Ik kijk vanalles. Vind die documentaires ook vaak wel leuk. En niet alles wordt geblokt buiten europa, dat is voor mij wel fijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik ben nu HIMYM op Netflix aan het volgen, maar heb meer ezier op de series van NPO start plus
Ik heb echt geen flauw idee, denk steeds weer wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik verdacht Nathan een tijd, maar neig nu naar Buddy
Doe ik ookquote:
Hoe vind je HIMYM trouwens? vind dat ook wel geinig maar ondertussen al zo vaak gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
Geen spoilers graag, moet de hele serie nog kijken
Van HIMYM?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
Geen spoilers graag, moet de hele serie nog kijken
quote:
Oh, ik begreep dat daardoor ook veel via VPN kijken naar Netflixquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk vanalles. Vind die documentaires ook vaak wel leuk. En niet alles wordt geblokt buiten europa, dat is voor mij wel fijn.
Yes...maar dat gaat op m'n werk laptop niet. Dan moet het via de telefoon. Live tv kan ik wel kijken op de laptop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh, ik begreep dat daardoor ook veel via VPN kijken naar Netflix
Ooh hahaha dan zou ik morgenavond maar even niet op Fok komen en na morgenavond ook geen nieuwssites bekijken enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee wie is de Mol, maar de finale is morgen al
quote:
Ik moest eerst wennen aan dat kunstmatige gelach, maar ik vind het nu wel leuk met uitschieters naar boven en beneden. Nu pas bij S1 e 11 dus heb nog een hoop te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe vind je HIMYM trouwens? vind dat ook wel geinig maar ondertussen al zo vaak gezien.
Dat is echt niet te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh hahaha dan zou ik morgenavond maar even niet op Fok komen en na morgenavond ook geen nieuwssites bekijken enzo
Best een goed idee M-A.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh hahaha dan zou ik morgenavond maar even niet op Fok komen en na morgenavond ook geen nieuwssites bekijken enzo
Ik denk dat ik na de Mol maar de Belgische ga volgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik skip dit seizoen dan maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zelfs met pushberichtenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is echt niet te doenmet expeditie robinson hetzelfde...kut sites die het gewoon de volgende ochtend al verpesten.
Dat moeten ze op kantoor maar doen. Oh nee wacht daar zit niemand meerquote:
Staat ook al op Npo startquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na de Mol maar de Belgische ga volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |