Ach gossie, gelukkig aan de beterende hand.quote:
Dan zoek je het wel op idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, gelukkig aan de beterende hand.
Ook dom dat hij daar geweest is, maar ja gebeurd is gebeurd
Druk waar?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:32 schreef skysherrif het volgende:
Toch benieuwd of het stiekem niet heel druk wordt. Zon schijnt hier enorm
Je mag gewoon naar buiten toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Hier wel zon, maar ja wat heb je der aan. Ja kan nergens naar toe
Ja wel, maar ik bedoel de zon schijnt gezinnen willen weg maar alles is dicht geen pretpark of zoquote:
Ja precies. Dat is minder idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik bedoel de zon schijnt gezinnen willen weg maar alles is dicht geen pretpark of zo
Heb het over het algemeen he, niet over mezelf
Wilde naar de Efteling, maar park is gesloten vanaf vandaagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja wel, maar ik bedoel de zon schijnt gezinnen willen weg maar alles is dicht geen pretpark of zo
Heb het over het algemeen he, niet over mezelf
Denk dat mensen ook niet zo maar meer op een terrasje gaan zittenquote:
Supermarkt schijnt geen ook probleem te zijn, omdat je elkaar snel passeert.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat mensen ook niet zo maar meer op een terrasje gaan zitten
Maar.. in een overvolle winkel winkelen en hamsteren is dan weer geen probleem .
Ik moet er stiekem wel om lachen hoor
Ja, was gisteren al op het nieuws Er zijn veel meer dingen dichtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde naar de Efteling, maar park is gesloten vanaf vandaag
Ja maar je staat bij de schappen mensen hijgen in je nekquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Supermarkt schijnt geen ook probleem te zijn, omdat je elkaar snel passeert.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja, was gisteren al op het nieuws Er zijn veel meer dingen dicht
Zo langzamerhand alles op de winkels na.
Echt, ga even checkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
Kijk mevrouw liefbaar naar plek 12 gegaan zijn dan
Dat is dan ook weer waar jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar je staat bij de schappen mensen hijgen in je nek
Je staat in de rij. Dus al die verhalen dat je dan niet makkelijk besmet kan raken is voor mij onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |