ga je weg?quote:
Heb je bij de Mol weinig aan, is bij de commerciėlen daarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is ook leuk, zou wel een BRT start plus willen hebben als dat zou bestaan
Nee,jij bent verre van dom.quote:
das ook weer waarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef madam-april het volgende:
Komt trouwens ook omdat de punten me niet echt interesseren.. Post hier voor de gezelligheid, punten zijn bijzaak
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef madam-april het volgende:
Komt trouwens ook omdat de punten me niet echt interesseren.. Post hier voor de gezelligheid, punten zijn bijzaak
ow?quote:
Ietwat.quote:
Ik ben er sowieso te weinig om enig kans te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook weer waar
ik ben geen winnaarsmentaliteit blijkt wel
Klopt Madam-april, ik ga per 1 april (geen grap!) ook uit de score vandaan, loop ik niemand meer in de wegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:59 schreef madam-april het volgende:
Er zou gewoon een intekenlijst moeten zijn voor mensen die meespelenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt Madam-april, ik ga per 1 april (geen grap!) ook uit de score vandaan, loop ik niemand meer in de weg
Hoop ik
VTM plus dan of Ziet.bequote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je bij de Mol weinig aan, is bij de commerciėlen daar
Wel plaatjes posten toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt Madam-april, ik ga per 1 april (geen grap!) ook uit de score vandaan, loop ik niemand meer in de weg
Hoop ik
lekkerquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zou gewoon een intekenlijst moeten zijn voor mensen die meespelen
Ik HEB ook geen winnaarsmentaliteitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook weer waar
ik ben geen winnaarsmentaliteit blijkt wel
Bondage gaf vanmiddag volgens mij aan dat hij geen zin meer heeft om mensen meer uit de lijst te halen..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop ik
En dan de UI`s in de OP.quote:
Dev mag het gaan doen danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik HEB ook geen winnaarsmentaliteit
[..]
Bondage gaf vanmiddag volgens mij aan dat hij geen zin meer heeft om mensen meer uit de lijst te halen..
Maar daar komt volgens mij een oplossing voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Bondage gaf vanmiddag volgens mij aan dat hij geen zin meer heeft om mensen meer uit de lijst te halen..
Als je hier post, doe je gewoon mee.. Dit is geen SC hč, het is een spel-topic.. Alleen haags is een geval apartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zou gewoon een intekenlijst moeten zijn voor mensen die meespelen
Waar zijn die gebleven?quote:
quote:
Truste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef dud0r het volgende:
Ik ga het bed opzoeken vriendjes en vriendinnetjes.
Trusten
lekker slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef dud0r het volgende:
Trusten
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef dud0r het volgende:
Trusten
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef dud0r het volgende:
Trusten
Oh dus dan zou ik hier niet meer mogen posten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je hier post, doe je gewoon mee.. Dit is geen SC hč, het is een spel-topic.. Alleen haags is een geval apart
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef dud0r het volgende:
Trusten
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dus dan zou ik hier niet meer mogen posten?
quote:
hij heeft nu een slaafje wat het voor hem kan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
hij heeft nu een slaafje wat het voor hem kan doen
Nou ja van mij mag het wel hoor.. maar als heel veel mensen dat gaan doen dan wordt het wel heel onoverzichtelijk en dan schiet het topic ook wel een beetje zijn doel voorbij snap je?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dus dan zou ik hier niet meer mogen posten?
snap ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |