Nee, die komen niet. Ze gaan je ook niet testen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Als ik zou bellen, klopt het dan dan 2 medewerkers van ggd naar mijn huis komen en mij testen (op de gang) door middel van een lange wattenstaaf in mijn neus tot achterin mijn keel?
nou ja heb het bij mijn vader gezien, die wilde toch wel wat zeggen hoor :pquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Praten is ook niet je eerste behoefte op zo'n moment
Ja, tube is IC. En praktisch altijd onder sedatie, anders kan hij ook niet ingebracht worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus tube is altijd ic? En krijg je die tube ook wel eens bij volle bewustzijn?
Lastige keuze. Wij hebben besloten geen visite te ontvangen na de geboorte van onze dochter. We hebben dat tot nader bericht uitgesteld. Wij ontvangen alleen in besloten kring en apart van elkaar. Een verjaardag op die leeftijd is makkelijk een paar weken uit te stellen is mijn mening.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:28 schreef PicoMMP het volgende:
Vandaag met mijn zussen overlegd over de verjaardag van mijn moeder volgende week. Ze wordt 72 en wil het graag vieren. Mijn stiefvader heeft COPD.
Mijn zus en ik zijn allebei aan het snotteren en vinden het verstandig om de verjaardag te verplaatsen. Maar m'n ouders vinden het allemaal "paniekzaaierij".
Echt, die lakse houding kan ik me zo aan storen
Probeer het uit? Hoeveel waarde hecht je aan een antwoord van ons hierop?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Als ik zou bellen, klopt het dan dan 2 medewerkers van ggd naar mijn huis komen en mij testen (op de gang) door middel van een lange wattenstaaf in mijn neus tot achterin mijn keel?
Of kan gezien de posthistorie hier ook een troll zijn. Reageert bijna nooit op iemand anders en plaatst bijna alleen maar 'paniek'berichtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar kan gezien de berichten hier ook een soort paniekaanval zijn. Dan raak je ook kortademig.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Daar mochten ze voorheen ook al niet heen
Kijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben Branders geen recht meer op liefde?
Racisme!![]()
Nee, ik heb nog een halve zak brood. Zondagmiddag haal ik wel wat broodjes en wat broden voor de diepvries bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Gaan jullie morgen vroeg opstaan voor de supermarkt?
Als je geluk hebt, een probe in je anus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Meteen ook hun laaste verjaardagfeestjequote:[quote]Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd, maar dan krijg ik zo'n laconiek antwoord zoals "ik moet toch ergens aan doodgaan".
Gast, wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Het is zaterdag en ik ben grieperig, dan sta ik echt niet om 7.00 voor een winkeldeurquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Ja jou wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik las trouwens in/via Italiaanse bronnen dat er bij sommige patiënten gebruik werd gemaakt van CPAP. Ik neem aan dat dat vooral bij patiënten is met lichtere klachten als een extra steuntje in de rug?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ja, tube is IC. En praktisch altijd onder sedatie, anders kan hij ook niet ingebracht worden.
Ik bedoelde de plaatsing. Die is onder sedatie. Daarna idd tijdens bewustzijn. Met name in geval van eventuele tracheotomie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb het bij mijn vader gezien, die wilde toch wel wat zeggen hoor :p
Mensen die hamsteren moeten ze covid gevenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Gebruiken jullie in ziekenhuizen Sterillium standaard of Virugard/Aseptomann?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef Arts-assistent het volgende:
Als er nog medische vragen open staan, bundel ze en zet ze ergens neer. Ik kom net terug van drukke dienst, maar ben bereid morgen de tijd te nemen om uitgebreid te antwoorden.
JA MAAR DAN IS ALLES OP EN HEB JE NIKS MEER!!!!!1!!!!1!!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een halve zak brood. Zondagmiddag haal ik wel wat broodjes en wat broden voor de diepvries bij de supermarkt.
ja dat had ik doorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik bedoelde de plaatsing. Die is onder sedatie. Daarna idd tijdens bewustzijn. Met name in geval van eventuele tracheotomie.
Hamsteren hebben wij al een week geleden gedaan. volg je dit topic nu pas?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Iedereen is vrij om te hamsteren we zitten nog niet op rantsoenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die hamsteren moeten ze covid geven
Nee. Jij wel ? Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Populisme, of kan dat niet links zijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind dat campagne voeren van Klaver bij Jinek over de rug van dit virus wel
Wat is het verschil? Hoe heb je niet tracheotomie nodig om een tube te kunnen plaatsen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:34 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik bedoelde de plaatsing. Die is onder sedatie. Daarna idd tijdens bewustzijn. Met name in geval van eventuele tracheotomie.
Nee, slaap vannacht eens in mijn eigen bed.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
Ik kan het wel een tijdje uitzingen, zag dit eerder deze week al gebeuren. Wil wel wat verse groente fixen.quote:
Zet vanavond gewoon ff een ramkraak voor het freshte toiletpapier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:32 schreef MCH het volgende:
In ieder geval nog iets hoopgevends.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:12 schreef Kyran het volgende:
Ik geef bijvoorbeeld vaak aan wat het verschil is tussen wat het RIVM adviseert en mijn ziekenhuis doet. Zij hebben in Utrecht veel meer patiënten getest, ook zonder connectie tot de risicogebieden waar het RIVM zich zo krampachtig aan bleef vasthouden.
Daarnaast testen ze in Utrecht nog steeds de medewerkers (bij klachten) en als je koorts heb gehad mag je alleen maar komen werken na een negatieve test.
Even het foto topic aanvullenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgenmiddag wel even kijken. Uit een soort ramptoerisme
Grouphug voor Chantal dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Kijk?
https://www.omroepbrabant(...)-ze-uit-Brabant-komt
Doe wel een kogel en steekwerendvest aan het gaat er heftig aan toequote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker... nu ziek zijn en morgen fruit halenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:36 schreef Sfancta het volgende:
Ja, ik ga morgen wel wat meer fruit halen
2 laags of 3 laags?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zet vanavond gewoon ff een ramkraak voor het freshte toiletpapier.
[..]
In ieder geval nog iets hoopgevends.
Alleen dat? Diepvriesgroenten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kan het wel een tijdje uitzingen, zag dit eerder deze week al gebeuren. Wil wel wat verse groente fixen.
Onjuist.quote:
En bij de UNOX worsten, blikvoer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Doe wel een kogel en steekwerendvest aan het gaat er heftig aan toeZeker in het gangpad van het toiletpapier en de houdbare melk
Verrek... Stond toch echt 1 postquote:
Doe niet zo raar joh. Het zal allemaal best meevallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:37 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Doe wel een kogel en steekwerendvest aan het gaat er heftig aan toeZeker in het gangpad van het toiletpapier en de houdbare melk
Met ffp3, oordoppen en veiligheidsbril?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |