quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:49 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allesbehalve gek.
Denk je dat de snotneus van de buurman geen corona zou zijn? Of is het waarschijnlijker dat het wel corona is....?
100.000 gevallen, en ze hadden er niets van gemerkt? Ohio heeft welgeteld 4 bevestigde gevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
[..]
Als het er al woekert sinds januari en meerdere keren opnieuw introducties zijn geweest, dan zou dat best kunnen.
Van het weekend komt het bericht dat de scholen dichtgaan, dit is allemaal al geplandquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
Wat een ongelofelijke slappe zak hooi hebben wij toch als minister president.
Echt waar ongelofelijk.
Sad But True.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien, maar er staan een paar ongelofelijke slappe zakken langs de zijlijn te schreeuwen voor politiek gewin
Dat is er al maar dat wordt ondergesneeuwd door de enorme hoeveelheid aan informatie die er vanuit de hele wereld binnenkomt: COR / Het grote NIEUWS en ACTUALITEITEN topicquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Toch wel fijn, dat er zo nu en dan iets nuttigs voorbij komt. Eigenlijk zouden we dit topic moeten opsplitsen in een slowchat en een nuttigeupdatetopic.
? Omdat ze het juist niet kunnen krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Dit bericht circuleert in ieder geval al sinds vanmorgen over het internet. (zonder echte bron)
Zelfs basisschool leeftijd kinderen van mijn collega kregen dit op hun mobiel..
Echt of niet.. dit zorgt voor massahysterie en nachtmerries bij kinderen.
snel condooms bestellenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Is het aannemelijk dat post- en pakketjes nog bezorgd gaan worden mocht het misgaan de komende tijd?
Tjah, ergens snap ik deze slappe zak hooi ook wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien, maar er staan een paar ongelofelijke slappe zakken langs de zijlijn te schreeuwen voor politiek gewin
"Wij pakken dit virus aan op een manier die bij NEDERLAND hoort!"quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Kyran het volgende:
Wel echt een typisch Nederlandse instelling dit.
Iedereen is gek, behalve wij. Niemand snapt hoe het zit, behalve wij.
Die worden straks niet alleen met veel geweld in het busje gesmeten maar die krijg je straks met een zelfde geweld tegen je voordeur aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Is het aannemelijk dat post- en pakketjes nog bezorgd gaan worden mocht het misgaan de komende tijd?
Denk ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Van het weekend komt het bericht dat de scholen dichtgaan, dit is allemaal al gepland
Nou, het virus blijkt vooral op karton lang houdbaar te zijn. Dat zal dan inderdaad wel een volgend debat-onderdeel worden. De pakketdiensten etcetera.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
Edit: Nou ja, dat lijkt me eigenlijk wel. Ik zie een doemscenario voor me, maar eigenlijk zijn het maar relatief weinig patienten. Belangrijkste is idd om de curve lager te maken.
Benieuwd of dit in NL nog gaat gebeuren komende week/weken. Wel een lastige beslissing hoor, grote impact dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ingen-nederland-rivm
Belgie neemt drastische maatregelen.
Ja, ik weet niet of dit al geplaatst was.
Een bericht als deze (zonder bron.. fake news?) zorgt voor angst. Misschien wel onrealistische angst.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
? Omdat ze het juist niet kunnen krijgen?
Of omdat ze gewoon kinderen zijn en vaker nachtmerries zullen hebben?
Wat bedoel je precies?
Geen idee, dat zal wel niet mogen he.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ze die baby knuffelt en kust toch wel/ moet die baby dan meteen weg?
Ik had vandaag al een postbode die zo maar de voordeur open deed en het op de mat legde. Toen ik er aan kwam lopen was ie al weg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die worden straks niet alleen met veel geweld in het busje gesmeten maar die krijg je straks met een zelfde geweld tegen je voordeur aan.
Werk zelf als docent op een school waarvan 12 collega’s naar huis zijn gestuurd met klachten. Normaal hebben we al grote tekorten door het grijpgrage VVD beleid en nu zitten we helemaal in de problemen. Sturen we leerlingen naar huis worden we op de vingers getikt vanwege de 1000-urennorm.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
Op1, die domme docent daar. Boeiend dat je als opvang gezien wordt... Het is tijdelijk crisis maar de kneusjes van een docenten zitten weer te huilen.
Zo slecht dit, iedereen verwacht ook gewoon uitstel...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Ongelooflijk die FIA. Fans stromen het circuit op. Meerdere coureurs naar huis. https://www.formule1.nl/nieuws/gp-australie-2020-liveblog/
Bottas ruikt winstquote:FORMULE1.NL
BBC Radio meldt dat Lewis Hamilton, Sebastian Vettel en Kimi Räikkönen al zijn vertrokken. Nog altijd geen nieuws van de burelen van de FIA.
Tjah, zolang iedereen zomaar wat op internet kan gooien is het verstandig zelf te bepalen waar je wel en/of niet bang voor wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:05 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Een bericht als deze (zonder bron.. fake news?) zorgt voor angst. Misschien wel onrealistische angst.
Dus graag bij feiten en goede bronnen houden.
Hier in Brabant, waar ik woon is al bijna lalles afgelast wat af te laten valt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Benieuwd of dit in NL nog gaat gebeuren komende week/weken. Wel een lastige beslissing hoor, grote impact dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |