Naja, Financieren? Ziekmelden wordt vergoed zover ik weet. Daarnaast heb ik wel een apart 'potje' om een tijdje te overleven. Wil uiteraard niet zeggen dat ik mijn baan wil verliezen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je het kan financieren, zeker doen. Dat is het probleem bij veel mensen, kan je het lijen?
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:39More countries and overseas territories reporting their first cases:
- Gabon
- Ghana
- Trinidad and Tobago
- Kazakhstan
- Kosovo
- Suriname
- Aruba
- Guadeloupe
- Cayman Islands https://t.co/xPS9nPvuPi reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:00:33Countries reporting their first cases today:
- Uruguay 4
- Venezuela 2
- Guatemala 1
- Kenya 1
- Sudan 1
- Ethiopia 1 reageer retweet
Iedereen die denkt dat we na afloop van dit virus de draad gewoon weer opppakken als over niks is gebeurd is niet goed bij zijn paaseiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Heb het ook dubbel... Aan de ene kant denk ik dat het in april wel klaar is qua gekte. Dan zullen er best mensen ziek worden, maar misschien meer afwisselend en is de samenleving weer op orde. Ontwrichting lijkt me er dan wel af.
Aan de andere kant: als dit nog tot de zomer door gaat verbaast mij dat niets. Virus is voor ieder lichaam nieuw.
Als je in een god gelooft is dit wel het moment om om een wonder te gaan bidden. De maatregelen die genomen, of liever niet genomen, zijn geven weinig aanleiding tot hoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik stel dat ik bang ben, en denk dat we te laat zijn met (re)ageren. Een gevoelskwestie en iets subjectiefs. Probeer geen conclusies te trekken en hoop dat andere mensen het anders inzien. Misschien dat er andere inzichten zijn die een mooier licht op de situatie doen schijnen. Ik zie ze alleen even niet.
Ik heb helaas geen verzachtende woorden voor iemand die er waarschijnlijk tussen zal moeten staan. Zoek de liefde in je leven op en weet dat ook dit zal voorbij gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik stel dat ik bang ben, en denk dat we te laat zijn met (re)ageren. Een gevoelskwestie en iets subjectiefs. Probeer geen conclusies te trekken en hoop dat andere mensen het anders inzien. Misschien dat er andere inzichten zijn die een mooier licht op de situatie doen schijnen. Ik zie ze alleen even niet.
Nederland alleen heeft al 90 miljard..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
25 miljard, noem het maar niks
https://www.nporadio1.nl/(...)gsfonds-tegen-corona
Die Marcel met z’n onzin over Coronaquote:
https://nos.nl/l/2326992quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nee, zou het graag wel lezen. Was vandaag op een OK die al werd omgebouwd tot IC kamer.
Op dit moment schrijven ze er in Italie elke dag +200 doden bij als direct gevolg van dit virusquote:
Doe wat je wijs lijkt zolang je anderen daarmee niet in de grotere shit helpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist besloten in overleg met mijn vrouw om mezelf maandag ziek te melden. Mijn vrouw is 38 weken zwanger en ik wil de bevalling niet missen door deze (eventuele) ziekte!.... Het bedrijf waar ik werk doet vrij weinig (ik kom uit Branbant en werk aan de rand in Limburg), buiten een paar flyers ophangen dat je je handen moet wassen... Jullie mening?
Wat moet je anders dan? Natuurlijk zijn er gevolgen die nog doordreunen, maar we blijven geen weken meer alles dicht houden als de boel weer is afgezwakt of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat we na afloop van dit virus de draad gewoon weer opppakken als over niks is gebeurd is niet goed bij zijn paasei![]()
Dit gaat nog een hele lange nasleep krijgen
Domme mensen gewoon negerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, zit ik opeens in een Facebook-discussie met wat mensen die de paniek nergens op vinden slaan. Dat de griep meer doden geeft.
En het is allemaal de schuld van (social) media.
Ik probeer ze nog duidelijk te maken dat regeringen niet volledige landen op slot gooien vanwege griep of vanwege de media, maar het is praten als brugman.
Ik bedacht me halverwege de discussie dat ik eerder met deze Facebook'vriend' in discussie was geraakt over vaccinaties
Je kan virussen niet zien met MRI.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gekke vraag.... maar nu je dit roept..... zijn virussen gevoelig voor die straling of kunnen ze zo (MRI? of zo) gedetecteerd worden ?
En die zijn allemaal ouder/chronisch ziek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment schrijven ze er in Italie elke dag +200 doden bij als direct gevolg van dit virus
Hoeveel zouden het er zijn inclusief indirecte slachtoffers?
De EU begroting is ook zo groot nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nederland alleen heeft al 90 miljard..
Het is niet iets wat we gewend zijn in de westerse wereld, dus in dat opzicht gaat het heftig zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is dat totale gekte? Ik vind het vrij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |