Sowquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste smeekte je moeder vannacht ook om.
Gelukkig makker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vandaag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen heb ik een dikke, opgezette keel.
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
hij zit er al vanaf begin van de week over te janken in de APP
Ik heb al 2 dagen last van een droog gevoel in mijn keelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds vandaag begin ik er meer last van te krijgen.
Klote DP let niet eens op in DE APPquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
hij zit er al vanaf begin van de week over te janken in de APP
Maat. Hier lege schappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?
Nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote DP let niet eens op in DE APP
Waardeloze vriend
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.quote:
Gezien de hoeveelheid negerlullen die hij er in zet, ja. Of hij is gewoon homo, dat kan ook. We accepteren hem in elk geval hoe hij isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich daar nog meer als een wijf?
Mietjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Moet je teleurstellen, meeste zijn schreeuwende kort pittige boze wijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn beeld van mensen die hamsteren bestaat uit tokkiegezinnen en mensen met pittig korte kapsels. Hopelijk kan iemand dat beeld ontkrachten.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan gewoon echt niet. Wat een kuttekst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |