Het kost bakken met geld om teveel ongebruikte capaciteit aan IC-bedden te hebben voor die ene ramp die eens per generatie een keer voorbij komt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef JortKelder het volgende:
70% van de IC bedden liggen normaal gesproken al vol. Heeft dan niemand eens het idee gehad dat we bij een ramp daar lang niet goed genoeg aan hebben?
Of kost dat teveel geld en is dat risico voor lief genomen?
Jip. Ze houden wel rekening mee dat ze moeten opschalen naar code zwartquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wacht even tot maandag en vraag hem dan nog een keer.
Ik denk dat ze heel goed de trends in de gaten houden en wel verder kijken dan alleen vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel zo iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik de inhoud van de persconferentie, buiten het gereutel van Trump, wel goed, met al die bazen van enorme bedrijven die publiekelijk hun ingezette middelen aankondigen.
Vanuit Brabant gaan er ook mensen naar Erasmus (Rotterdam).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Tussen de 800 en 900 gevuld nu, maar dat is landelijk, want vanuit Brabant gaan er al patiënten naar Gelderland
Da's typisch Amerikaans. Veel Britten ook trouwens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
Die Amerikanen zien er ook uit alsof ze allemaal een tot leven gekomen Barbie of Kenpop zijn.
Haha idd echt apart hoe hun eruitzienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
Die Amerikanen zien er ook uit alsof ze allemaal een tot leven gekomen Barbie of Kenpop zijn.
Ik snap serieus niet dat ze binnen twee minuten de volgende twee dingen kunnen zeggen:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hell yeah! S&P500 +9,29%quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik de inhoud van de persconferentie, buiten het gereutel van Trump, wel goed, met al die bazen van enorme bedrijven die publiekelijk hun ingezette middelen aankondigen.
We hebben een compleet rampenziekenhuis. Ik vraag mij wel af waarom we daar nog niets van gehoord hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef JortKelder het volgende:
70% van de IC bedden liggen normaal gesproken al vol. Heeft dan niemand eens het idee gehad dat we bij een ramp daar lang niet goed genoeg aan hebben?
Of kost dat teveel geld en is dat risico voor lief genomen?
Ja verstond ik ook, negatief zei diequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef NeoDweezil het volgende:
Zegt trump nou dat bolsonaro geen corona heeft? Gek is dement!
Jammerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Defensie niet 'stand-by' om straatverbod te handhaven
Volgens het ministerie van Defensie gaat er een audiobericht rond dat zegt dat Defensie 'stand-by' zou staan om een straatverbod te handhaven. Dat klopt niet, zegt het ministerie op Twitter:
https://nos.nl/liveblog/2(...)noodtoestand-af.html
"Fake news" natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef NeoDweezil het volgende:
Heeft Bolsonaro zelf ook gezegd, zou raar zijn om wat anders te zeggen over een bondgenoot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef NeoDweezil het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef NeoDweezil het volgende:
Wees boos op china. Met hun gore tyfusmarkten. Eerst sars, nu het broertje van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef Syntux het volgende:
[..]
Kunnen die kutitalianen niet ff hun bek houden. Zij zijn de reden dat heel Europa er nu last van heeft. Sowieso een kutvolk
Tja, dat zijn wel de bedrijven die gigantische logistieke mogelijkheden hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hell yeah! S&P500 +9,29%
Corporate feestje
dat klopt ook. er was fake news over de Braziliaanse president.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja verstond ik ook, negatief zei die
Omdat zodra ze de term 'rampenziekenhuis' laten vallen iedereen in paniek schiet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We hebben een compleet rampenziekenhuis. Ik vraag mij wel af waarom we daar nog niets van gehoord hebben.
Precies, Bolsonaro positief is heel even een gerucht geweest, meer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeft Bolsonaro zelf ook gezegd, zou raar zijn om wat anders te zeggen over een bondgenoot.
Doe dan 99.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg net een mail van Kinepolis Utrecht:
... Wij hebben daarom aanpassingen gemaakt op onze filmplanning: per filmvoorstelling zullen maximaal 100 tickets beschikbaar zijn. We zullen hier rekening mee houden m.b.t. in- en uitloop van de voorstellingen. Dus ook in de gangen houden we de aantallen zo beperkt. Reguliere voorstellingen waarvan al meer dan 100 tickets verkocht waren, zullen we opsplitsen in twee zalen.
Zo blijft de kans op besmetting nihil ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |