Weet niet wat je al gezien.hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:25 schreef Mariposas het volgende:
Zijn er nog leuke Netflix series momenteel? Wat zijn aanraders?
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.quote:
Vis a visquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.
The crown en Narcos vind ik niets.
Undercover natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
You, homeland, oitnb, Fargo, Criminal, breaking bad, mind hunter, sinner, la casa de papel, the missing, when they see us, the End of the f*cking world, Dark.
Mijn man heeft die ongeveer ook allemaal wel op zijn lijstje staan en kijkt nu Vikings.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Peaky Blinders!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vanuit de KNGU is opgeroepen om alle lessen op te schorten tot 31 maart. Raar dus dat er verenigingen zijn die het toch door laten gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:08 schreef Kyara het volgende:
Npg even terugkomend op het vorige topic. Ik vind het ook raar dat sport zoals turnen gewoon doorgaat. Wij gaan iig niet. Alleen school en 1x per week bso. Ik werk ook gewoon thuis conform richtlijn en school houdt zich hier ook aan. En hopelijk is dat voldoende. Zodra richtlijnen aangescherpt worden dan houden we ons daar natuurlijk ook aan.
Jaquote:
Joh, trek de lange teentjes ff in.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef Mariposas het volgende:
het ging inderdaad vrij veel over Corona en thuiswerken, maar die series hebben vrij weinig met thuiswerken te maken.Als ik thuis werk, nouja, dan werk ik dus gewoon.
Lange teentjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Joh, trek de lange teentjes ff in.
Ik kan thuis niet zo gek veel als ik niet meer naar mijn werk kan/mag. Dus voor mij kan het eventueel wel. Verschil in beroepsgroep.
Het was maar een opmerking met humor hoor. Relax!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Lange teentjes?
Volgens mij ben jij gewoon een beetje zuur dat je voor de klas moet staan en reageer je dat hier af.
Wij zijn net dus friet gaan halen. Stonden met de beentjes buiten...Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef laziness het volgende:
Thuis werken is hier helaas toch geen series kijken
Ik kan al mn spar thingies opsparen en aan het eind van de dag met een collega aftikken zodat ik besluiten kan nemen. Denk dat ik daar maandag een leuke skypedate voor ga uitzoeken, wel zo gezelligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:28 schreef SQ het volgende:
Ik krijg wel echt minder gedaan, maar ik ben dus echt productiever als ik met mensen kan sparren. Als ik nou een programmeur was geweest ofzo, dan was dit echt de hemel
Ik ben SAP developer maar ik word echt niet blij of beter van thuiswerken. Het enige voordeel is geen reistijd, maar ik mis echt de lolletjes en gesprekken met collega's, het even sparren over oplossingen, peer programming etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:28 schreef SQ het volgende:
Ik krijg wel echt minder gedaan, maar ik ben dus echt productiever als ik met mensen kan sparren. Als ik nou een programmeur was geweest ofzo, dan was dit echt de hemel
Ja, dat!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Vanuit de KNGU is opgeroepen om alle lessen op te schorten tot 31 maart. Raar dus dat er verenigingen zijn die het toch door laten gaan.
Zo is mijn werk ook gewoon nog te bezoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat!
Zwemles gaat wel door. Wat ik gek vind, want er hebben 4 groepen tegelijk les. Maximaal 12 kinderen per badje. Plus ouders en personeel, dan zit je potentieel dus wel op 100. Niet per se in 1 ruimte, maar wel in je gebouw. Ik snap het niet.
In de doucheruimte staan dan wel 3 groepen tegelijk te douchen plus ouders ernaast. In een ruimte met 6 douches, je staat dan wel hutje mutje. Dat wil ik nu gewoon niet. Met turnen zijn er veel minder kinderen in een enorme ruimte, maar dat is dus wel afgelast.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zo is mijn werk ook gewoon nog te bezoeken.
Waarbij men in t wellness wezen aanhoud niet meer dan 100 mensen in een ruimte, in totale gebouw kan dat mogelijk dus wel meer zijn
Love is blind is ook een aanrader in die categorie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:44 schreef SQ het volgende:
Voor hersenloos vermaak: working moms.
Sex education is ook leuk.
Het lijkt ook wel "stoer" te zijn om dingen als een voorraadje boodschappen of preventief binnen blijven als "hysterisch" te bestempelen. Ik vind het getuigen van verantwoordelijkheidsgevoel,vooruit denken en rekening houden met anderen. Maar laten we vooral nuchter blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind ouderen echt opvallend koppig in dit verhaal. Mooi dat je voor jezelf niet bang bent, maar het gaat er toch ook om dat je voor elkáár binnen de perken probeert te houdenIk zou stevige hoesters denk ik toch verzoeken het pand te verlaten.
Ook curieus: een restaurant hier in de buurt heeft een thuiswerkarrangement: je kan daar komen flexwerken met onbeperkt koffie en thee. Ik vind het zo idioot, dan ga je toch voorbij aan het hele punt? Dan kan je net zo goed wél naar kantoor komen. Koekoek
Mensen lijken inderdaad spontaan niet meer na te kunnen denken en nu last minute ineens maar alles te pakken wat handig lijktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:12 schreef Clubsoda het volgende:
Een voorraadje is ook helemaal niet raar en onverstandig. Sowieso al niet, en nu, met ieder moment veroordeeld moeten worden tot twee weken binnen blijven, helemaal niet. Maar ik krijg de indruk dat mensen helemaal geen zicht hebben op wat je in twee weken nodig zou hebben en bovendien vervallen in een 'OMG-kopen-kopen-kopen-als-ik-m'n-gat-nog-maar-af-kan-vegen'-paniek en dat vind ik wel een beetje onnozel.
Briljant 🤣🤣quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moest hier wel om lachen![]()
https://twitter.com/i/status/1238730657590886401
Ja, dat bedoel ik, dat is ook logisch. Ik doe sowieso boodschappen voor een week (inclusief lunch enzo) dus ik heb de indruk dat ik best kan inschatten wat je voor twee weken nodig zou hebben. En dat zijn niet de hoeveelheden of type producten die je in karren voorbij ziet komenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier zijn alle scholen dicht, men moet thuisonderwijs geven en mensen worden verplicht om thuis te werken. Ik heb dus wel voor een ruime week ingekocht, omdat ik het stom vind om dan wel om de dag de winkel in te gaan. Dat vind ik dan weer onnodig.
Hoarden is wat overdreven, maar groot inkopen is zo dom nog niet als er aangeraden wordt om zo veel mogelijk thuis te zijn.
Hilarisch 🤣🤣🤣🧻🧻🧻quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moest hier wel om lachen![]()
https://twitter.com/i/status/1238730657590886401
ehm.. je wordt niet per definitie immuun als je het nu krijgt. Dus dan kan je het gewoon nog een keer krijgen.. en nog een keer.. en nog een keer.. En elke keer krijgen je longen weer een klap die niet meer 100% te repareren is door je lichaam..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:44 schreef BE het volgende:
Net als dat je soms bij jonge kinderen zegt ‘fijn dat ze de waterpokken nu hebben, als ze ouder worden krijgen ze het alleen maar zwaarder’ heb ik nu ook soms de gedachte ‘doe mij nu maar, dan kan ik straks, als de shit de fan echt raakt hulp bieden waar nodig’.
Gekke gedachte?
ik niet.. maar beeld wellicht wat gekleurd door vriendin die nu op de IC werkt in den Bosch..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef SaskiaR het volgende:
Ik hoop echt dat het na 31 maart weer gewoon normaal gaat en dat de scholen gewoon openblijven...voorlopig ben ik het wel eens met deze meneer: https://www.volkskrant.nl(...)ens-kosten~bec59097/
Ik zag gisteren ook mensen met een kar vol flessenwater.... waarom in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:28 schreef Books1 het volgende:
Hier ook gewone boodschappen maar dan iets extra. Geen 20 pakken toiletpapier oid.
Wij wonen in een buitengebied dus standaard veel in huis en de vriezers vol.
Vriendin van ons belde gisteravond die had zich gewaagd aan boodschappen doen in Gouda. Slaande ruzie tussen mensen, mensen die zich hardop afvroegen of er nog wel water uit de kraan zou komen, oud dametje dr brood uit de rollator pakken door een meneer van 40 plus enz.
Blij dat ik voorlopig niet naar de winkels hoef.
Dat was inderdaad al gelukt, maar bij inloggen blijft hij struikelen over een certificaat dat niet vertrouwd zou worden. Ik ga maar eens contact opnemen met servicedesk. Dank voor het meedenken!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 04:35 schreef Omentielvo het volgende:
Sjeen, je hebt een Citrix speciaal voor de Mac. Als je inlogt zou je in de Windows omgeving moeten komen.
Waar ik aan moet wennen is je iMac toetsenbord gebruiken voor Windows. Maar Google is mijn vriend daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |