quote:Op woensdag 1 april 2020 11:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
21.30Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het heeft me oprecht een minuut of drie gekost om me correct te kunnen herinneren wie er vorig jaar ook alweer won.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:29 schreef Chiappucci het volgende:
Vanavond 21.30 uur op Eén weer de jaarlijkse terugblik op de Ronde van Vlaanderen van afgelopen jaar.
Altijd wel vermakelijke televisie
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het heeft me oprecht een minuut of drie gekost om me correct te kunnen herinneren wie er vorig jaar ook alweer won.
Is die nog ergens terug te zien eigenlijk? Had hem gisteren al willen opnemen, maar uiteraard weer vergeten uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op de Belg zometeen de docu over Stig broeckx
Wel een beetje grijs gebied. Zaugg herinnert iedereen zich, want dat sloeg echt pas alles. Bettiol valt daar net tussenin.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog wel redelijk goed, juist omdat het zo verrassend was. Maar ik begrijp je wel. Het had de doorbraak van een topper kunnen zijn, maar nu een jaar na dato is de naam Bettiol eigenlijk nog net zo onbekend als vorig jaar voor de Ronde.
Maar dat is helemaal nog niet zeker toch? Alleen niet op de oorspronkelijke datum..quote:Op woensdag 1 april 2020 11:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En volgend jaar zullen we het moeten doen zonder de docu 'De Ronde 104'." (Door het coronavirus gaat de 104de editie van de Ronde dit jaar niet door, red.)
Nuttige toevoeging van de redactie.
Er kan altijd ingehaald worden na 1 juni. Misschien. Is natuurlijk nog onzeker allemaal.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:26 schreef TheArt het volgende:
Alle UCI-koersen liggen er tot 1 juni uit.
Ik ga ervan uit dat er in 2020 niet meer gekoerst gaat worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er kan altijd ingehaald worden na 1 juni. Misschien. Is natuurlijk nog onzeker allemaal.
Enkel het WK uiteraardquote:Op woensdag 1 april 2020 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er in 2020 niet meer gekoerst gaat worden.
Alleen de gemengde tijdritquote:
twitter:faustocoppi60 twitterde op woensdag 01-04-2020 om 21:47:31No races in May so logically, the 2020 @dauphine (31 May-7 June) is postponed. Hopefully for a few days later...It's the most greatest race to prepare the Tour, after all. https://t.co/FuE6qDiuU1 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |