Luister jij ook naar Kink?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Mager bod..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
De spullen worden alleen niet meer geleverd wanneer de vliegtuigen/boten niet meer mogen landen/aanleggen. Het gros van Ali-spul gaat mee in de buik van de passagiersvliegtuigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goeie marketingtruc van AliExpress wel om zo de wereldeconomie te gaan domineren.
Ze staan dus op dezelfde rang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Transavia is onderdeel van AirFrance-KLM
Geen Britse politieke partij dus, jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een soort klein video'tje met nieuws.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overal weet ik niet, maar iedereen volgt Brabant. Het Erasmus test voor ons omdat we het zelf niet meer aankunnen. Die kunnen dus ook lastiger eigen personeel gaan testen.
En ja, dat klopt. Indammen is een illusie.
Het geldt nog steeds dat het virus lastig is over te brengen als je geen symptomen hebt. Heb je die wel? Thuis blijven en pas komen werken nadat je 24 uur klachtenvrij bent. Dan boeit het eigenlijk weinig of je nou Corona hebt of Influenza A.
Dank allebei!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat indammen hebben ze na 3 dagen al opgegeven hoor, rest was echt een fantasie.
UMCU test personeel nog wel trouwens, dus wat Lenny zegt is voor Brabant. Ik heb nog geen verandering gezien in ieder geval.
Wat zal Rutte balen, kan ie het begrotingstekortgat niet dichten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Dus ze kunnen 80 tot 90 miljard uitgeven om ervoor te zorgen dat NL niet omvalt. Hebben jullie dat gehoord?
Hier zo'n zelfde probleem. Mijn zoon werkt bij de Politie. Twee schoondochters in de gezondheidszorg. Ik had hen wel willen helpen, maar ben zelf al ruim twee weken ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn zus werkt in de gezondheidszorg en heeft twee jonge kinderen die naar de basisschool gaan. Als die kinderen thuis moeten blijven dan moet zij dat ook doen...
quote: Premier Rutte roept Nederlanders op
om te stoppen met het hamsteren van
producten.Volgens hem is het "onnodig
en hinderlijk".
Supermarkten kampen met lege schappen
omdat er op sommige producten een run
is ontstaan,zoals wc-papier,conserven,
pasta en afbakbroodjes.Mensen hamsteren
omdat ze bang zijn voor tekorten.
Het Centraal Bureau Levensmiddelen zegt
dat fabrieken en distributiecentra de
grotere vraag aankunnen,maar het is wel