Ik ben bang tot augustus of zoquote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie weken thuiswerken ... het lijkt mij bijzonder saai.
Ah, zo wordt er in Spanje thuis gewerkt!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik stap zo eens lekker op het fietsje.
Hallo, ik was om half zeven al begonnen ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, zo wordt er in Spanje thuis gewerkt!
Ja gezien de reacties die ik heb gezien is mijn hoop voor goed normaal gedrag alleen maar afgenomen. Dat gehamster (en dan bedoel ik niet voor 2 weken boodschappen doen zodat je niet meer naar buiten hoeft..), sommige posts in COR, managers die zieke mensen dwingen te werken, mensen die vinden dat hun een uitzondering zijn en wel alles mogen nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn stronteigenwijs
Ja, in augustus. Misschien.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de Thailand Tour nog wel door eigenlijk?
Ik hoor ook veel positievere verhalen. Bedrijven die pro actief vorige week al thuiswerkvoorzieningen voor alle medewerkers ingericht hebben en werknemers verbieden nog op kantoor te komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja gezien de reacties die ik heb gezien is mijn hoop voor goed normaal gedrag alleen maar afgenomen. Dat gehamster (en dan bedoel ik niet voor 2 weken boodschappen doen zodat je niet meer naar buiten hoeft..), sommige posts in COR, managers die zieke mensen dwingen te werken, mensen die vinden dat hun een uitzondering zijn en wel alles mogen nu.
Ja, daar heb ik veel aan haha. Dan ben ik misschien al dood.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, in augustus. Misschien.
Ja het is een beetje een mix he.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoor ook veel positievere verhalen. Bedrijven die pro actief vorige week al thuiswerkvoorzieningen voor alle medewerkers ingericht hebben en werknemers verbieden nog op kantoor te komen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:26 schreef franklop het volgende:
Iedereen thuis aan het werk, waardoor netwerk overbelast is en we niet fatsoenlijk kunnen werken.
Gaat week duren volgens ICT
Moet je stoplicht knopjes indrukken?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Kun je ook tijdens een racefietsritje in je eentje corona krijgen? Ik vraag dit voor een vriend.
Zelf heb ik net een heerlijk ritje tacx gedaan terwijl ik genoot van de Ronde van Vlaanderen van 2017 op de televisie.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Kun je ook tijdens een racefietsritje in je eentje corona krijgen? Ik vraag dit voor een vriend.
Naja goed, werk bij groot bedrijf, dus zal wel zijn invloed hebben gehadquote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Heerlijk zulke systemen die nooit eerder getest zijn
Die kan ik wel vermijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet je stoplicht knopjes indrukken?
Met deze pareltjes van Steef kom ik de dagen wel door.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:58:10Kan je een joint draaien met WC papier?
Vraag dit namens een vriend reageer retweet
Fijn dat Steef ik en namens elkaar vragen kunnen stellen. Echte vriendenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met deze pareltjes van Steef kom ik de dagen wel door.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:58:10Kan je een joint draaien met WC papier?
Gisteren ook genoten van de Spaanse snelwegen?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |