"over een langere periode".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:05 schreef Kyran het volgende:
@:ViviRAWRS Dit is ook een mooie van Boris Johnson:
[..]
Niet koffiedik kijken over of het virus al dan niet zwakker gaat zijn in de zomer, maar gewoon je mening baseren op feiten. Minder reguliere luchtwegklachten in de zomer, dus meer ruimte voor patiėnten met het virus.
Ik mag die gast echt niet, maar hij is duidelijk en wind er geen doekjes om. Zo ver ik kan zien is er door de eerlijkheid en directheid van Jonhson geen paniek uitgebroken in de VK, dus waarom kunnen wij niet gewoon net zo open en eerlijk zijn richting de burgers?
Dat wel. Van 1.20 naar 1.11 in 'n maand KOEKOEK.quote:
Ben wel Nederlander he, die kosten ga ik niet maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Richt een stichting op en start een kort geding zou ik zeggen.
Ja de impact was in een eerder stadium veel kleiner geweest en de opbrengst veel groter. Nu is 't enkel bittere ellende.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:08 schreef _I het volgende:
[..]
"over een langere periode".
Dit gaat dus echt wel duren tot eind dit jaar minimaal.
Al die deeltijdWW regelingen vervallen na 6 maanden en ben je alsnog werkloos, zei die dame net op de NOS.
Zitten we dan straks met dichte grenzen.
Dat heb ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bijzonder is dat ik bijvoorbeeld het besef nog niet heb en denk dat dit een weekje duurt en daarna alles weer normaal is, alsof dit gewoon een soort aanslag is waarna het leven verdergaat. Ben benieuwd wanneer ik het besef krijg dat het frontaal anders word.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hardst-onderuit.htmlquote:Vooral 50-minners op de IC: 'Die gaan bij griep ook het hardst onderuit'
De regering kan weinig meer doen eerlijk gezegd. Dat stadium zijn we wel een beetje voorbij. Je zou nog een tandje bij kunnen zetten qua lockdown. Maar dat is alles.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:09 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ik hoop dat we na deze crisis de rekening hier van bij China neer gaan leggen.
Wat een ellende staat ons te wachten![]()
Ik ben oprecht bezorgd ,de regering moet nu echt gaan doorpakken nu KLM wie volgt
Ik? Heb geen expert of overheid geprezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja de impact was in een eerder stadium veel kleiner geweest en de opbrengst veel groter. Nu is 't enkel bittere ellende.
Vooral de experts en autoriteiten blijven prijzen, dit is hun verdienste.
Naja wat ik dus zeg, niet dat dit een weekje duurt maar dat het wel echt iets veranderen gaat in de wereld.quote:
Ja, maar Andre Hazes en Gers Pardoel zeiden dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:10 schreef Xenorium het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hardst-onderuit.html
Dat is zeer zorgelijk, vooral mensen onder de 50 die aan de beademing liggen..
Tis maar een griepje, mijn kont.
Sws zullen een paar gewoonten geschiedenis gaan worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
De hele economie gaat op z'n gat. Daarna zullen we wel weer inzien in wat voor een luxe-positie wij verkeerden en terug verlangen en daarbij zullen we denk ik toch ook wel een andere levenswijze aan gaan nemen.
Is meer een tendens hier in dit topic. "Ze doen toch ook hun best/hebben ervoor geleerd." Nou dat toont zich.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:11 schreef _I het volgende:
[..]
Ik? Heb geen expert of overheid geprezen.
Zo veel mogelijk op eigen kracht "uitzieken". Pas als de klachten erger worden komt er iets qua behandeling en mag je het ziekenhuis in als ze plek hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat gebeurt er als iemand positief getest wordt, behalve thuis quarantaine? Behandeling, medicijnen etc..
Waar zijn al die figuren gebleven met hun "just a flu" verhalenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:11 schreef _I het volgende:
[..]
Ik? Heb geen expert of overheid geprezen.
Met excuses door de Koning graagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Richt een stichting op en start een kort geding zou ik zeggen.
Ik heb juist alles behalve brood.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:54 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Ik kom net uit de AH ze waren druk aan het bijvullen alles was er behalve brood.
Zoals de wereld het nu paniekerig oppakt ben ik daar alles behalve overtuigend van, had de wereld hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat we het zullen oplossen. Zo niet, had ik wel de hoop die je doet voortdrijven.
Kun je inderdaad, letterlijk, beter naar zolderkamerautisten luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:12 schreef Qarrad het volgende:
Iemand uit mijn omgeving is net positief getest. Werkt in het ziekenhuis in Meppel, waar ze echt streng de protocollen hebben gevolgd. Je weet wel, die protocollen waarin ze uitgaan van geen symptomen = niet besmettelijk. Bedankt RIVM![]()
Heeft er tot halverwege deze week nog gewerkt en is niet in contact geweest met mensen met klachten.
Weet je wat ze te horen kreeg van de artsen? Ach nee joh, de rest van je gezin heeft geen klachten en mag gaan en staan waar ze willen.
Nu is ze zelf zo snugger om dat niet te laten gebeuren zo maar gelukkig maar ik vind het waardeloos dat je zulk advies krijgt.
Jeetje, stop eens met herhalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:13 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Waar zijn al die figuren gebleven met hun "just a flu" verhalen
Meeste mensen op de ic onder 50 wat een drama man
En dan hebben we ook maar 1000 ic bedden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |