Ik las het net jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
hij heeft nu een slaafje wat het voor hem kan doen
Snap ikquote:
Ben jij dat slaafje?quote:
Ja, ik snap het.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag het wel hoor.. maar als heel veel mensen dat gaan doen dan wordt het wel heel onoverzichtelijk en dan schiet het topic ook wel een beetje zijn doel voorbij snap je?
ik vermoed dat als ik vertel dat ik net een mes even snel aflikte terwijl ik daar rode peper mee gesneden had je dit wel terug neemt.quote:
Een extra spelelement. En vooral niet aankondigingen wie er wel of niet mee doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ja van mij mag het wel hoor.. maar als heel veel mensen dat gaan doen dan wordt het wel heel onoverzichtelijk en dan schiet het topic ook wel een beetje zijn doel voorbij snap je?
Ja allemaal een inleg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
Kan een leuke pot worden voor de winnaar.
Ik neem niks terug.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat als ik vertel dat ik net een mes even snel aflikte terwijl ik daar rode peper mee gesneden had je dit wel terug neemt.
Mes aflikken is altijd dom!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat als ik vertel dat ik net een mes even snel aflikte terwijl ik daar rode peper mee gesneden had je dit wel terug neemt.
mn tong stond in de fikquote:
Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Korte uitleg aub?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra spelelement. En vooral niet aankondigingen wie er wel of niet mee doen
ja maar ook lekker want er zat lekker kruidenboemboedrapje aanquote:
Geeft net even dat extra aan het spel.500 euro is mss een beetje veel.quote:
ik eet nog wel eens een lepeltje sambal, direct uit het potje. Of een hapje wasabi als dat over is bij de sushiquote:
Oh dat valt nog mee.. Ik wreef laatst in mijn oog terwijl ik Madam Jeanette's had gesnedenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan doe je het bewustquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
ik eet nog wel eens een lepeltje sambal, direct uit het potje. Of een hapje wasabi als dat over is bij de sushi
Ja teveelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft net even dat extra aan het spel.500 euro is mss een beetje veel.
Ik hoor het wel of het wel of niet kan. Anders verkas ik wel naar anders of neem 4 kloons en post daar afwisselend mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra spelelement. En vooral niet aankondigingen wie er wel of niet mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |