf onze balkons.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar elkaar zwaaien metvanaf de zolderkamertjes.
Met een goed glas wijn of whisky en een beetje genietende van kirrende zomerjurkdames die bewonderend toezien op onze werpkunstelarij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
‘s Avonds een potje petanque met US
Ok top dan weet ik je makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Mijn balkon fel verlicht met ledlampjes
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liedjes naar elkaar zingen vanaf onze balkons.
Onderaan een open raam werkt net zo goed en als er een regenpijp is om naar boven te klimmen dan is het helemaal perfect.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik geen balkon maar een klein tuintje. Maar dat werkt vast ook.
Dit is niet het angstzaai topicquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
@:molo bedoel je iedereen verplicht thuis?
molo schrijft hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet het angstzaai topic
jij zei net dat alles fransen dood moestenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar tussen de bangerds en de paniekzaaiers, niet hierrrrrrr.
Oooohjaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zei net dat alles fransen dood moesten
oh ja das niet zon goede combi neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik net een lading yoghurt naar binnen heb gewerkt
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja![]()
Ga je mee daar wonen? kun je een restaurant beginnen, Karzai kookt en jij knoeit het eten over de gasten heen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja![]()
Ga je mee daar wonen? kun je een restaurant beginnen, Karzai kookt en jij knoeit het eten over de gasten heen.
Je hebt niet gewerkt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
maar jongens. Ik heb de laatste 3 dagen niets laten vallen of kapot gemaakt
Die geef ik jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wel met een badmuts op en een plastic schortje voor.
quote:
Karzai scheldend in de keukenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan hoop ik dat je erin slaagt om niet een heel bord van Karzai’s bami in mijn schoot te kiepen, zodat ik het kan proeven.
Dat ben ik maar dan met tuutje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die geef ik je![]()
Net zoals ik toen die super nette geklede dame had gemummificeerd met een tafelkleed en kokskleding omdat ze het kippetje wilde eten
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die geef ik je![]()
Net zoals ik toen die super nette geklede dame had gemummificeerd met een tafelkleed en kokskleding omdat ze het kippetje wilde eten
mummificeer jou ook wel hoor :pquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ben ik maar dan met tuutje.
ja engquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje zien we bitterbal hier tussen rennen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-door-coronavirus
Onder Krabi heb je die kayak excursies door de mangrovebossen heen en daar jatten die apen al je spullen die je vervolgens weer terug kunt ruilen met ze voor fruit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja engNu nog achter een stuk fruit aan , straks achter een toerist
ja heb niet zoveel met die beestjes. Puur verneukt door de toeristen die het leuk vinden ze te voerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder Krabi heb je die kayak excursies door de mangrovebossen heen en daar jatten die apen al je spullen die je vervolgens weer terug kunt ruilen met ze voor fruit.
Vond de brulapen wel leuk, meer dan 100 meter hoog in de bomen en ze dan zover proberen te krijgen dat ze gaan schreeuwroepen, machtig en typisch oerwoudgeluid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb niet zoveel met die beestjes. Puur verneukt door de toeristen die het leuk vinden ze te voeren
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
Duimaapjes zijn wel schattig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
zoo dat rundvlees is boterzacht zeg al een klein bordje gegeten vanavond met rode kool en aardappeltjes
Ga je op je stoel zitten hoor je piep.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Karzai het volgende:
Duimaapjes zijn wel schattig![]()
[ afbeelding ]
heel de term 'koning keizer admiraal' hoorde ik 2-3 jaar geleden pas voor het eerst..quote:
Misschien beft hij erg graag?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zag net iemand met een bizarre snor..
Bovenlip 'schoon'. snor begint pas 0,5cm links en rechtsboven de mondhoeken.. en loop dan 3cm schuin naar beneden aan weerszijden.
Doe dan niks
gewoon die domme 'Ollanders aanstekenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)r-woorden~aff191a4f/
Zo dom zijn de belgen dan weer wel ja
Ik dacht eerst. hoe heeft dit met corona te maken tot ik de teksten in het filmpje las. Dit zijn allemaal van die bijkomstigheden waar we niet gewend zijn om aan te denken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje zien we bitterbal hier tussen rennen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-door-coronavirus
gewoon eten. en straks nog eens snackenquote:
niks te snackenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon eten. en straks nog eens snacken
hoeveel rollen wc papier heb je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks te snacken![]()
Liep vandaag als verdwaasde kip door de ah dus heb het niet goed gedaan
Ja loop altijd mijn vaste route maar goed nu veel op dus dan is je routine wegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook een lijstje als ik voor meer dan 1 dag boodschappen doe
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
Was geen groente meer, vond gelukkig nog een paprika tussen de koekjes
ik moet altijd een lijstje mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook een lijstje als ik voor meer dan 1 dag boodschappen doe
Mensen houden vannacht met hun keukenmes de wacht bij hun kast vol popla en paracetamol. Daar moet je helder voor blijven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drankschapen waren nog vrij vol, opmerkelijk wel.
ik ga morgen weer een poging wagen voor gehakt. Dacht een bakje te zien dus ik er op af. Was het veganquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Ha jij daar groene paprika ik zie je wel, beetje verstoppertje spelen hè boefje, jou ga ik eens lekker op 20-04-2020 oppeuzelen
Ik geloof dit dus echt ja, gooi gewoon mijn lege whiskyfles tegen hun hoofd aan en neem de paracetamol en hun dochters mee, Popla mogen ze houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen houden vannacht met hun keukenmes de wacht bij hun kast vol popla en paracetamol. Daar moet je helder voor blijven.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen weer een poging wagen voor gehakt. Dacht een bakje te zien dus ik er op af. Was het vegan
is uitgesteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Maarrreee
Waren we Steak & BJ day vergeten !?
HAL legt ook alle schepen stil.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
corendon schrapt alle vluchten deze maand. Ik wacht nog maar even met betalen van de rest van mijn vakantie
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Maarrreee
Waren we Steak & BJ day vergeten !?
Denk dat er straks nog maar weinig oude bekende namen over zijn in de vlieg- en charterwereld, beginnen we gewoon FlesUS, kun je een beetje vliegen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
corendon schrapt alle vluchten deze maand. Ik wacht nog maar even met betalen van de rest van mijn vakantie
Mag ik dan cabin crew wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er straks nog maar weinig oude bekende namen over zijn in de vlieg- en charterwereld, beginnen we gewoon FlesUS, kun je een beetje vliegen?
"Vlieg FlesUS, denk wel dat we er komen"
Een dag minder te levenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
heb iets opgegeten van mijn kleine voorraad.
Nee, is twee kilo, beetje teveel van het goede voor een persoon.quote:
Tuurlijk ,graag volledige CV, een korte motivatie, foto (geen pasfoto) en lichamelijke specificaties aanleveren per DM.quote:
Jezus. Het is uberhaubt nog maar de vraag of Flash kan vliegenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk ,graag volledige CV, een korte motivatie, foto (geen pasfoto) en lichamelijke specificaties aanleveren per DM.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wilt u dat kopje koffie in een bekertje of gewoon gelijk over uw kleding?”
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wilt u dat kopje koffie in een bekertje of gewoon gelijk over uw kleding?”
Ja ik moet wel mijn kapitaal beschermen natuurlijk, weet je wat een stuk of tien 747's kosten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles neemt mij tenminste gewoon aan
Lekker manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, is twee kilo, beetje teveel van het goede voor een persoon.
neequote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik moet wel mijn kapitaal beschermen natuurlijk, weet je wat een stuk of tien 747's kosten?
Fles is volgens mij wel iemand die Flight Simulator doetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus. Het is uberhaubt nog maar de vraag of Flash kan vliegen
Economy class vliegenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens ooit een vol glas sinaasappelsap in de nek van een bejaarde Japanse laten vallen in een vol vliegtuig, dat mens gillen als een varken en ik schoot alleen maar keihard in de lach en toen ik rondkeek zag ik iets van 300 boze Japanse snuitjes die me aanstaarden en me serieus wilden vermoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitkijken met die Jappen, die hebben allemaal de zwarte band in het een of anderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb eens ooit een vol glas sinaasappelsap in de nek van een bejaarde Japanse laten vallen in een vol vliegtuig, dat mens gillen als een varken en ik schoot alleen maar keihard in de lach en toen ik rondkeek zag ik iets van 300 boze Japanse snuitjes die me aanstaarden en me serieus wilden vermoorden
was datquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.ditverzinjeni(...)7EAkYBiABEgKjfPD_BwE
Om de een of andere reden vind ik dat ook bij je passenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd al zweefteef willen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |