Niet in de Obsidian league zitten.quote:
Ik ben met Koreaans bezig. Ook lekker met die tekens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:03 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben ook al jaren met Duolingo bezig. Zit nu in de Diamond League
Deens vond ik grammaticaal erg meevallen (je verstaat er alleen geen hol van).
Pools is daarentegen echt verschrikkelijk. Spelling is vaak al niet te doen (man = mezczyzna, meisje = dziewczynka... en dan heb ik de accenten nog weggelaten) en dan heb je ook nog iets van 12 naamvallen die je bijna per werkwoord moet leren. Om de zoveel tijd begin ik er weer mee, maar dan ben ik er meestal na een paar lessen alweer klaar mee.
Dat geloof ik ja. Hoe doe je dat met typen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben met Koreaans bezig. Ook lekker met die tekens.
Lost Duolingo opquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja. Hoe doe je dat met typen?
Beetje fietsen, beetje wijndrinken. Niet mis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:09 schreef Sabata het volgende:
Ben er sinds een paar maanden ook mee begonnen. Je moet toch wat als je iedere dag 1 uur in de trein zit te niksen. Dus ben ik maar Frans op gaan pakken, gaat redelijk. Aangezien mn vakantie in Italië voorlopig niet doorgaat, zga ik van de nazomer een roadtrip naar de Elzas overwegen
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Allemaal Multitalenten hier. Ik heb echt geen idee hoe ik de tijd door ga komen
Pushberichten uit en klaar. Kies je eigen nieuws, dat geeft zoveel rust.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.
Dacht ik zou gaan Netflixen de hele tijd maar ik kan ook niet constant de aandacht daarvoor opbrengen. Het nieuws blijft ook constant komen over Corona. De Whatappgroepen en fok blijven ook constant komen met discussies en nieuws.
Podcastje aan, Zwift aan, meet heb je niet nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig tijdje terug een hometrainer gekocht.
Dacht ik zou gaan Netflixen de hele tijd maar ik kan ook niet constant de aandacht daarvoor opbrengen. Het nieuws blijft ook constant komen over Corona. De Whatappgroepen en fok blijven ook constant komen met discussies en nieuws.
Zolang je maar niet verwordt tot een Thijsje Zonneveld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Op het moment dat ik niet meer van een demarrage of een waaier kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?
1). Wat is er met Thijs? 2). Wat is er mis met Thijs?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zolang je maar niet verwordt tot een Thijsje Zonneveld.
Leuke UI.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net nog een fietstochtje gedaan, heerlijk rustgevend.
Schijnbaar zit iedereen vanmiddag gezellig buiten op elkaar gepropt, zelfs in Braobant.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als verder iedereen toch binnen zit
Gisteren massaal hamsteren en vandaag massaal op de terrassen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schijnbaar zit iedereen vanmiddag gezellig buiten op elkaar gepropt, zelfs in Braobant.
https://twitter.com/search?q=terrassen&src=typed_query
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |