Die zaten al op 1700 op dag 14.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima op het schema van Italie volgens mij.
We zitten hier zeker boven de 1000. Veel mensen met milde klachten. De cijfers zijn de oude gevallen en de meest schrijnende gevallen. Sterftepercentage zal ook flink stijgen over een week dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zaten al op 1700 op dag 14.
Maar ze testen amper nog, dus veel zegt het niet. Waarschijnlijk zijn er in werkelijkheid al duizenden besmet op dit moment.
stop met deze actquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
Thuiswerkupdate: ik blijk algemene sleutels in mijn eigen bureaula gelegd te hebben, welke ik daarna op slot gedaan heb.
Mijn collega die even naar het kantoor ging om iets te bekijken was hier NIET blij mee.
@Drizzt_DoUrden ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
COR / En toen zat je thuis: Kijk- en speeltips
Benieuwd naar jullie inbreng
Gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef Elan het volgende:
COR / En toen zat je thuis: Kijk- en speeltips
Benieuwd naar jullie inbreng
Lekker ziek melden dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben net gebeld door werk.
Ben dit weekend ingeroosterd om training te geven
Welke dag zitten wij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zaten al op 1700 op dag 14.
Maar ze testen amper nog, dus veel zegt het niet. Waarschijnlijk zijn er in werkelijkheid al duizenden besmet op dit moment.
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Elan het volgende:
Ook op dag 14 DP, 28 februari was de eerste besmetting.
Het advies is zoveel mogelijk thuis werken dus wellicht kun je die cursus bij je thuis geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.
Dus gewoon geaccepteerd.
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het geld keihard nodig als mijn werk de komende weken vervalt, werk op freelance basis.
Dus gewoon geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.
jij zit er ondertussen ook mee hé?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
Sterkte kameraad @:gurneyisbestoke , we kunnen er schijtlollig over doen maar het is natuurlijk mooi klote allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |