Dan waren Mani en jij hier wel mod geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dien je eerst positief een autismetest af te leggen voordat je blauwe lettertjes krijgt?
Ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die dat heeft gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dien je eerst positief een autismetest af te leggen voordat je blauwe lettertjes krijgt?
TDF was nog een lachertje vergeleken met zijn huidige optreden.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Maver24 is in elk subforum een genot. Wat een domme jongen.
Dit durven ze zelf nog niet te melden of zo?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een oplossing voor de traagheid is overigens nog niet in zicht,
Er valt niets te melden.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit durven ze zelf nog niet te melden of zo?
Ik noem een Jimmy Janssens, een Tom Devriendt, een Wouter Wippert.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo'n stofmasker van 3M aangeschaft. Was een mooi wielerteam vroeger, Team 3M.
Ja dames en heren, hij is niet dood, daar is ie: Iwan van Duren.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de drie weken leegte van het menselijk bestaan.
Lance is ook steeds minder serieus te nemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
TDF was nog een lachertje vergeleken met zijn huidige optreden.
En Gerolsteiner en Chocolade Jacques?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zo'n stofmasker van 3M aangeschaft. Was een mooi wielerteam vroeger, Team 3M.
Ik was nog wel uiteten net. Klanten die voor 18u er waren mochten blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Welkom in de drie weken leegte van het menselijk bestaan.
Pizza met melk?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik was nog wel uiteten net. Klanten die voor 18u er waren mochten blijven.
Hebben we toch nog even meegepikt
Sushiquote:
Ik vind 2 dagen achter elkaar al lastigquote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie weken thuiswerken ... het lijkt mij bijzonder saai.
In de kroeg geweest vanavond. Toen ik naar huis fietste vroegen twee attente dienders of het gezellig was geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik was nog wel uiteten net. Klanten die voor 18u er waren mochten blijven.
Hebben we toch nog even meegepikt
Is het ook... zou me niet verbazen als het een maand gaat duren of langerquote:Op zondag 15 maart 2020 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie weken thuiswerken ... het lijkt mij bijzonder saai.
Hopelijk niet nog langer. Het is eerder over als iedereen zichzelf goed isoleert van contact.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het ook... zou me niet verbazen als het een maand gaat duren of langer
Dat kan goed kloppen, er is gekoerst in Patagonië.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef franklop het volgende:
Ik werd vandaag overigens voorbij gereden door een auto van Total Direct Energy met alle toeters en bellen op het dak(zonder fietsen)
Dacht even een koers gemist te hebben vandaag.
Nederlanders zijn stronteigenwijsquote:Op maandag 16 maart 2020 07:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk niet nog langer. Het is eerder over als iedereen zichzelf goed isoleert van contact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |