In NL hebben de meeste huizen ook een achterdeur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zie, die Chinezen waren zo gek nog niet met het dichttimmeren van voordeuren.
Ik denk/hoop dat ze eerst een weekje gaan kijken of de huidige maatregelen al genoeg werken. Blijkbaar niet, gezien hoeveel mensen er nog steeds ziek naar hun werk gaan, of ziek boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Wanneer komt de Nederlandse lockdown? Ik denk overmorgen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Bijzonder is dat he? ‘Ja maar ik moet toch boodschappen doen?’ Nou, dan doe je een keer boodschappen voor 5 dagen.![]()
Ik zie nergens permanent? Alleen dat het langer duurt dan bij een gewone griep. Verschijnselen op langere termijn laten zich nog moeilijk voorspellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet ze even vertellen dat dit niet 'een griepje' is en dat Corona permanente orgaan schade kan geven.
[..]
https://www.theatlantic.c(...)-coronavirus/607759/
En de ramen dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In NL hebben de meeste huizen ook een achterdeur.
Rutte kennende? Als hij zijn nieuwe baantje heeft zekergesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
De kans dat je dood gaat is ongeveer 2 x zo hoog als normaal in die leeftijdsklasse. Dat lijkt heel hoog, maar is het niet natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan me voorstellen dat je je dan vanzelf al ellendig gaat voelen.
Ik gok tussen morgen en uiterlijk maandag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Dinsdag. Maandag Brabant dicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Welk baantje? 😯quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Rutte kennende? Als hij zijn nieuwe baantje heeft zekergesteld
Moet echt eerder gaan gebeuren, ik verwacht uiterlijk zondag 18u voor Brabant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dinsdag. Maandag Brabant dicht.
Dat was het in Brabant ook niet tot enkele weken terug en toen hadden opeens ook tientallen mensen het die geen contact hadden gehad met andere besmette mensen. Ergo: je weet helemaal niet of het niet circuleert in je omgeving.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is hier in de buurt nog niet gesignaleerd, de kans dat ik die enkele drager, in een straal van 30km, tref lijkt me bijzonder klein.
Precies kwam gisteren dus een mens tegen wat stond te niezen in mijn buurt en nou ben ik ook ziek; verkouden, grieperig, hoofdpijn en een beetje last van mijn luchtwegen. Eigenlijk is het tegenwoordig gewoon asociaal als je niest in de openbare ruimte. En als je dat in je elleboog doet helpt dat ook erg weinig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ze eerst een weekje gaan kijken of de huidige maatregelen al genoeg werken. Blijkbaar niet, gezien hoeveel mensen er nog steeds ziek naar hun werk gaan, of ziek boodschappen gaan doen.
Als ik dit tegen mijn moeder zou zeggen zou ze me uitlachen en me een aansteller noemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet ze even vertellen dat dit niet 'een griepje' is en dat Corona permanente orgaan schade kan geven.
[..]
https://www.theatlantic.c(...)-coronavirus/607759/
Als meer dan 60% van de ziekenhuizen code rood geven!?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
De grootste golf van doden komt pas later. Eind volgende week bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Slechts 5 doden erbij vandaag, waar praten we over?
Hamsteraar gespot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef KingRadler het volgende:
ik heb niet veel ruimte meer op mijn zolderkamer.
Teveel WC papier gekocht.
Kreeg een filmpje binnen van mijn vriendin, lachwekkend gewoon hoeveel lege schappen er zijn. Alleen de dure varianten van rijst en pasta waren nog voor handen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Zeroku het volgende:
Zometeen maar eens even wat avondeten halen. Benieuwd hoeveel er nog is bij de AH XL.
Brabant zal wel de proeftuin zijn. Die krijgen einde van dit weekend (of vanavond al?) extra maatregelen. Dat zal dan wel zijn: alles dicht behalve noodzakelijke.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Of het gewoonweg voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt toch ook thuisdaten met je 'scharrel'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |