abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193641160
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:28 schreef Salina het volgende:
Zou fijn zijn als we ooit weer mogen douchen op de sportschool inderdaad. Meestal ging ik direct uit mijn werk, even omkleden en gaan. Nu moet ik in sportkleding de auto in of fiets op. Stel dat we vanaf september weer op kantoor kunnen werken en ik daarna wil gaan sporten, en dan nog niet kan douchen...hoe en waar moet ik me dan in hemelsnaam omkleden. _O-

Nou ja, dat zijn zorgen voor later. Ik zie dan wel weer.
Laten we hopen dat sauna, douches gelijk open gaan.

Net als op de camping. Lijkt me het meest logische.
Love is in the air!
  maandag 15 juni 2020 @ 16:24:41 #252
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193641984
Over 16 dagen *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 16 juni 2020 @ 10:49:33 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193652689
net een mailtje gehad van m'n sportschool, volgende week komen ze met een uitgebreider protocol maar het komt erop neer dat ze met reserveringen gaan werken
pi_193653167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 10:49 schreef Tarado het volgende:
net een mailtje gehad van m'n sportschool, volgende week komen ze met een uitgebreider protocol maar het komt erop neer dat ze met reserveringen gaan werken
Ben benieuwd naar mijn sportschool. Zal ook zoiets zijn: reserveringen, time slots.

Vraag is alleen hoe vaak iemand dan bv per week kan reserveren.

Wat nu wel vervelend is trouwens, met reserveren voor de (buiten)groepslessen, is dat veel mensen de neiging hebben om voorwaardelijk te reserveren voor meerdere momenten en lessen en dan later te kijken waar ze daadwerkelijk heen gaan (en de andere lessen afzeggen).
Dat is een klein puntje van kritiek, maar hoe dat beter kan, geen idee. Misschien via de app maximaal 3 reserveringen tegelijk toestaan, en niet onbeperkt zoals nu.

Met die time slots en reserveringen voor binnen lijkt het me wel vervelend als mensen voor meerdere momenten op een dag gaan reserveren (ochtend, middag, avond) en dan pas de dag er voor of de ochtend zelf gaan kijken wanneer ze echt gaan sporten.

Je kunt jezelf wel op de wachtlijst zetten nu. Misschien straks voor het binnen sporten ook, we zien wel.

Anyway, geen grote frustratiepuntjes maar wel dingen die me opvallen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 11:29:10 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193653250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:23 schreef Salina het volgende:
Met die time slots en reserveringen voor binnen lijkt het me wel vervelend als mensen voor meerdere momenten op een dag gaan reserveren (ochtend, middag, avond) en dan pas de dag er voor of de ochtend zelf gaan kijken wanneer ze echt gaan sporten.
ik weet niet of dat kan, gaan we zien, het lijkt me dat je maar op 1 tijd per dag kan reserveren en eventueel andere tijden op de wachtlijst kan staan
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 11:45:12 #256
236264 crew  capricia
pi_193653513
BasicFitNL twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 08:26:09 @Lady60427845 Hi! Je hebt straks de mogelijkheid om 5 dagen van tevoren, één tijdslot te reserveren van maximaal 60 minuten. Na de training kun je opnieuw een tijdslot reserveren. Hopelijk zien we je snel op één van onze clubs! 😄 ^Team Social Basic-Fit reageer retweet
Je mag dan eens per 5 dagen 60 minuten sporten. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193653561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:45 schreef capricia het volgende:
BasicFitNL twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 08:26:09 @:Lady60427845 Hi! Je hebt straks de mogelijkheid om 5 dagen van tevoren, één tijdslot te reserveren van maximaal 60 minuten. Na de training kun je opnieuw een tijdslot reserveren. Hopelijk zien we je snel op één van onze clubs! 😄 ^Team Social Basic-Fit reageer retweet
Wow... dan blijf ik nog wel even thuis trainen, ging 6 dagen per week. Misschien 1 dagje om mijn squats en deadlifts te doen, dat wil thuis niet bij gebrek aan zware gewichten.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_193653585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:48 schreef josja het volgende:

[..]

Wow... dan blijf ik nog wel even thuis trainen, ging 6 dagen per week. Misschien 1 dagje om mijn squats en deadlifts te doen, dat wil thuis niet bij gebrek aan zware gewichten.
6 dagen per week? :o
#FITGIRL
pi_193653747
quote:
BasicFitNL twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 08:26:09 @:Lady60427845 Hi! Je hebt straks de mogelijkheid om 5 dagen van tevoren, één tijdslot te reserveren van maximaal 60 minuten. Na de training kun je opnieuw een tijdslot reserveren. Hopelijk zien we je snel op één van onze clubs! 😄 ^Team Social Basic-Fit reageer retweet
Ik was van plan me vanaf juli in te schrijven bij een nieuwe sportschool (abonnement afgelopen tijdens corona) maar als ik dit lees wacht ik nog wel even. _O-
pi_193653756
quote:
Lijkt me sterk dat die eens per vijf dagen klopt. Dan gaan veel mensen hun abonnement opzeggen want dat is veel minder dan ONBEPERKT zoals het abonnement nu is.
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 12:03:15 #261
236264 crew  capricia
pi_193653772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat die eens per vijf dagen klopt. Dan gaan veel mensen hun abonnement opzeggen want dat is veel minder dan ONBEPERKT zoals het abonnement nu is.
Ik denk hetzelfde. Dan zeg ik op.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193653811
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk hetzelfde. Dan zeg ik op.
Ik de Facebookpagina van Basic Fit lees ik dat de conclusie van eens per vijf dagen niet klopt en dat spoedig meer informatie volgt over het reserveren. Zal dat wel afwachten dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 juni 2020 @ 12:08:16 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193653846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:23 schreef Salina het volgende:

Vraag is alleen hoe vaak iemand dan bv per week kan reserveren.

Wat nu wel vervelend is trouwens, met reserveren voor de (buiten)groepslessen, is dat veel mensen de neiging hebben om voorwaardelijk te reserveren voor meerdere momenten en lessen en dan later te kijken waar ze daadwerkelijk heen gaan (en de andere lessen afzeggen).
Dat is een klein puntje van kritiek, maar hoe dat beter kan, geen idee. Misschien via de app maximaal 3 reserveringen tegelijk toestaan, en niet onbeperkt zoals nu.

Met de buitenlessen bij mij is het nu dat je pas de volgende les kan reserveren, als je de les gehad hebt. En heeft iedereen een grote kans dat je je kan aanmelden.

Zo'n beperking zal denk ik dan ook wel volgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193653976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:08 schreef borisz het volgende:

[..]

Met de buitenlessen bij mij is het nu dat je pas de volgende les kan reserveren, als je de les gehad hebt. En heeft iedereen een grote kans dat je je kan aanmelden.

Zo'n beperking zal denk ik dan ook wel volgen.
Hoop het.

Heeft elke sportschool een eigen app dan? Ik zou verwachten dat er wel een soort van standaard app is die iedereen gebruikt.

EDIT: dat is dus zoals in dat bericht van BasicFit. Pas reserveren voor de volgende keer als je bent wezen sporten.
Maar eens in de vijf dagen...ik sport niet bij BF (of FfF), maar dat is niet genoeg hoor.

Zelfs niet met 1-2 keer per week buiten blijven sporten daarnaast.

Ik hoop dat het bij mijn sportschool anders geregeld gaat worden.

Anyway, nog steeds zin in.

[ Bericht 18% gewijzigd door Salina op 16-06-2020 12:34:04 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193653996
Wow, wat is het hier druk opeens. Ik dacht gisteren even, laat ik na 12 dagen weer eens wat posten hier. _O- (tussen 3 en 15 juni is hier niets gepost).

Het leeft toch nog blijkbaar.
pi_193654168
quote:

[..]

Volgens mij kan je gewoon max. 1 training vooruit reserveren. Dus als er na je eerste training die week de volgende dag alweer een tijdsslot beschikbaar is kan je gelijk de volgende dag weer.

Als je qua tijden een beetje flexibel bent qua tijden en je locatie is niet heel klein in verhouding tot de aantallen mensen die er sporten kun je misschien nog best vaak.
pi_193654218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij kan je gewoon max. 1 training vooruit reserveren. Dus als er na je eerste training die week de volgende dag alweer een tijdsslot beschikbaar is kan je gelijk de volgende dag weer.

Als je qua tijden een beetje flexibel bent qua tijden en je locatie is niet heel klein in verhouding tot de aantallen mensen die er sporten kun je misschien nog best vaak.
Dat denk ik ook. Het voorkomt dat alles meteen de hele week volgeboekt is door mensen die dagelijks sporten.
pi_193654246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel wat aannemelijker inderdaad. Misschien is het wat onhandig geformuleerd in die tweet van BF. Vraag is of het echt eens in de 5 dagen is. Of b.v. maximaal 5 dagen van tevoren reserveren.

Maar goed, meer info volgt.

Stel dat je met minimaal 10 man tegelijk de zaal in mag (mijn sportschool mag 100 mensen binnen hebben tegelijkertijd trouwens, inclusief bovenzalen) en je bent 16 uur open, dan heb je 160 personen per dag aan het sporten. Eens in de 5 dagen zou dan al op 800 personen uitkomen.
Mijn sportschool heeft echt niet zoveel sporters; althans, niet die individueel gaan sporten.

Ik ga er dus van uit dat ik straks toch vaker kan sporten dan enkele keren per week.
pi_193654311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:39 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel wat aannemelijker inderdaad. Misschien is het wat onhandig geformuleerd in die tweet van BF. Vraag is of het echt eens in de 5 dagen is. Of b.v. maximaal 5 dagen van tevoren reserveren.

Stel dat je met minimaal 10 man tegelijk de zaal in mag (mijn sportschool mag 100 mensen binnen hebben tegelijkertijd trouwens, inclusief bovenzalen) en je bent 16 uur open, dan heb je 160 personen per dag aan het sporten. Eens in de 5 dagen zou dan al op 800 personen uitkomen.
Mijn sportschool heeft echt niet zoveel sporters; althans, niet die individueel gaan sporten.

Ik ga er dus van uit dat ik straks toch vaker kan sporten dan enkele keren per week.
Kleine sportschool dan. De mijne heeft/had er 5000+.
pi_193654384
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:39 schreef Salina het volgende:

[..]

Maximaal 5 dagen van tevoren is niet te doen. Dan krijg je dat de tijden waarvan mensen op voorhand zeker weten dat ze het gaan redden, zeg van 7 tot 9 's avonds standaard overvol komen te zitten en buiten het spitsuur onderbezetting. Bovendien is het wel zo handig om de optie erin te houden om tot enkele uren van tevoren te kunnen uitschrijven zodat er weer plek ontstaat voor iemand anders.

Ik denk dat het op zich wel kan leiden tot een mooie spreiding, want degenen die vaak willen en thuiswerken/studeren moeten maar voor een tijdstip midden op de dag gaan of een ander rustig tijdstip.

En per Basic fit zal het enorm verschillen, want die locaties verschillen ongeacht het bezoekersaantal nogal eens in oppervlakte.
pi_193654451
quote:

[..]

5 dagen voor de eerste dag zullen ze bedoelen ;)
Love is in the air!
pi_193654467
Ik ben vooral benieuwd of de sauna open gaat in de sportschool.

Zo niet, zeg ik ook mijn abonnement op.
Love is in the air!
  dinsdag 16 juni 2020 @ 12:56:15 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193654513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Landgeld het volgende:

:) die kans lijkt me toch wel klein
pi_193654566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 12:54 schreef Landgeld het volgende:

quote:
Sauna’s en wellness

Naast een reservering is het ook nodig om de tijdsduur van het bezoek af te spreken.
Laat niet meerdere bezoekers tegelijk in een sauna- of stoomcabine en ook niet in ruimtes die niet of onvoldoende geventileerd kunnen worden. Voor gezinsleden of personen uit één huishouden geldt dit niet.
Laat niet meerdere bezoekers tegelijk in een bubbelbad. Voor gezinsleden of personen uit één huishouden geldt dit niet.
Maak na elk bezoek de sauna- of stoomcabine schoon. Lucht na elk gebruik de sauna of stoomcabine en zorg voor voldoende ventilatie.
Voer geen opgietingen uit.
Zorg ervoor dat de ventilatie voldoet aan de regelgeving (Bouwbesluit) en richtlijnen.
Dit zijn de richtlijnen voor sportscholen die hun sauna's weer willen openen. Denk dat veel sportscholen hier geen trek in gaan hebben. Vooral in het elke keer schoon moeten maken.
pi_193654583
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 13:00 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn de richtlijnen voor sportscholen die hun sauna's weer willen openen. Denk dat veel sportscholen hier geen trek in gaan hebben. Vooral in het elke keer schoon moeten maken.
Als ik zie hoe ranzig sauna's (en sportscholen überhaupt) vaak zijn denk ik dat ook _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')