https://www.instagram.com/p/B9r7qjEnqfF/quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Marktplaats wordt nu langzaam gevuld met mensen die rollen toilettenpapier verkopen. Dat zijn stuk voor stuk trolls die denken o zo hilarisch te zijn, of er zijn er een heleboel die denken eens flink te kunnen profiteren.
Ik koester lage verwachtingen, en ben dus niet verbaasd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef ZarB het volgende:
Weet trouwens niet of ik hogere verwachtingen had van de mensheid. Eigenlijk niet echt.
die voorraad wordt gewoon weggepleurd in de grijze container na afloop hoor, maak je maak geen zorgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef von_manstein het volgende:
En het lijkt mij ook heel onlogisch en niet lekker om de komende drie weken soep uit blik, pasta en bonen te freten.
Ja, dan heb je ook wel extra pleepapier nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat extra eten in huis halen = prima.
50 flessen zonnebloem olie inslaan = wtf?
Heb je dat dumpert filmpje gezien? Volgens mij is er genoeg wc papier voor 10 jaar in de magazijnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een beetje extra opslaan kan geen kwaad, maar de debielen die al het wc papier kopen.. die zijn niet in orde of op iets anders uit.
Supermarkten zouden dan ook hetzelfde moeten doen als bij bijv. Babymelkpoeder pakken.
Als iemand met 10 pakken wc papier bij de kassa staat, weigeren dus bij de kassa.
Nu ook om 8:30 bij de boodschappen, al het wc papier weg.
Hee dat jij zo'n saai sexleven hebt. Twee weken is lang om binnen te zitten hoor...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat extra eten in huis halen = prima.
50 flessen zonnebloem olie inslaan = wtf?
Ja dat is gewoon krankzinnig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je dat dumpert filmpje gezien? Volgens mij is er genoeg wc papier voor 10 jaar in de magazijnen
Proberen te profiteren. Dat, of je bent bang (zoals mijn overbuurman, die gisteren heen en weer aan het fietsen was met tassen vol pleepapier) dat er straks niets meer is doordat anderen zijn begonnen met hamsteren. Een soort sneeuwbaleffect dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Cherni het volgende:
Wat moet je met zoveel wc papier. Ik snap daar helemaal niets van. Ik kan mijn reet ook wassen met water(washandje) en afdrogen en gooi het de wasmachine in.
Hebben we straks allemaal net zo'n mooi sterretje als de Japanners!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Cherni het volgende:
Wat moet je met zoveel wc papier. Ik snap daar helemaal niets van. Ik kan mijn reet ook wassen met water(washandje) en afdrogen en gooi het de wasmachine in.
Gister in Leeuwarden was het drukker dan normaal maar gehamsterd met lege schappen enz heb ik niet gezien.quote:
Op zich is dat wel de betere manier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:56 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hebben we straks allemaal net zo'n mooi sterretje als de Japanners!
Om te verkopen op marktplaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:02 schreef Keukendrol het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen hamsteren omdat er gehamsterd wordt.
Ik denk dat dat het voornaamste motief is voor dit gedrag.
Nee de ruimte per klant is veel kleiner.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk, omdat bij de Lidl de rijke vrekken hun inkopen doen, aangezien het inkopen bij de Lidl goedkoper is.
Niet bertolli olijfolie gebruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hee dat jij zo'n saai sexleven hebt. Twee weken is lang om binnen te zitten hoor...
Tekort gaat er niet komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Om te verkopen op marktplaats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |