quote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietJust a fluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet dat koffieplanter het over jou had.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Tyfusdebielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Just a flu
@:Wereldgozer
@:aTypisch
@:Scrummie2.1
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben de dag goed begonnen door wat posts van @:skysherrif te TR'en in het Corona topic. Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling als @:Caland (#FreeCaland).
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik report ook best wat mods. Doen ze niet echt iets mee volgens mij.
@:capricia graag uitleg.
Klootjesvolk probeer ik altijd eerder een ban aan te naaien dan blauwen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is in elk geval een verschil in behandeling. Maar dat zullen ze nooit toegeven.
In deze rare tijd ga je toch geen bans gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Caland zou hier nog aan toevoegen dat ze op een driewieler rijdt.
FREECALAND
CORREDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Hoe staat het met de zorgvraag?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Wachten op de lockdown.
Nog redelijk onder controle.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zorgvraag?
Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |