Ja daarom, point of no return al voorbij.. De zinloosheid van nu nog cancellen maakt het zo frustrerend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zonder publiek zou in dit geval ook een idiote oplossing zijn geweest. Eerst mag jij uren op een kluitje voor de poort staan, maar dan mag jij wegens het besmettingsgevaar niet binnen.
@flipsen kap eens met flippen!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De rest zit helemaal te flippen.
ja dat, alsof ze nu net na de winterstop elkaar nog niet gesproken hebben. Ze zijn er nota bene al en alles staatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja puur voor publieke opinie dit. Ze snappen verder ook wel dat het geen drol meer uitmaakt voor besmettingskans of je raced of niet nu. Symboolpolitiek.
Don’t drive to survive?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nou, de eerste aflevering van DtS3 is na vandaag al wel gefixt denk ik zo
dat hadden ze de fans zes uur geleden al kunnen vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zonder publiek zou in dit geval ook een idiote oplossing zijn geweest. Eerst mag jij uren op een kluitje voor de poort staan, maar dan mag jij wegens het besmettingsgevaar niet binnen.
EK misschien naar volgend jaar, miss dit seizoen dan ook maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan moeilijk heel seizoen eruit gooien, maar gaat dan wel gebeuren.
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.quote:
je kan er weinig van zeggen maar China loopt 2? maanden voor op Europa met dat virus, dan is de piek voor Europa nog lang niet bereiktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan moeilijk heel seizoen eruit gooien, maar gaat dan wel gebeuren.
quote:
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef flipsen het volgende:
Sommige mensen hebben een goed geheugen voor wat betreft racehistory. Die weten nog in welke GP in welk jaar Panis zijn been brak bijvoorbeeld. Ik niet, ik kijk alle races, maar ik vergeet ze ook net zo snel (muv Senna´s dood en Hakinnens bijna dood). Dus ik zet gewoon zondag om 02:10) f1tv.com op de race van vorig jaar en ga genieten![]()
Gelieve geen spoilers te plaatsen
quote:
En dan heet ik nog Jack irl ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...
Voor elke Corona besmetting 1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.
Dat zou me niet verbazen nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:27:23The right decision made in the end and notwithstanding the red tape it should have been communicated much earlier - if only for the 1000s of fans stuck outside this AM. Next up a meeting about Bahrain/Vietnam etc reageer retweet
Ja, die twee races heb ik al opgegeven, opdonderen met die onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:30 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 00:27:23The right decision made in the end and notwithstanding the red tape it should have been communicated much earlier - if only for the 1000s of fans stuck outside this AM. Next up a meeting about Bahrain/Vietnam etc reageer retweet
en etc.?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die twee races heb ik al opgegeven, opdonderen met die onduidelijkheid.
Nou dat dus inderdaad, gaat dat circus nu echt naar Baghrijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die twee races heb ik al opgegeven, opdonderen met die onduidelijkheid.
quote:
Normaal gesproken zou ik denken van niet. Maar ja, als het Koninklijk Huis belangen erin heeft is het natuurlijk een ander verhaalquote:
zonder publiek en gratis nootjes voor degene die jumbokaarten hadden...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Normaal gesproken zou ik denken van niet. Maar ja, als het Koninklijk Huis belangen erin heeft is het natuurlijk een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |