SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 13-03-2020 14:50:39 ]![]()
hier liepen mensen met karretjes van de action (1e verdieping) in de appie rond omdat alle karretjes op zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Klopt helaas. Laten we maar hopen dat het hier anders gaat verlopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef vosss het volgende: [..] Die heel vlug omhoog gaat lopen zodra de ziekenhuizen vol liggen. Geef het nog max anderhalve week. Zie ook Italië, daar zijn ze met hun CFR al dik over de 6% en stijgende. Die kwamen ook van veel lager. Dus zodra de ziekenhuizen vol liggen kun je pas echt je lol op.
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 14:25:06 ]![]()
Kan me zo kwaad maken. Ga gewoon normaal boodschappen doen, de supermarkten kunnen het makkelijk aan. Als ze zoiets bij mij zouden flikken in de winkel dan heeft diegene echt de verkeerde. Idee is misschien om beveiligers in de supermarkten neer te zetten en dat soort mensen er per direct uit bonjouren. Normale mensen gewoon voorrang.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
Dat ouderen een beetje extra willen omdat ze vrijwillig in quarantaine gaan kan ik begrijpen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Vind dit wel lastig om te gelovenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende: Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd
![]()
Vriendin was net in de supermarkt (ik mag niet meer naar buiten van de overheid) en zei dat er verschillende mensen aan het hoesten waren en er ziek uitzagen.
Hier is de ernst dus nog niet echt doorgedrongen.![]()
ga je dit elke dag zeggen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam is nog vrij rustig op de kaart vergeleken met utrecht en vooral brabant![]()
Mijn schoonzusje werkt bij Kruidvat en zij hebben sinds vanochtend geen enkele soort paracetamol en ibuprofen meer. Er werd gevochten om de laatste doosjes en dat is echt niet overdreven.
En nu moet ze allemaal mensen teleurstellen en die worden echt extreem boos.
Ze denken erover om de winkel dicht te gooien omdat ze zich onveilig voelen.![]()
Nee, niet helemaal. Veel landen zijn vroeg begonnen met maatregelen. Het grootste probleem is wel het reizen geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Binnen twee weken is in heel europa de situatie zoals deze nu in Italië is he?
Landen afgrenzen, handen wassen, stoppen met handen geven, thuiswerken, 50% minder mensen in het OV, bijna geen internationale reizen meer.. Al die dingen gaan in de werkelijkheid direct effect geven, alleen meet je dat pas 6 dagen later, en wordt het pas 2 dagen later gerapporteerd.
We zullen dit lokaal in een ziekenhuis hebben, of misschien 1 of 2 dagen regionaal/landelijk, maar dan stopt het vrij snel. Wel zal het inhouden dat we redelijk lang vastzitten aan de protocollen die we dan hebben.
Dus landen op slot, thuiswerken ladidadidadi![]()
https://edition.cnn.com/t(...)t-flights/index.html
Lege vliegtuigen vliegen rond zonder passagiers
Hoe ziek is deze tijd
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 14:27:03 ]![]()
Al 20 bevestigd besmet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef Maver24 het volgende:
Regio rotterdam ziet er nog vrij rustig uit op de kaart. Brabant en Utrecht zijn echt druk
Reken maar dat die er nog wel een paar anagestoken hebben.![]()
Ik was net in het oosten des lands in de Appie, was er een vrouw die opeens iets van kuchte. We hadden direct oogcontactquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Vriendin was net in de supermarkt (ik mag niet meer naar buiten van de overheid) en zei dat er verschillende mensen aan het hoesten waren en er ziek uitzagen.
Hier is de ernst dus nog niet echt doorgedrongen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik denk dat besmet Europa massaal GTA 5 online probeert te spelen
https://allestoringen.nl/storing/gta5/kaart/![]()
Welke landen zijn dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Veel landen zijn vroeg begonnen met maatregelen. Het grootste probleem is wel het reizen geweest.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ik weet wel hoe je het bedoelt maar ik vind het persoonlijk wel overdrevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef Donna het volgende:
Mijn schoonzusje werkt bij Kruidvat en zij hebben sinds vanochtend geen enkele soort paracetamol en ibuprofen meer. Er werd gevochten om de laatste doosjes en dat is echt niet overdreven.
En nu moet ze allemaal mensen teleurstellen en die worden echt extreem boos.
Ze denken erover om de winkel dicht te gooien omdat ze zich onveilig voelen.![]()
Maar even voor de goede orde, in principe zijn 803 gevallen nog niet eens zo ontzettend veel om zo in paniek te raken mbt boodschappen e.d.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
twitter:foundation_ma twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 05:15:11Through a donation of 500,000 testing kits and 1 million masks, we join hands with Americans in these difficult times. https://t.co/tGviVhC6Gx reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: