quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee?![]()
Ik zag het net pas
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:05 schreef IxCalypso het volgende:
Als ik alleen overblijf met Hoof en Puzz, dan ga ik in mezelf praten ^^
quote:
Ik ga liever nog niet, jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:28 schreef DeHovenier het volgende:
we gaan allemaal dood
Maar dat was sowieso een vast gegeven.
Wat denk jij
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit in een risicogroep.
Nee hoor. Heb serie gekeken, ben nu klaar met kijken. Zometeen lekker slapen.quote:
nu pas?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb serie gekeken, ben nu klaar met kijken. Zometeen lekker slapen.
sgoequote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik draai me ook nog ff een uurtje om
Of ik post wat je in Dm tegen me zegt? ^^quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ga lekker door met manipuleren.
Die print screens maakte ik al eerderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:15 schreef KillemWieft het volgende:
Al zeker anderhalf jaar hier elke vrijdag vanaf een uur of 21:00 tot 5:00 ‘s ochtends lopen kankeren op mannen en alles wat met fok te maken heeft en als iemand dat zegt dat je dan beter voorgoed kunt opkankeren en nooit meer terug moet komen, ga je print screens maken. Okay. Logisch.
Heb je in het verleden al eens gedaan met je andere account. Kreeg je geloof ik nog een waarschuwing voor van Miauw. Echt boeit me totaal niet. Doe wat je niet laten kunt. Ik sta achter m’n woorden.quote:
Waar is Miauw?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je in het verleden al eens gedaan met je andere account. Kreeg je geloof ik nog een waarschuwing voor van Miauw. Echt boeit me totaal niet. Doe wat je niet laten kunt. Ik sta achter m’n woorden.
Ja, omdat ik zo ontzettend tekeer ga blijf je maar DM’en met mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:19 schreef IxCalypso het volgende:
Heb ik 1 keer gedaan ja en dat betrof jou, omdat jij soms enorm tekeer gaat tegen mij in DM.
Alleen bij jou.
Eenmalig.
Hear, Hear.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:21 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben niet de slechterik zoals je veel mensen laat geloven ^^
Maar ik ben het soms wel zat.
Alsof ik je zwart loop te maken. En sowieso, boeit jou toch geen fuck wat anderen van je vinden. Mij iig niet. Zeker niet wat mensen op een forum denken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:21 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben niet de slechterik zoals je veel mensen laat geloven ^^
Maar ik ben het soms wel zat.
Ja dat boeit me wel. Je kent het woord stigma?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof ik je zwart loop te maken. En sowieso, boeit jou toch geen fuck wat anderen van je vinden. Mij iig niet. Zeker niet wat mensen op een forum denken.
Ja joh, is allemaal mijn schuld dat jou gedrag hier vaak als irritant wordt ervaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat boeit me wel. Je kent het woord stigma?
Nee dat is het niet, maar je bent wel een deel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja joh, is allemaal mijn schuld dat jou gedrag hier vaak als irritant wordt ervaren.
Ik verdwijn liever niet in een vat met dodelijke chemicaliën. Zo gaat dat namelijk in Limburg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:26 schreef IxCalypso het volgende:
Kom eens naar hier, zeker weten dat je van gedachten verandert.
Juist...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik verdwijn liever niet in een vat met dodelijke chemicaliën. Zo gaat dat namelijk in Limburg.
Daarom snap ik je drugsgebruik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Drugs zijn plezierig. Criminelen echter niet.
Het is echter niet jouw muziek die weerstand oproept. Dat begrijp je echt wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
Zoals ik, iemand die muziek wil delen maar tegenstand ondervind zelfs met muziek.
Ik heb drugs niet gecriminaliseerd. Als ze sigaretten morgen verbieden, stop je dan met roken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daarom snap ik je drugsgebruik ook niet.
Ja ik ben anders dan anderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is echter niet jouw muziek die weerstand oproept. Dat begrijp je echt wel.
Nee, maar drugs blijft anders dan sigaretten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb drugs niet gecriminaliseerd. Als ze sigaretten morgen verbieden, stop je dan met roken?
Het effect is totaal anders en dat snap jij ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee, maar drugs blijft anders dan sigaretten.
Het is niet het anders zijn an sich dat irritatie opwekt. Net zoals dat je vaak doet alsof je interessant bent omdát je anders bent. Ook dat is niet waar. Maar goed, teveel gelul waar je toch niks mee doet, dus ik stop ermee. Volgende week precies hetzelfde geouwehoer.quote:
Dat vond je ooit interessant, tot ik je afweesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is niet het anders zijn an sich dat irritatie opwekt. Net zoals dat je vaak doet alsof je interessant bent omdát je anders bent. Ook dat is niet waar. Maar goed, teveel gelul waar je toch niks mee doet, dus ik stop ermee. Volgende week precies hetzelfde geouwehoer.
Ook een stigma wat aan je hangt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:40 schreef IxCalypso het volgende:
Als ik jou online zie is het eerste wat ik denk:
What you putting in your nose.
Zegt degene die om een dick pic vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat vond je ooit interessant, tot ik je afwees
Okay out in te open, die vroeg ik en dat heb ik al vaker verteld hier, in eerste instantie, omdat jij ooit vertelde dat je niks deed met bezette vrouwen en omdat ik je niet vertrouwde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zegt degene die om een dick pic vroeg.
Vind ik totaal niet interessant. Ik ben gewoon eerlijk, over alles. Wat anderen daarvan vinden daar heb ik geen invloed op.quote:
Ik probeer daar wel invloed op te hebben, want ik ben best klaar met IC is the bad one.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet interessant. Ik ben gewoon eerlijk, over alles. Wat anderen daarvan vinden daar heb ik geen invloed op.
Als je irritant bezig bent en/of uit je nek lult dan spreken mensen jou daarop aan. Dat is geen afwijzing van jou als persoon in z’n geheel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:48 schreef IxCalypso het volgende:
En jullie vinden me allemaal ergens best leuk ja, dat weet ik en daar maak ik soms misbruik van.
Want dat goddamn stigma.
Omdat ik te soft ben houden mensen juist van me ^^quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je irritant bezig bent en/of uit je nek lult dan spreken mensen jou daarop aan. Dat is geen afwijzing van jou als persoon in z’n geheel.
Je bent echt veel te soft voor fok, wordt nooit wat hier.
Partaayyyy!!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat gaan we doen tijdens de apocalyps?
Een echte man doet geen drugs Killem ^^quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:58 schreef KillemWieft het volgende:
Zeggen dat ik enorm tegen jou tekeer ga. Man man man. Daar kan ik dus wél boos om worden hè.
Jij kan een echte man als ik echt niet aan. Zoveel is mij wel duidelijk.
Jouw geliefde Prince is er zelfs aan kapot gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 05:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een echte man doet geen drugs Killem ^^
Ja helaas.. daarom zegt het ook niks dat "echte man".quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jouw geliefde Prince is er zelfs aan kapot gegaan.
Zonder had ik nooit out of body experiences gehad. Dat is echt intense shit. Spiritueel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja helaas.. daarom zegt het ook niks dat "echte man".
Geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zonder had ik nooit out of body experiences gehad. Dat is echt intense shit. Spiritueel.
Je weet niet wat je mist, maar uiteindelijk zal jij dat ook ervaren. Ik heb al een sneak preview gehad.quote:
Ik weet wel wat ik mis en ik mis niksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, maar uiteindelijk zal jij dat ook ervaren. Ik heb al een sneak preview gehad.
Bang voor drugs, bang voor mij. Wat nog meer?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben ergens een beetje bang van drugs.
Ik ben een schijterd volgens velen? ^^quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bang voor drugs, bang voor mij. Wat nog meer?
Ik sloop je “tambourine”. Nou ja, als je er een beetje leuk uit ziet natuurlijk.quote:
Ik zie er leuker uit dan jijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik sloop je “tambourine”. Nou ja, als je er een beetje leuk uit ziet natuurlijk.
Hmmmz, wat nou als ik het daar ook van met hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik moet het ook van m’n persoonlijkheid hebben, hè?
Dat doen wel meer mensen al lijk ik op niemand van die mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, herken me er gewoon in.
Maar toch weet ik precies wat je denkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen al lijk ik op niemand van die mensen
Nee, dat weet je niet. Wat denk ik nu dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 06:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar toch weet ik precies wat je denkt.
He mooie damequote:
Voor jou even geklikt. ken het wel maar ga niet verder luisteren.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
Grappig verhaaltje wel, mijn moeder zong dit midden in Parijs, mens had geen idee waar het over ging. Waarom ze dat zong, geen idee ook.
Nou zegquote:Op zondag 15 maart 2020 00:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Voor jou even geklikt. ken het wel maar ga niet verder luisteren.
Een kennerquote:
Depeche Modequote:
Ik blijf het idee hebben da die dirigent een komediant is.quote:
Uiteraard, het is een showquote:Op zondag 15 maart 2020 01:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik blijf het idee hebben da die dirigent een komediant is.
Had Rémi Gaillard op t podium gestaan met een pruik op, en t was hetzelfde geweest.quote:
quote:
WOE!quote:
ha Killemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |