Vet, hoe lang is die?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.blaklader.nl/nl/product/85661370-kilt#9900
Dit is wel wat voor @:UitStraling
kan die makkelijk mensen venten op straatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.blaklader.nl/nl/product/85661370-kilt#9900
Dit is wel wat voor @:UitStraling
Een keer onvrijwillig gedaan maar ik wil er niet over praten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan die makkelijk mensen venten op straat
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:12 schreef Fogel het volgende:
Hoe Noren met thuiswerken omgaan? Kreeg net een bericht van een buurman... of ik thuis was en of ik desinficeringsmiddel heb, want hij is van plan om een batch bier op fles te doen en zijn fles was leeg.
Dus hij was hier net, heeft middel en bier meegekregen en hij komt later vandaag met vers brood en bier terug.
mensen venten wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan die makkelijk mensen venten op straat
Het is maar dat er geen roze wormpje onderuit bungelt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Grefo verantwoord. Hij komt over de knieën.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar dat er geen roze wormpje onderuit bungelt.
Venten in mijn wereld is ventilerenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
een potloodventer is iemand die potloden verkoopt op straat :p
daar is die voorflap ook goed voor .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Venten in mijn wereld is ventileren
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar is die voorflap ook goed voor .
ja maar sommige mogen niet mee doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele wereld heeft de hele week al weekend.
Je bent onmisbaar voor de Nederlandse economie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar sommige mogen niet mee doen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent onmisbaar voor de Nederlandse economie.
ik werk in magazijn en daar gaat de boel gewoon door, noodmaatregelen liggen al klaar; dan kunnen we wel gewoon doordraaien maar extra afstand houden van collega's enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele wereld heeft de hele week al weekend.
Voedselvoorziening?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik werk in magazijn en daar gaat de boel gewoon door, noodmaatregelen liggen al klaar; dan kunnen we wel gewoon doordraaien maar extra afstand houden van collega's enzo
horeca in Belgie moet helemaal dichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
09:17
Het coranavirus raakt de horeca hard. Het aantal annuleringen is gestegen met 48 procent. Daarnaast komen er amper nieuwe boekingen bij. Dat heeft brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland zojuist bekendgemaakt.
Uit onderzoek van KHN onder bijna 4000 horecaondernemers blijkt dat zij zelfs kampen met 55 procent meer annuleringen van bestaande reserveringen dan normaal. Lees hier meer.
Ja daar welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
horeca in Belgie moet helemaal dicht
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. In de categorie het stond op FB dus het is waar:
Mensen willen op het malieveld gaan demonstreren tegen Corona.
Echt.
Dan is je IQ ook echt 1% van je schoenmaat.
komt wel heel dichtbij zoquote:
was dat niet gewoon een grapquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. In de categorie het stond op FB dus het is waar:
Mensen willen op het malieveld gaan demonstreren tegen Corona.
Echt.
Dan is je IQ ook echt 1% van je schoenmaat.
gek genoeg is dat het eerste waar iedereen aan denkt/naar kijkt als ze binnenkomenquote:
Heheheh ja snap het.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gek genoeg is dat het eerste waar iedereen aan denkt/naar kijkt als ze binnenkomen
terwijl wij naast adult spul (toys/dvd's) veel meer speelgoed (kinder speelgoed!) en normale dvd's hebben
ik ben nog geen videobanden tegengekomen, dat zou ik pas echt bijzonder vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar. mijn neefje doet in Lp's.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom wel een keer op de koffie als de storm is gaan liggen.
mocht hier al niet meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
damn, ik had vandaag nog ff 130 willen rijden
voor de lol vandaag nog ff stukkie rijden dan maar
Cassettebandje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:47 schreef Koen66 het volgende:
well, we kunnen er wel van uitgaan dat we het woord van 2020 al weten, inzending gesloten
Gewoon werken tussen 6 uur 's ochtend en 7 uur 's avonds. Kun je voor en na werktijd nog met een normale snelheid over de snelwegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
ach, 130 mocht ik toch onderweg naar werk alleen bij Hoofddorp. Maard dat was al trajectcontrole, 130 dus. Straks trajectcontrole 100quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon werken tussen 6 uur 's ochtend en 7 uur 's avonds. Kun je voor en na werktijd nog met een normale snelheid over de snelweg.
Volgende week allemaal positieve berichten hoeveel minder files er nu staan vanwege de 100 borden en geen woord reppen over het coronavirus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
klimaatpausen die zichzelf schouderklopjes gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week allemaal positieve berichten hoeveel minder files er nu staan vanwege de 100 borden en geen woord reppen over het coronavirus.
'Vorige maand nog overal files, nu met de nieuwe borden nergens meer files, zie je wel'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klimaatpausen die zichzelf schouderklopjes geven
volgende stap, 30 in de bebouwde komquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Vorige maand nog overal files, nu met de nieuwe borden nergens meer files, zie je wel'
ja ik dacht er net ook aan .quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben jarigvrijdag de 13e en de wereld staat in de hens.
Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Preciesquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
exciting stuffquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
hier droogt het haar nog even en dan ga ik mijn visa ophalen... hoop ik
ophalen mag vast wel; gebruikmaken ervan is weer wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
hier droogt het haar nog even en dan ga ik mijn visa ophalen... hoop ik
zijn allemaal kleine stapjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ophalen mag vast wel; gebruikmaken ervan is weer wat anders
telefoon?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:12 schreef mschol het volgende:
inmiddels 40 min. in de wacht voor annuleren treintickets
das kut. Krijg je je geld terug?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, kan schijnbaar alleen telefonisch
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja da's bij veel van die systemen een soort timeoutquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef mschol het volgende:
en na een uur in de wacht wordt de verbinding verbroken
straks eens langs het station en daar de NS international balie bezoeken
je zou toevallig maar je zwembad aan het aanleggen zijn hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Wij moeten nu in het kader van thuiswerken niet 1 maar twee keer daags een skypemeeting hebben om anderen op de hoogte te houden van waar je mee bezig bent. De tweede keer met webcam "omdat het fijn is om elkaar te kunnen zien". Maar van controle is helemaal geen sprake hoor
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah proficiat en kusjes op plekjes naar jouw keuzequote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die zender moet je gewoon met je ogen dicht overslaanquote:
Dat is ongeveer 450 kilo, geloof niet dat dat zo heel fantastisch is.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Wij moeten nu in het kader van thuiswerken niet 1 maar twee keer daags een skypemeeting hebben om anderen op de hoogte te houden van waar je mee bezig bent. De tweede keer met webcam "omdat het fijn is om elkaar te kunnen zien". Maar van controle is helemaal geen sprake hoor
Ik doe wel even een mondkapje voor en zo. beetje aanstellen met een flesje gel, zooquote:
Welk lijk moet erin?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
pff heb nog steeds geen nieuwe tas gekocht.
ik kan niet kiezen tussen groot en achterlijk groot.
ik zag het ook een keer langskomen, idd wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
@ hier boven. Ik was aan het zappen.
Ze hebben gewoon vetrollen op hun voorhoofd.
Meid.. wat voor tas heb je nodig?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
pff heb nog steeds geen nieuwe tas gekocht.
ik kan niet kiezen tussen groot en achterlijk groot.
Snap niet heel erg dat mensen het zó ver kunnen laten komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag het ook een keer langskomen, idd wtf
Das beter dan cadeaus krijgen waarvan je geen flauw benul hebt wat je er meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alles wat m'n hartje begeert.
een Louis Vuittonquote:
Heb je een teddy beer en komkommer in huis?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe wel even een mondkapje voor en zo. beetje aanstellen met een flesje gel, zoo
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een teddy beer en komkommer in huis?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
American Express en broodje carpaccio
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 2 broodjes :pquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zalm en paling op 1 broodje? hmm
doe mij dan liever maar alleen gerookte paling
quote:
Maestro en een Pizzabroodjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
die ik net heb gegeten zal toch wel ergens gekweekt zijn?
ja wil eigenlijk alles wel met een zacht vachtjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als palingen een vachtje zouden hebben zou je er een willen hebben als huisdier.
de balzak van @UitStraling heeft een zacht vachtje heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil eigenlijk alles wel met een zacht vachtje
Je haalt de woorden uit mijn broek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de balzak van @:UitStraling heeft een zacht vachtje heb ik uit betrouwbare bron.
🙄quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de balzak van @:UitStraling heeft een zacht vachtje heb ik uit betrouwbare bron.
kiltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn broek.
hmm, dat kan ik dit wekend ook wel doen. als ik toch nergens heen mag, kan ik de stoomreiniger ook nog eens afstoffenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik verzamel energie om hier alles te gaan stomen
Welke heb jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat kan ik dit wekend ook wel doen. als ik toch nergens heen mag, kan ik de stoomreiniger ook nog eens afstoffen
Ik niet deze keerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het over schattige beestjes.
Smeerkezen hier altijd
type weet ik zo niet.quote:
Ik ben geen ordinaire smeerkees.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt. Je bent niet alleen als smeerkees
in dit geval verveling.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het angst, smetvrees of verveling?
jij bent de jort kelder onder de smeerkezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen ordinaire smeerkees.
alle 3quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het angst, smetvrees of verveling?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent de jort kelder onder de smeerkezen
Smeurkaas op stand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij weet hoe het heurt als smeerkees van stand.
geen schubdier?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil eigenlijk alles wel met een zacht vachtje
ja die ook.quote:
ja en wil ook al die beestjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een Uber materialist?
zo kijkt die wel he.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een seconde voordat Oemfoefoe hem opeet
Scheelt weer een sausje maken bij het beestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijkt die wel he.
Lees dat het schubdier zich op meerdere manieren kan verdedigen![]()
Zich oprollen en dan weg rollen![]()
Met zijn staart verwondingen aanrichten omdat de schubben zo scherp zijn.
Boos blazen en sissen
En als een stinkdier een stinkende substantie kan produceren
Volgens mij word er voornamelijk door mannen gesistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar leren jullie vrouwen dat van
moet je die rok toch eens aan trekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog nooit een sissende man gezien.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je die rok toch eens aan trekken
Mooi bestaan toch in het getto.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Polen pakken het enthousiaster aan. Vandaag gooide 1 pool zich bijna voor mijn scooter om mij ' gedag' te zeggen
ie je vaak bij russische dashcam filmpjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Polen pakken het enthousiaster aan. Vandaag gooide 1 pool zich bijna voor mijn scooter om mij ' gedag' te zeggen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
dat z
[..]
ie je vaak bij russische dashcam filmpjes
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
dat z
[..]
ie je vaak bij russische dashcam filmpjes
arme jijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
kom er net achter dat ik vanochtend decaf koffie heb gedronken
Okee coolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mooie tijden dit, al drie jankende mensen in blinde paniek gesproken, ja je MOET dit en dat want anders doe ik dit en ik bel nu mijn contacten bij de regering op en dan zullen we nog wel eens zien en weet je wel wie ik ben en hoeveel omzet dat wij draaien en hoe belangrijk wij zijn voor Nederland?
Tuut tuut boing boing, fijne dag verder
ja dat soort dingen moet je niet te lang bij je houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een slagveld opleveren voor hele sectoren dit maar goed mijn mandaat is erg duidelijk.
Hier hetzelfde maar dan intern. Alles MOET, en wel NU. En als je dan iemand nodig hebt, krijg je geen gehoor want bijna niemand werkt op vrijdagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mooie tijden dit, al drie jankende mensen in blinde paniek gesproken, ja je MOET dit en dat want anders doe ik dit en ik bel nu mijn contacten bij de regering op en dan zullen we nog wel eens zien en weet je wel wie ik ben en hoeveel omzet dat wij draaien en hoe belangrijk wij zijn voor Nederland?
Tuut tuut boing boing, fijne dag verder
Volgende pandamie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een seconde voordat Oemfoefoe hem opeet
Wil je ff mijn security rapportages maken? Die heeft mijn "backup" vrolijk laten liggen vorige week. Kom ik nu achter. Bedanktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog een half uur, dan ga ik toch maar eens uit m'n poezenonesie.Vrije dag toch maar naar thuiswerkdag gegooid, maar hoef maar tot 13, want vrijdag. Voordeel: ik hou m'n uren. Nadeel: ik ga ze toch niet nodig hebben voorlopig, want er is geen kloot te doen.
Ben net ook alweer ontploft, belde iemand die ik vanmiddag echt nodig heb, ja ik kan niet want ik moet met de hond weg naar puppy cursus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar dan intern. Alles MOET, en wel NU. En als je dan iemand nodig hebt, krijg je geen gehoor want bijna niemand werkt op vrijdag
Tsja je snapt toch wel dat puppy cursus >>>>>>>> gewauwel van internetgebruiker UitStralingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben net ook alweer ontploft, belde iemand die ik vanmiddag echt nodig heb, ja ik kan niet want ik moet met de hond weg naar puppy cursus.
Ok dat kan, bij deze verklaar ik je voor zwakzinnig en ontslagen, dit ontvang je per mail voor 13:00 en waag het eens me te bellen.
Deze keer hoop ik op een besmettelijke darmziekte dan ga ik intens genieten van de mensen die nu pleepapier hamsteren massaal tandenborstels gaan inkopenquote:
Kom maar op, ik beloof alleen niet dat ze bruikbaar zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je ff mijn security rapportages maken? Die heeft mijn "backup" vrolijk laten liggen vorige week. Kom ik nu achter. Bedankt
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja je snapt toch wel dat puppy cursus >>>>>>>> gewauwel van internetgebruiker UitStraling
Ik mis de link met tandenborstel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze keer hoop ik op een besmettelijke darmziekte dan ga ik intens genieten van de mensen die nu pleepapier hamsteren massaal tandenborstels gaan inkopen
je begeleider zal trots op je zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben net ook alweer ontploft, belde iemand die ik vanmiddag echt nodig heb, ja ik kan niet want ik moet met de hond weg naar puppy cursus.
Ok dat kan, bij deze verklaar ik je voor zwakzinnig en ontslagen, dit ontvang je per mail voor 13:00 en waag het eens me te bellen.
Oh pleepapier vond je wel logisch? Dan mag je me die eerst uit gaan leggenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis de link met tandenborstel.
Ja die sektes zijn aan het ronselen in Nederland begreep ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
Wow. er bestaat een website genaamd kerkdienstgemist.nl
Matigjes, de wens om je bips te kunnen blijven afvegen, kan ik me voorstellen. Darmvirus en tandenborstel daarentegen? Die dingen heb ik sowieso altijd per paar liggen, want aanbiedingen, en het is niet dat je die wegpleurt na elk gebruik ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh pleepapier vond je wel logisch? Dan mag je me die eerst uit gaan leggen![]()
Gelijk hebben ze ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Terwijl in rijke buurten van Den Haag hele supermarktschappen worden leeggekocht, laten de Hagenezen in de volkswijken zich niet gek maken.
Van AD
Ja, in het oosten des lands wat Duitsers actief die hipsters onthipsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die sektes zijn aan het ronselen in Nederland begreep ik.
Alles voor de rijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Terwijl in rijke buurten van Den Haag hele supermarktschappen worden leeggekocht, laten de Hagenezen in de volkswijken zich niet gek maken.
Van AD
Zou wel net goed zijn voor 'm.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaar
Om Molo te quoten:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let's make the world a better place and hope this tokkie minimal loses his voice from Corona.
quote:Hoestttt, alsof het je laatste kuch is, hoestttt alsof je longen niet beschadigd zijn en hoestttt
Dit ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jouw geklaag over hoe erg je er niet meer wilt werken ook
Kan jou dat ballen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vraag mij wel af of mijn baas zoiets financieel zou overleven. Hebben horeca eigenaren over het algemeen een buffer ?
Denk dat áls ze die hebben, het niet genoeg is om dit op te vangen. Gaat er hard, heel hard inhakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vraag mij wel af of mijn baas zoiets financieel zou overleven. Hebben horeca eigenaren over het algemeen een buffer ?
ik vind het niet erg hoor om gewoon de opzegtermijn af te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat denk ik bij jouw geklaag over hoe erg je er niet meer wilt werken ook
gewoon interesse en ja zou het naar vinden als zij het dan niet redt of flink in de problemen terecht komtquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet erg hoor om gewoon de opzegtermijn af te maken.
Je hebt het nergens anders over joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt niet. als dat gewoon normaal gaat vind ik dat niet erg
omdat het vaak niet normaal gaat ;p maar gewoon het werk zelf heb ik geen probleem meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt het nergens anders over joh.
Die wil natuurlijk zijn pafferige uiterlijk niet kwijt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag net Frans Bauer uit de slager komen met tassen vol vlees #prepperfrans
Snaps.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het vaak niet normaal gaat ;p maar gewoon het werk zelf heb ik geen probleem mee
Goeie tijden voor de voedselhandel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef LTVDK het volgende:
We hebben geen centen maar spullenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Wat lees ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben geen centen maar spullen
We kunnen niet leven met enen en nullen
Kom, laat mij m'n gang maar gaan
Geniet lekker met m'n vrienden
Maak op wat ik verdiende
Ik leef mijn leven tot ik de pijp uit ga
We hebben geen centen maar spullen
Ik leef er op los, ik laat ze maar lullen
Ik tel de sterren, geniet van de volle maan
Maak van elke dag een fissa
Vriendschap is me meer waard
Rijkdom is veel meer dan een plastic kaart (?)
Ey, we hebben geen centen maar spullen
Kan niet wonen in enen en nullen
M'n kleding kast doe ik vullen
Pssh, laat de mensen maar lullen
Ey, tweemans met Frans Bauer
Voor jullie heet ie frans, voor mij de stacksjouwer
Pols iced-out net een dame blanche
Toch ben ik gierig typisch Nederlands
Zie me planken over de baan
Me auto daar (?)
Stack…
Zoals ik net al in het coronatopic postte begint het hier ook goed op gang te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie tijden voor de voedselhandel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Was net even in de AH, vroeg aan de manager of die het al een beetje druk had, zei die met een grijns op zijn gezicht 'mag niet klagen'. De caissière die er al langer werkt dan ik leef zei dat het echt idioot druk was, voor 8 uur stonden er al mensen voor de winkel te wachten en om kwart over 8 moesten ze al 3 kassa's (van de 4) opengooien om het aan te kunnen. Ze waren ook continu aan het vullen, weinig lege schappen gezien maar het was wel erg rommelig.
ben jij dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De tweede daily van de dag was een succes. Iedereen lag onder tafel van het lachen![]()
[ afbeelding ]
onze hoofdsponsor is een supermarkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie tijden voor de voedselhandel.
Ahhhh, die aids luister ik nooit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het nummer van frans bauer en donnie
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De tweede daily van de dag was een succes. Iedereen lag onder tafel van het lachen![]()
[ afbeelding ]
donniequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het nummer van frans bauer en donnie
Heldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
raar meisje ben jijquote:
Blijkt wel uit je postsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het niet erg hoor om gewoon de opzegtermijn af te maken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
hijskraantje op de vensterbankquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft sowieso allemaal geen zin meer.quote:
Alles is zinloos.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heeft sowieso allemaal geen zin meer.
Wilde dierlijke klodderseks?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht eigenlijk even te wachten met douchen tot kerel terug was, maar achteraf had ik beter meteen om 13 uur kunnen gaan douchen.
Mweh, zou wel logischer te zijn om dat vóór het douchen te doen, maar ik verwacht het niet.quote:
Wat een deprimerende uitspraakquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heeft sowieso allemaal geen zin meer.
Nogmaals de Love Shack danquote:
Gelukkig zijn er voor de wc-papierhamsteraars ook genoeg recepten beschikbaar: https://speld.nl/2020/03/(...)epten-met-wc-papier/.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Mensen slaan door
[ afbeelding ]
Nou ja gouden tijden voor ah
Wat een amateurhamsteraars... ze kunnen veel meer inslaan als ze een winkelwagentje meenemenquote:
ook al is het oud, het gebeurt nu ook gewoon echt, hamsterennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in corona topic zeggen ze dat het oud filmpje is
Of een kalashnikov.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een amateurhamsteraars... ze kunnen veel meer inslaan als ze een winkelwagentje meenemen.
dan rij ik wel langs de supermarkt en trek ik een koe uit de weiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar in corona topic zeggen ze dat het oud filmpje is
En een hoop besparen bij het afrekenen van een volle kar, je hoeft het ook niet eens op de band te zettenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarmee kun je de rij voor je wel wat inkorten ja.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarmee kun je de rij voor je wel wat inkorten ja.
Ik bied meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn opa en oma opnemen, ga ik gillen.
/ruim tien jaar dood
mijne al 25 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Als mijn opa en oma opnemen, ga ik gillen.
/ruim tien jaar dood
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bied meer!803SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bied meer!owja de grote aankondiging straks weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Te flauw, ik weet het.quote:
kunnen we een poule maken wanneer de 1000 bereikt wordt?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja de grote aankondiging straks weer
eerder alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we een poule maken wanneer de 1000 bereikt wordt?
ik zet in op zondagmiddag
Ik ga voor zaterdagochtend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we een poule maken wanneer de 1000 bereikt wordt?
ik zet in op zondagmiddag
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
Wat win ik??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |