Dat zou best kunnen, maar als het net zo besmettelijk is en 1% komt in het ziekenhuis, zijn dat alsnog een hele hoop mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
100.000 gevallen, en ze hadden er niets van gemerkt? Ohio heeft welgeteld 4 bevestigde gevallen.
Als dat waar is, dan snap ik niet waarom we maatregelen nemen, want blijkbaar is het nog minder erg dan een gewone verkoudheid.
100000 gevallen my ass.
Op de thee met virussen, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij pakken dit virus aan op een manier die bij NEDERLAND hoort!"
Stop met dat aflasten dan. Zo komen we nergens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Brabant, waar ik woon is al bijna lalles afgelast wat af te laten valt.
Dat kan maar zo eens kloppenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Noem mij een paniekzaaier en ook nog mod van COR! Maar ik ben bang dat echt heel veel mensen dit virus al hebben en de 600 gevallen alleen maar de mensen zijn die medische hulp nodig hebben.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Op de thee met virussen, dat zal ze leren
'Zo gaan we hier in dit land niet met elkaar om'quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Op de thee met virussen, dat zal ze leren
Owh dat lijkt me echt verschrikkelijk al je net je babytje op de wereld hebt gezet, en ze halen het meteen weg. heb je dan 9 maanden op gewacht om hem of haar te mogen zien, en te knuffelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal wel niet mogen he.
Maar niet infectie via de baarmoeder in elk geval.
Horeca draait nog wel toch? Cafeetjes, restaurants..quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Brabant, waar ik woon is al bijna lalles afgelast wat af te laten valt.
Dat zou dan een enorme geruststelling zijn, omdat het virus dan niet zo erg schadelijk zou zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Noem mij een paniekzaaier en ook nog mod van COR! Maar ik ben bang dat echt heel veel mensen dit virus al hebben en de 600 gevallen alleen maar de mensen zijn die medische hulp nodig hebben.
Zozo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Ja, het is in principe beeld duidelijk dat veel meer mensen besmet zijn dan er getest zijn, wat is je punt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog 2 pakketjes die terug moeten binnen de 14 dagen termijn. En mag zelf niet meer naar buiten als ik advies van de overheid moet opvolgen. Dus morgen maar snel aan vriendin meegeven dan...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Is het aannemelijk dat post- en pakketjes nog bezorgd gaan worden mocht het misgaan de komende tijd?
Edit: Nou ja, dat lijkt me eigenlijk wel. Ik zie een doemscenario voor me, maar eigenlijk zijn het maar relatief weinig patienten. Belangrijkste is idd om de curve lager te maken.
Ja ik denk dat je gelijk hebt, we gaan helaas Italië achternaquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik was vandaag van Eindhoven richting Amsterdam en echt 40% van de mensen zijn aan het kuchen en proesten.quote:
Je bent duidelijk realistischquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Nog 3 weken van dit soort ellende en dat zal een bloedbad worden. Een absoluut bloedbad. Zelfs banken zijn niet meer veilig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor impact zal dit hebben op de arbeidsmarkt denken jullie allemaal?
Niet alles. Dat wisselt nogal. Sommigen sluiten al uit zichzelf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Horeca draait nog wel toch? Cafeetjes, restaurants..
Zou goed kunnen hoor, ik ben de afgelopen week in 2 ziekenhuizen geweest waar meerdere besmettingen zijn vastgesteld bij het personeel en reis ik met het OV tussen Breda en Tilburg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Omgekeerd placebo effect.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was vandaag van Eindhoven richting Amsterdam en echt 40% van de mensen zijn aan het kuchen en proesten.
Ik ben freelancer in de horeca dus ik kan zeer binnenkort bijstand aan ga vragen. Ook iets om naar uit te kijken!quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je gelijk hebt, we gaan helaas Italië achterna
Ik ben mid 30 en kerngezond, mijn kids komen er ook wel doorheen, maar al die oudere mensen inclusief mijn ouders/schoonouders, dat is waar ik bang voor ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |