quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon slapen, ook dat is afgelast
Klopt, kartwedstrijd zou wel echt gaaf zijn. F1 Drivers back to the roots of driving. Enkel de coureurs, zelf sleutelen, gelijke karts en best of x aantal heats.quote:
Maar hier in Nederland doen ze zo weinig, ooohquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Jeetje. Ze zijn er allemaal, spring in die bakken en racen! Graag zonder publiek
Geen bier??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat houden we dan maar zo
Al had ik het over uitnodigingen en noodjes
Mijn gezond verstand zegt dat dit de juiste beslissing is. De rest zit helemaal te flippen.quote:
Geen idee, we verbouwen een flink huis dus dat thuiswerken komt ons prima uit. Ik baal echt enorm, wat jammer zeg...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hier in Nederland doen ze zo weinig, oooh
ik was voor een race zonder publiek en VIP’s.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt dat dit de juiste beslissing is. De rest zit helemaal te flippen.
absoluut, alleen een week te laat genomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt dat dit de juiste beslissing is. De rest zit helemaal te flippen.
Tja puur voor publieke opinie dit. Ze snappen verder ook wel dat het geen drol meer uitmaakt voor besmettingskans of je raced of niet nu. Symboolpolitiek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Man man, iedereen in lock down prima, maar ga ff lekker racen!
Toch jammer evengoedquote:
Mijn gezond verstand zegt dat dit niet het gezonde verstand is geweest. Of eerder afblazen of door laten gaan, niet dit. Alles behalve dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
je kunt er vanuit gaan dat ze het in Zandvoort weer gaan proberenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zelfs Vietnam gaan ze niet redden denk ik.
Zonder publiek zou in dit geval ook een idiote oplossing zijn geweest. Eerst mag jij uren op een kluitje voor de poort staan, maar dan mag jij wegens het besmettingsgevaar niet binnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik was voor een race zonder publiek en VIP’s.
Nee, McLaren gaat niet mee doen en andere teams gaan niet opeens hun mening veranderen in een paar dagen tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:18 schreef Anonymousz het volgende:
Bahrein next of toch niet🤔
Wel? Niet? Misschin?
Jupquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt er vanuit gaan dat ze het in Zandvoort weer gaan proberen
Belangen zijn groot. Als Mclaren zich niet had teruggetrokken zou de uitkomst ook anders zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt dat dit niet het gezonde verstand is geweest. Of eerder afblazen of door laten gaan, niet dit. Alles behalve dit.
Ja daarom, point of no return al voorbij.. De zinloosheid van nu nog cancellen maakt het zo frustrerend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zonder publiek zou in dit geval ook een idiote oplossing zijn geweest. Eerst mag jij uren op een kluitje voor de poort staan, maar dan mag jij wegens het besmettingsgevaar niet binnen.
@flipsen kap eens met flippen!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De rest zit helemaal te flippen.
ja dat, alsof ze nu net na de winterstop elkaar nog niet gesproken hebben. Ze zijn er nota bene al en alles staatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja puur voor publieke opinie dit. Ze snappen verder ook wel dat het geen drol meer uitmaakt voor besmettingskans of je raced of niet nu. Symboolpolitiek.
Don’t drive to survive?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nou, de eerste aflevering van DtS3 is na vandaag al wel gefixt denk ik zo
dat hadden ze de fans zes uur geleden al kunnen vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zonder publiek zou in dit geval ook een idiote oplossing zijn geweest. Eerst mag jij uren op een kluitje voor de poort staan, maar dan mag jij wegens het besmettingsgevaar niet binnen.
EK misschien naar volgend jaar, miss dit seizoen dan ook maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan moeilijk heel seizoen eruit gooien, maar gaat dan wel gebeuren.
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.quote:
je kan er weinig van zeggen maar China loopt 2? maanden voor op Europa met dat virus, dan is de piek voor Europa nog lang niet bereiktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan moeilijk heel seizoen eruit gooien, maar gaat dan wel gebeuren.
quote:
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef flipsen het volgende:
Sommige mensen hebben een goed geheugen voor wat betreft racehistory. Die weten nog in welke GP in welk jaar Panis zijn been brak bijvoorbeeld. Ik niet, ik kijk alle races, maar ik vergeet ze ook net zo snel (muv Senna´s dood en Hakinnens bijna dood). Dus ik zet gewoon zondag om 02:10) f1tv.com op de race van vorig jaar en ga genieten![]()
Gelieve geen spoilers te plaatsen
quote:
En dan heet ik nog Jack irl ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Nou ehm, die gast is geflipt hoor...
Voor elke Corona besmetting 1quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.
Dat zou me niet verbazen nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 00:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denk dat je de 231e bent die die grap maakt. Maar kan ook meer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |