Net in de aldi bij Rijswijk geweest maar valt allemaal wel mee hier. Patentbloem en rijst etc is wel allemaal op al maar ja. Kon gewoon bier en tomaat en melk etc nog kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:29 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt hoe het vandaag er aan toe gaat bij de supermarkten..
Nog een groter gekkenhuis vermoed ik
Ik hou wel van die Belgen. Gewoon lekker in hun eigen taal zo veel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:26 schreef asco het volgende:
BE:
97 patiënten zijn gehospitaliseerd, van wie 24 op intensieve zorgen. 22 patiënten worden beademd. Vier personen zijn overleden. Het gaat om patiënten van 73, 80, 86 en 90 jaar oud.
Niet. Er is geen controle.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:19 schreef capricia het volgende:
Die supermarkten, waar het zo druk is, hoe zorgen die er voor dat er niet meer dan 100 mensen binnen zijn, incl personeel?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe is het vandaag met de slag om de albert heijn?
Hier in Scheveningen is het sinds het praatje van Rutte op donderdagmiddag een compleet gekkenhuis in de supermarkten. Ga zo nog even naar de Jumbo kijken of ze nog wat flessen MezzaCorona hebben. Die koopt toch niemand dus kan ik een voorraadje inslaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou graag wat foto's of nieuwsberichten daarvan willen zien. Want je verhalen zijn een stukje extremer dan ik elders tegen kom.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:28 schreef iBenny het volgende:
Nu in het liveblog van de NOS...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een week geleden was eenzelfde aanpak geplaatst en deed iedereen er nog lacherig over:Beide zeilen hebben ook niet zo veel nut. Vooral die in de cafetaria is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: sorry, beetje grote afbeeldingen
Ik heb daar gelukkig toch al niet zo'n moeite mee. En we hebben tegenwoordig telefoon, app, FaceTime , Skype, mail dus valt genoeg te communiceren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook ja, mensen die meteen eenzaam en depri zijn van een tijdje thuiszitten.
Buurtapp. Over het algemeen met name bevolkt door midlifers en boomers die graag het idee hebben wat voor te stellen.quote:
Las dat dat al zo was tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag of morgen gaat 'niet-China' overigens over China heen.
145k totaal ongeveer nu, China iets meer dan 80k, niet dusquote:
Zal vandaag al zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
145k totaal ongeveer nu, China iets meer dan 80k, niet dus
Een echte fokker heeft overal verstand van.quote:
Dan moet het nog wel een stuk meer zijn weer dan gisteren, want gisterochtend stond het totaal nog op 135kquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een echte fokker heeft overal verstand van.
Waarom heb je die indruk? Een Italiaanse overheid kan zulke cijfers echt niet achterhouden in de hedendaagse open Westerse samenleving. En waarom denk je dat er veel jongeren op de IC terecht komen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:30 schreef _I het volgende:
Mijn onderbuik zegt dat Italie cijfers van jonge mensen achter moet houden.
Als mensen onder de 50 overleven, maar wel 3-6 weken IC zorg nodig hebben, dan zal je bij triage ook jonge mensen moeten afwijzen. Gewoon omdat alle bedden al vol liggen met andere jongen mensen.
Dan krijg je alsnog een spaanse griep scenario, waarbij gezonde mensen in hun piekjaren komen te overlijden, omdat juist zij langer zorg nodig hebben. Die cijfers zie je pas vlak na code zwart, als het al te laat is. Zeg maar waar Italie nu is.
Dit virus is gewoon door de pensioenfondsen ontwikkeld en losgelaten. Stiekem in China zodat het niet te veel opvalt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef erkel het volgende:
Het corona virus is trouwens niet te vergelijken met de Spaanse griep. Die viel juist de jongere doelgroep aan en hier is dat andersom.
H1n1 ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom heb je die indruk? Een Italiaanse overheid kan zulke cijfers echt niet achterhouden in de hedendaagse open Westerse samenleving. En waarom denk je dat er veel jongeren op de IC terecht komen?
Het corona virus is trouwens niet te vergelijken met de Spaanse griep. Die viel juist de jongere doelgroep aan en hier is dat andersom.
50% van de mensen op de IC had geen onderliggende klachten. Kan natuurlijk alsnog zijn dat ze iets onder de leden hadden wat niet opgemerkt is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom heb je die indruk? Een Italiaanse overheid kan zulke cijfers echt niet achterhouden in de hedendaagse open Westerse samenleving. En waarom denk je dat er veel jongeren op de IC terecht komen?
Italië blijft een maffialand met boeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het niet de superrijken die aan de macht zijn, maar de pensioenfondsen! We zijn er al die jaren gewoon ingetrapt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit virus is gewoon door de pensioenfondsen ontwikkeld en losgelaten. Stiekem in China zodat het niet te veel opvalt.
Die zitten straks weer prima met hun dekking.
Mooi woord voor galgje.quote:
Exact! Want die groep moet zich ook realiseren dat er echt stappen genomen moeten worden, wil je niet in een volledige lockdown eindigen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
H1n1 ook.
Maar de jongeren moeten nu wel in het verhaal worden meegenomenn als extra olie op het vuur. De situatie is nog niet ernstig genoeg mensen moeten namelijk ook nog bang worden. Schijnbaar helpt dat
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |