Slecht voorbereid dan, ik heb hier sowieso nog wel een paar kilo liggen (met name nog chocoladelettersquote:
Wij hebben geeneens Picnicquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nu bij de Picnic bestelt kun je het donderdag 19 maart krijgen. Eerder niet
zal ik even naar mn werkgever sturen. Die heeft ooit 192 rollen a 5 euro per stuk van mn budget afgetrokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)_6_7.10.ProductImage
96 rollen. snel inslaan
Gek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht voorbereid dan, ik heb hier sowieso nog wel een paar kilo liggen (met name nog chocoladeletters)
Nee waren gewoon goedkoop bij de hemaquote:
de achterhoek ziet er nog veilig uit. dan ga ik daar maar op vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
Neeeeeeee, @:bitterbal ik ben nu ook gevallen
[ afbeelding ]
grgr de Picnicquote:Beste Roeland,
Zoals je waarschijnlijk hebt gehoord, worden er in heel Nederland maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Natuurlijk houden ook wij ons in deze situatie strikt aan de richtlijnen en adviezen van de overheid.
Daarom zal de bezorging van je boodschappen tijdelijk een beetje anders verlopen dan je gewend bent, namelijk contactloos.
Wat betekent dat?
1. Onze bezorger zal de boodschappen niet rechtstreeks aan je overhandigen, maar zet het krat voor de deur en neemt afstand nadat hij of zij heeft aangebeld. We willen je vragen om zelf de tasjes uit het krat te nemen. Ook kunnen we je boodschappen tijdelijk niet als extra service naar binnen brengen.
2. Heb je statiegeldflessen- of tasjes voor ons? Zet ze dan in het krat, zodat onze bezorger ze weer mee terug kan nemen.
Mocht dit in bijzondere situaties ingewikkeld zijn, dan zal onze bezorger ter plekke samen met jou een passende oplossing zoeken.
@Koen66 en ik wonen nog steeds in een Coronavrije stadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik in mijn middle of nowhere ben niet veiligquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
@:Koen66 en ik wonen nog steeds in een Coronavrije stad.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
als horeca straks ook dicht moet, wat gebeurt er dan met thuisbezorgd.nl?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, prima oplossing voor de bezorgers voorlopig.
Dit is toch wel de natte droom van menig FOK!ker, je huis niet uit mogen en voor de boodschappen hoef je zelfs geen sociaal contact te hebbenquote:
hier nog ook nog niks officieels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ze hebben jou maar gewoon gerekend als besmet gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Keukens kunnen in principe wel open blijven lijkt me? In ieder geval zolang er niet opgehokt hoeft te worden. Alleen ter plaatse eten dan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als horeca straks ook dicht moet, wat gebeurt er dan met thuisbezorgd.nl?
Heb jij daar weer iemand voor bedreigd om dat te regelen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hebben jou maar gewoon gerekend als besmet geval
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij daar weer iemand voor bedreigd om dat te regelen?
Moeten we een reddingsmissie opstarten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Zelfs ik in mijn middle of nowhere ben niet veilig
Uhuh, tikkeltje verdacht wel dit ...quote:
Zolang de keukens openblijven, moeten ze waarschijnlijk ergens een paar blikken nieuwe bezorgers opentrekken...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als horeca straks ook dicht moet, wat gebeurt er dan met thuisbezorgd.nl?
Nee, jij en druk aan het schoonmaken is niet verdacht wou je zeggen.quote:
Ik zie een optie voor bitterbal, scooter mag ze rijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang de keukens openblijven, moeten ze waarschijnlijk ergens een paar blikken nieuwe bezorgers opentrekken...
Ja begrijp waarom je dit zegt maar echtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, jij en druk aan het schoonmaken is niet verdacht wou je zeggen.
Ja met al die gekkies ga ik niet bezorgen :pquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie een optie voor bitterbal, scooter mag ze rijden.
en ze heeft straks toch veel vrije tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie een optie voor bitterbal, scooter mag ze rijden.
Denk dat het virus je hoofd al heeft overgenomen dan, rip bitterbalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp waarom je dit zegt maar echt
het is gewoon leuk schoonmaken met dat dingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het virus je hoofd al heeft overgenomen dan, rip bitterbal
Wij gaan je nou wel allemaal raar vinden jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp waarom je dit zegt maar echt
Het is leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is gewoon leuk schoonmaken met dat ding
Dat zeiden ze al niet meer zodra er niet meer getest werd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Die cijfers zeggen geen fuck meer jongens
Stalin zei het al. One death is a tragedy, a million deaths is a statistic.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Die cijfers zeggen geen fuck meer jongens
vuurt een klodder mayo af.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb verse goulashsoep gemaakt maar hij smaakt een beetje naar appeltaart.
Even een remote bij klussen. Dan kan ik hem gebruiken om de picnicspullen uit de kratten te halenquote:
alleen al daarvoor wil ik de lego technic liebherr graafmachine!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een remote bij klussen. Dan kan ik hem gebruiken om de picnicspullen uit de kratten te halen![]()
Nog tot donderdag de tijd
Is nooit grappig, maar nu nog minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Boodschappen doen is echt niet grappig momenteel
Be je geweest? Vertel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
ik denk het wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel ff kijken strakkiesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Druk chaos etcetera..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Be je geweest? Vertel?
Ik was nog wel in de ah in de stad om half 12 denk ik. Had wel het idee dat het drukker was dan normaal maar geen idee of dat zo is
Daarvoor was ik te laat, die waren al allemaal wegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het wel eigenlijk.
ga me dood lachen om mensen die vechten om de laatste wc rol.
Hier leek het ook wel de dagen voor kerst ja, en dan zeiden ze bij de kassa dat het nu eindelijk wat rustiger was want 's ochtends was het echt teringdrukquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:57 schreef Koen66 het volgende:
de Lidl hier was nog te doen, Jumbo leek wel dag voor kerst zulke lange rijen, en zelfs bij de Turkse supermarkt stond een rij
sssttttquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
What's next? Mensen die bevoorradingstrucks van de weg gaan rijden?
yep, volgende weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik wil broodjes voor morgenvroegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij was de bakkerij afdeling al gesloten. En ik wilde zondag taart halen, dus uit voorzorg maar een Oetker pak gekocht omzelf taart te maken
de lokale bakker had hier al bijna niks meer om 12:00quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij was de bakkerij afdeling al gesloten. En ik wilde zondag taart halen, dus uit voorzorg maar een Oetker pak gekocht omzelf taart te maken
Nee ik ga gewoon naar het industrieterrein om het gelijk uit de opslag te halen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
*onderweg naar de cola fabriek*quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon naar het industrieterrein om het gelijk uit de opslag te halen.
Dongen is best een eindje vanuit Den Haag.quote:
Ja maar zware tijden dit hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dongen is best een eindje vanuit Den Haag.
Ik heb een chipsfabriek in de buurt.quote:
Als iemand met zo'n pakje op me afkomt weet ik niet of ik hard moet gaan lachen of hard moet gaan rennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit dus echt nodig
https://www.facebook.com/(...)204430863979293/?t=8
fucking handig. Zelfs een dual hand washing stationquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iemand met zo'n pakje op me afkomt weet ik niet of ik hard moet gaan lachen of hard moet gaan rennen.
Hard lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als iemand met zo'n pakje op me afkomt weet ik niet of ik hard moet gaan lachen of hard moet gaan rennen.
ik heb 2 bier brouwerijen op loop afstand. meer hoef ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een chipsfabriek in de buurt.
Ik heb Moersleutel vlakbij, daar heb ik er toch maar 1 van nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 bier brouwerijen op loop afstand. meer hoef ik niet
Ik een heel industrieterrein vol met zware chemische fabrieken en warenhuizen vol met van alles en nog wat. En een veiling voor groot bouwmaterieel, kan ik mijn eigen Mad Max wagentje gaan makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 2 bier brouwerijen op loop afstand. meer hoef ik niet
an heb ik zo'n vermoeden dat ik vanaf volgende week erg dicht bij jou zitquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een heel industrieterrein vol met zware chemische fabrieken en warenhuizen vol met van alles en nog wat. En een veiling voor groot bouwmaterieel, kan ik mijn eigen Mad Max wagentje gaan maken
Kom je ook een next-leven Jensen Interceptor bouwen hier danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
d
[..]
an heb ik zo'n vermoeden dat ik vanaf volgende week erg dicht bij jou zit
kan wel, ik neem minimaal 3 las apparaten meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je ook een next-leven Jensen Interceptor bouwen hier dan
Ah das handig, want ik kan echt totaal niet lassenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan wel, ik neem minimaal 3 las apparaten mee
ik ook niet. daarom neem ik ook 8 man personeel meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah das handig, want ik kan echt totaal niet lassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |