Kan ook.quote:
Dan zijn die eettenten nog niet open hoorquote:
Niet connecties met je lokale tenten hebben en ze gewoon kunnen bellenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan zijn die eettenten nog niet open hoor
Mise en place moet gebeuren voordat ze open gaan. Volgens mij gaan ze officieel om drie uur open.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
Dat is mooi op tijd.
Ben benieuwd hoelang het duurt voor die zaken dicht gaan
Gisteren op het nieuws te zien er komt geen man meer eten
Kost alleen maar geld om open te blijven.
Ja, dat is waar. Het eten moet klaar zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mise en place moet gebeuren voordat ze open gaan. Volgens mij gaan ze officieel om drie uur open.
En het gaat nog erger worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het eten moet klaar zijn.
Ik vond het triest te zien gisteren avond al die restaurants waar niemand zat.
De eigenaren zijn toch geld kwijt aan personeel en huur, en alle andere vaste lasten.
Wat zo kut virus al niet doet
Absoluutquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Nee, niemand
Dit is de eerste keer.
Maar ik vind dat er flink overdreven wordt door mensen die de boel leeg kopen
Zoals altijdquote:
Als zij open kunnen blijven wel ja.quote:
Morguh aKboRquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als zij open kunnen blijven wel ja.
Maar als het personeel aangestoken wordt kunnen ook zij de deuren sluiten.
In kleine plaatsjes waar maar een supermarkt is kan ik het mij indenken dat mensen daar een voorraad maken.
quote:
Dan wonen daar normaal denkende mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef aKboR het volgende:
Moge Dot!!
Misschien denken een hoop mensen dat alle supermarkten de deuren sluiten![]()
Maar zelfs in dit dorp ben ik er niet bang voor.
Hier was gisteren alles nog gewoon volop verkrijgbaar bij Coop- Lidl en Deka.
Gewoon doen Mikey, laat je niet gek maken door dat virus en maakt dat virus alles kapot heb je nog wel een paar mooie dagen gehad moet je maar denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik twijfel om mijn liefde te benadrukken volgende week voordat Corona alles kapot maakt
ja toch stel nou alles gaat naar de kloten en ik heb dat nooit duidelijk gemaakt misschien dat ze me daarom een knuffel gaf.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon doen Mikey, laat je niet gek maken door dat virus en maakt dat virus alles kapot heb je nog wel een paar mooie dagen gehad moet je maar denken
Ja, dat is wel een probleem om goed over na te denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef aKboR het volgende:
Wat ik me wel afvraag.. Moet ik nu tanken of nog een dag wachten om te kijken of de brandstofprijzen nog meer kelderen
Ik tank altijd pas als het nodig is. Laatste keer was in november of decemberquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef aKboR het volgende:
Wat ik me wel afvraag.. Moet ik nu tanken of nog een dag wachten om te kijken of de brandstofprijzen nog meer kelderen
Jij denkt wel heel diepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja toch stel nou alles gaat naar de kloten en ik heb dat nooit duidelijk gemaakt misschien dat ze me daarom een knuffel gaf.
Ja maar ik ben bijna leeg met de auto. Een klein beetje tanken en wachten tot maandag om vol te gooien of hersteld de prijs danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik tank altijd pas als het nodig is. Laatste keer was in november of december
Je kan indd wachten tot morgenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef aKboR het volgende:
ik stop het altijd weg maar het komt altijd weer terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Dotteke het volgende:
Mikey is in love mooi naast alle ellende wat de corona met zich mee brengt
Waarom zou je het wegstoppen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik stop het altijd weg maar het komt altijd weer terug.
doet zij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |