En humor. Alsjeblieft, laat er humor en begrip zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wens iedereen succes toe de komende tijd. Dat zullen we allemaal nodig hebben. Succes en schijtpapier.
En met harde maatregelen, was er dan geen uitbraak van een super besmettelijk virus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey ik riep weken terug al dat er harde maatregelen moesten komen. Laat al die riepen "het is maar een griepje" maar lekker wachten op een bed
nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:16 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe laat komt Frankrijk normaliter met de cijfers?
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 19:22:06BREAKING: France reports 785 new cases and 18 new deaths; total confirmed cases reach 3,661 and 79 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Je hebt gemist dat de meesten op de IC door corona (geloof regio Rijnmond?) onder de 50 zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga weg, krijg je niet eens last van. Je bent toch geen 70+?
Matig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
nu
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 19:22:06BREAKING: France reports 785 new cases and 18 new deaths; total confirmed cases reach 3,661 and 79 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat de meesten op de IC door corona (geloof regio Rijnmond?) onder de 50 zijn?
Dat weet niemand zeker, want dan zou je beide landen zuiver moeten testen en de resultaten up 2 date moeten bekijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Greys het volgende:
Eerder vanavond op tv bij geloof ik EenVandaag was die mevrouw met dat grijze haar die we heel vaak zien nu. (Weten jullie wie ik bedoel?) Die zei dat we niet zo bang hoeven zijn voor Italië taferelen omdat we qua maatregelen voorlooen op hun tijdpad zeg maar. Is dat wel echt zo?
RIPquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin last van kriebelhoest te krijgen.
Waarschijnlijk wel, maar dan had je het wellicht beter kunnen indammen en vertragen voor de zorgcapaciteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En met harde maatregelen, was er dan geen uitbraak van een super besmettelijk virus?
Zonder te weten of er gezonde mensen tussen zitten zegt dat natuurlijk ook geen fluit. Zelfde als het aantal besmettingen of doden zonder cijfers.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat de meesten op de IC door corona (geloof regio Rijnmond?) onder de 50 zijn?
ja ik dus ook he, maar ik gok dat het gewoon door mijn rook gedrag komtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal het nog 1x proberen:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En met harde maatregelen, was er dan geen uitbraak van een super besmettelijk virus?
DAAR BEGON HET BIJ MIJ OKO MEE!!!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Italianen hadden pas laat door dat 't corona was. Dachten seizoensgriep tot een 38 jarige kerel zich meldde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Greys het volgende:
Eerder vanavond op tv bij geloof ik EenVandaag was die mevrouw met dat grijze haar die we heel vaak zien nu. (Weten jullie wie ik bedoel?) Die zei dat we niet zo bang hoeven zijn voor Italië taferelen omdat we qua maatregelen voorlooen op hun tijdpad zeg maar. Is dat wel echt zo?
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 19:23:11In een noodverordening wordt nu geregeld wat de consequenties zijn https://t.co/fDqG7PtFex reageer retweet
quote:Maximaal drie maanden cel voor organiseren evenementen in Brabant
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan had je het wellicht beter kunnen indammen en vertragen voor de zorgcapaciteit.
Alsof het een docu is van de tijd die we nu kennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:24 schreef kilon het volgende:
Lekker muziekje eronder zeg
https://nos.nl/video/2327(...)ona-maatregelen.html
Volgens mij namen de Italianen redelijk snel maatregelen alleen bleken die niet voldoende te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Greys het volgende:
Precies op 1 lijn met Duitsland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
nu
Sorry. Qua maatregelen voorlopen op Italië bedoelde ik. Waren zij niet veel eerder met lockdowns sinds de eerste besmetting? Of waren zij nog later dan wij? Weet het echt niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef _I het volgende:
[..]
Dat weet niemand zeker, want dan zou je beide landen zuiver moeten testen en de resultaten up 2 date moeten bekijken.
Dus neem gewoon -ja- aan, totdat het tegendeel bewezen wordt.
Corona Quarantaine Contactquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wens iedereen succes toe de komende tijd. Dat zullen we allemaal nodig hebben. Succes en schijtpapier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |