Wat heb je voor mooie fles?quote:
Binnen of buiten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:23 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een circus in de stad hier, mensen slaan massaal aan het hamsteren. Politie erbij in de lidl hier om het in goede banen te leiden achach
En alles moet met pin hier nu, ook mijn twijfels over. Kunnen ze alles inde peiling houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:24 schreef dud0r het volgende:
En iedereen slaat aan het hamsteren omdat iedereen dat al aan het doen is.
Heb er meerdere maar denk dat ik de glenlivet open trekquote:
Ik pin sowieso zoveel mogelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En alles moet met pin hier nu, ook mijn twijfels over. Kunnen ze alles inde peiling houden.
Rustig aan beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb er meerdere maar denk dat ik de glenlivet open trek
Hij gaat niet leeg hoorquote:
Mijn cokedealer heeft geen pinapparaatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik pin sowieso zoveel mogelijk
contant geld
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn cokedealer heeft geen pinapparaat
Hoe kom je anders bij het zwembad?quote:
Geniaal.Complete chaos.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was een uur terug, binnen en buiten. Mensen ruzie om producten
O te erg. Ik ga wel als ik zie dat de parkeer plaats leeg is bij de lidlquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Was een uur terug, binnen en buiten. Mensen ruzie om producten
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Vanavond na sluitingstijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O te erg. Ik ga wel als ik zie dat de parkeer plaats leeg is bij de lidl
Je bedoelt het zwembad waar tot 31 maart geen trainingen zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer
[..]
Hoe kom je anders bij het zwembad?
Tijd voor tweede lunch.
Ga jij Moterblok pakken dan.quote:
Vanmorgen nog 30 zie je wel dat het je luktquote:
Je moet.quote:
Dit is niet uw genre.quote:
ik doe m'n bestquote:
Dot,wil je mij een plezier doen? klik op deze en luister 10 minuten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, ken haar niet en ik klik nooit op al die dingen hier geen zin in
Vooruitziende blikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:38 schreef PlymouthFury het volgende:
Is mijn tt toch zo gek nog niet? Stel gekken met hamsteren, eigenlijk beetje aso.
Dat is heel bijzonder voor een manquote:
Nu ook al op het nieuws, supermarkt gektequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja je hebt altijd bijzonder mannenmaar had ze hier helemaal niet verwacht
O had net de radio uitgezet. Was er trouwens gisteren ook al opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu ook al op het nieuws, supermarkt gekte
Empathie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja je hebt altijd bijzonder mannenmaar had ze hier helemaal niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |