Bedankt voor de tip, hoewel ik de papieren versie prefereer.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan ook ebooks lenen via onlinebibliotheek.nl he, dat doe ik meestal.
Ja ik word er ook niet vrolijk van ouwe reus.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het wel een deprimerend idee dat er weinig leuks is om naar uit te kijken (ook buiten de sport om).
Enige wat helpt is dat het nu ineens wel mooi weer is. Dus wel lekker wandelen en fietsen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het wel een deprimerend idee dat er weinig leuks is om naar uit te kijken (ook buiten de sport om).
en omdat iedereen dat gaat doen komt er binnenkort een complete lockdownquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige wat helpt is dat het nu ineens wel mooi weer is. Dus wel lekker wandelen en fietsen.
Waarom Europees?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Voorspel hier wat de eerste Europese koers wordt waar we weer fietsen.
Wat een druk, daar ga ik eens goed over nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij mag ook buiten Europa voorspellen.
Alleen 1.1/2.1 en hoger of tellen bijvoorbeeld 1.2/2.2 koersen ook?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Voorspel hier wat de eerste Europese koers wordt waar we weer fietsen.
Alles goed, Mani?quote:
Met mij prima, ik kwam toch al nergens dus zolang ik nog naar buiten mag om te fietsen of te hardlopen verandert mijn leven 0,0.quote:
Goeie vraag!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen 1.1/2.1 en hoger of tellen bijvoorbeeld 1.2/2.2 koersen ook?
De buurman repareert de schutting na de recente stormen. Verder zit ik binnen, straks even wat voorwerk doen voor het eten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met mij prima, ik kwam toch al nergens dus zolang ik nog naar buiten mag om te fietsen of te hardlopen verandert mijn leven 0,0.
Ik ben spinazi maken met gekookte aardappelen en een gekookt ei en een hamburger en een jus.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De buurman repareert de schutting na de recente stormen. Verder zit ik binnen, straks even wat voorwerk doen voor het eten.
Wat is eigenlijk het verhaal achter meisje Neres?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De buurman repareert de schutting na de recente stormen. Verder zit ik binnen, straks even wat voorwerk doen voor het eten.
Dit ja... Nu al genoeg vanquote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Thuiswerken anti-genot. Ben er wel weer klaar mee.
Weinig bijzonders. Soms doet de mens impulsieve dingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal achter meisje Neres?
Wij eten rode kool.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben spinazi maken met gekookte aardappelen en een gekookt ei en een hamburger en een jus.
Langdurige impulsiviteit wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weinig bijzonders. Soms doet de mens impulsieve dingen.
Staan er bij jou ook yoga meesters op daken te springen?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Thuiswerken is fantastisch. Geconcentreerd en hard aan de slag, dan even een korte pauze en een siestaatje languit op de bank en weer verder. Dit moet permanent worden.
Wat een wanstaltige muziek bij dat Slam.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gisteren ook genoten van de Spaanse snelwegen?
Als je dat radio interview nog wil horen: https://www.slam.nl/gemist/gert-jan-van-ackooij (11:40).
Ik ben nog van de oude stempel, ik moet alles fysiek in bezit hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan ook ebooks lenen via onlinebibliotheek.nl he, dat doe ik meestal.
Corona schijnt nu toch ook aan een opmars bezig te zijn in Rusland, ik denk derhalve niet dat dit de winnende suggestie is.quote:
Het is in mei, tegen die tijd heeft de immer sympathieke en gedroomd leider Putin allang een antivirus op de markt.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Corona schijnt nu toch ook aan een opmars bezig te zijn in Rusland, ik denk derhalve niet dat dit de winnende suggestie is.
Mei is dichtbij.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is in mei, tegen die tijd heeft de immer sympathieke en gedroomd leider Putin allang een antivirus op de markt.
Denk je dat echt? Dan ben je nog stommer dan je eruit ziet.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige muziek bij dat Slam.
Wel weer genoten van die afgrijselijke manier van praten van Steef. Werkelijk alles aan die man is verwerpelijk. Vooral die filmpjes waarbij zijn neusgaten de hoofdrol spelen.
Geen toeval dat hij naar Slam luistert, zou je kunnen zeggen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef showtimer het volgende:
[..]De verloren zoon is bijna thuis, nog even en het land mag op slot.
Nog even wat advies voor @Koffieplantertwitter:sporza twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:43:07.@sven_nys geeft sportende bevolking goede raad: "Buiten sporten kan, maar doe het alleen"
https://t.co/nAGAK0vQHp https://t.co/ff7HC9qQ5n reageer retweet
Rusland is geen gewoon land.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dan ben je nog stommer dan je eruit ziet.
Social distancing, ik doe niet anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog even wat advies voor @:Koffieplantertwitter:sporza twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:43:07.@:sven_nys geeft sportende bevolking goede raad: "Buiten sporten kan, maar doe het alleen"
https://t.co/nAGAK0vQHp https://t.co/ff7HC9qQ5n reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |