Oh ok, nooit echt uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Blijft hier wel 2 maanden goed dat brood in de vriezer.
Kerst kun je op plannen.. dit niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het brood zal hier in de lokale super na 2 uur opening dus al op zijn. Snap wel de supermarkt niet helemaal, je weet dat het nu kerstdrukte is. Opschalen die handel.
Hier ook genoeg bloem en tarwemeel in huis en tig zakjes gist. Bak zelf wel brood.. Doe ik toch al regelmatigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zelf bakkenals je thuis komt te zitten ook een leuke bezigheid
![]()
en een stuk goedkoper. en bloem/meel is er nog steeds.
Dan wordt het tijd voor een andere vriezer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Normaal koop ik brood voor een week, gaat de vriezer in. Ik heb geen keus omdat ik 's morgens vroeg moet beginnen en als ik klaar ben met mijn werk 's middags kun je nergens meer brood krijgen. Dat is normaal. Volgens mij doen veel mensen dat.
Maar om gelijk je hele kar vol te stouwen, come on...
En zelfs na anderhalve week is brood uit de vriezer niet meer lekker.
nope, meel was bij mijn Jumbo ook op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zelf bakkenals je thuis komt te zitten ook een leuke bezigheid
![]()
en een stuk goedkoper. en bloem/meel is er nog steeds.
Heb je het wel over een dure supermarkt. Jumbo hier alles op zoals brood en wc papier plus vlees en eieren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:03 schreef amp25 het volgende:
Net bij coop geweest ze hadden nog genoeg van alles
Mijn ervaring is dat het vooral het brood van mindere kwaliteit dat minder lang goed blijft.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En zelfs na anderhalve week is brood uit de vriezer niet meer lekker.
En dan meer mensen dood door co vergiftiging in huis als corona.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt genoeg aan en toiletrol, een leeg bruinebonenblik en een fles lampolie
Omzet=omzet. Supermarkten lachen zich rot.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef ZarB het volgende:
Snap niet dat de supermarkten geen beleid stellen als "maximaal x aantal producten per klant". Er wordt overal gezegd dat hamsteren totaal niet nodig is dus ze doen als supermarkt niks geks als ze wat strenger gaan optreden.
Die omzet zal vast niet enorm veranderen want je krijgt wel meer klanten. Met kratten bier kunnen ze het ook. Babyvoeding idem. Maar goed, zo wordt wel weer duidelijk dat het ieder voor zich is in tijden van "nood"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omzet=omzet. Supermarkten lachen zich rot.
Lijkt mij logisch toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Die omzet zal vast niet enorm veranderen want je krijgt wel meer klanten. Met kratten bier kunnen ze het ook. Babyvoeding idem. Maar goed, zo wordt wel weer duidelijk dat het ieder voor zich is in tijden van "nood"
Wat ze wel doen is de helft van de winkelwagentjes achter slot en grendel zetten om drukte tegen te gaan. Beter zetten ze alle winkelwagentjes weg en mogen klanten alleen nog mandjes gebruiken die ze lang niet zo vol kunnen laden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef ZarB het volgende:
Snap niet dat de supermarkten geen beleid stellen als "maximaal x aantal producten per klant". Er wordt overal gezegd dat hamsteren totaal niet nodig is dus ze doen als supermarkt niks geks als ze wat strenger gaan optreden.
Dat is totaal niet haalbaar en garantie voor chaos.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef ZarB het volgende:
twitter:Dennis_Engelen twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 11:24:56Voor alle idioten en doemdenkers die aan het #hamsteren zijn geslagen...
Bij de #Plus in #Maasniel pallets vol schijtlint!
#wcpapier
#COVID19
#coronapocalypse
#coronavirusNederland https://t.co/LdYCtvEN3I reageer retweet
Dat wordt gedaan in België:quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:07 schreef ZarB het volgende:
twitter:dertiendes twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 10:01:50Elk warenhuis @colruyt @DelhaizeNL zou hier een voorbeeld aan moeten pakken #wegmethetknaagdier https://t.co/4gZaIHFJZM reageer retweet
Googletje translate voor wie geen croissant spreektquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef zipcon het volgende:
Dat wordt gedaan in België:[ afbeelding ]twitter:dertiendes twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 10:01:50Elk warenhuis @:colruyt @:DelhaizeNL zou hier een voorbeeld aan moeten pakken #wegmethetknaagdier https://t.co/4gZaIHFJZM reageer retweet
quote:SOLIDARITEIT BURGERACTIE
Samen garanderen wij de levering voor alle inwoners van de commune !
2 artikelen Maximum (Overschotten worden geweigerd bij het scannen van de kassa ' s)
productfamilie
Bijvoorbeeld:
2 verschillende deegwaren
2 verschillende waterverpakkingen
2 verschillende plantaardige conserven
2. toiletpapier en / of papieren handdoeken
2 zakken aardappelen
2 kg verse tomaten
2 verpakkingen van koude deelstukken (vlees)
DELHAIZE LEVERT NORMAAL. FABRIEKEN PRODUCEREN NORMAAL. WE ZIJN ELKE DAG OPEN.
De Lidl was hier gistermiddag totaal leeg qua brood, maar die warme-broodjes afdeling was wel stapels met "luxe" broden aan het afbakken. Dus die zijn ook nog een optiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:53 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen geen brood kunnen eten omdat het er gewoon niet meer was
mensen die hamsteren gebruiken niet het deel van hun hersenen waar de rationele gedachten gevormd worden , maar de primaire 'vecht of vlucht' hersen-mechanismen van het brein. Bij een crisis val je daar van nature op terug en daarbij speelt ook na-apen een grote rol, je ziet anderen het doen en denkt dat het het veiligste is dat je hetzelfde doet als de groep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Flessen water?
Is ons drinkwater nou ook al besmet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |