En wat verwacht je dan als antwoord? Tuurlijk zou dat rampzalig zijn. Je kickt gewoon hierop.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik vraag iets. Dat jij dat als paniek zaaien ziet is toch echt jouw probleem.
We staan er niet best voor, dat is een ding wat zeker isquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ook. En daarnaast, die zorgmedewerkers kunnen zelf natuurlijk ook ziek worden (ze hebben zelfs een hogere kans)
Dat is ook de hele klotenzooi.
Hoog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef KI1234 het volgende:
Maar hoe kwalitatief hoog was gezondheidszorg in Italië voor deze crisis?
quote:Fest blijft open en desinfecteert elk uur
Café Fest op de Amstelcampus blijft open zolang de HvA open is, liet een medewerker eerder donderdag weten. Het café wordt elk uur gedesinfecteerd. ‘Mensen die snotteren en niezen wordt gevraagd of ze begrijpen dat we het fijn vinden als ze vertrekken’, aldus de medewerker.
Nou ja, Italië had al het laagste geboortecijfer van Europa hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hebben ze gelukkig nog lange tijd personen kunnen besmetten.
Echt, de mensheid verdient dit. Hier zie ik het ook continu. Scholen week dicht wegens griepepidemie en al die kutwijven lekker met z'n allen de hele dag in het park zitten nietsnutten met een stel van die andere werpkoeien die iedere twee jaar aan een nieuw kind eruitpersen want dan krijgen ze weer twee jaar een nieuw staatsinfuusen die gore snotkinderen van ze maar de halve wereld ziek maken
Zeg zo nog eventjes iets over je belastingcentuh en de roverheid.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je van een torenflat valt is er ook nog niets aan de hand zolang je valt. Het is de landing die vervelend is.
en elke ouder die niet thuis KAN werken moet dan plotsklaps maar iets zien te regelen voor hun kind, in alle paniek..quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Pure paniek door scholen te sluiten? Ik denk dat het geruststellender zal werken. Ik moet thuiswerken, dus mijn kleine blijft ook thuis. Of het kdv nou open is of niet.
Het RIVM? Hebben we het over hetzelfde RIVM dat de afgelopen weken heeft gefaald?
Of je laat alle evenementen van 100+ personen niet door gaan, waarbij je misschien heel veel onderlinge contacten voorkomt, of je laat ook alle scholen dicht gaan, waarbij je de enige onderlinge contacten van die kinderen voorkomt. Het één sluit het ander niet uit, en het één op zich heeft al een hele grote invloed op het verloop.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus mensen mogen zich niet in getallen boven de 100 begeven maar kleine mensen mogen wel met aantallen boven de 100 samen komen. Is dat logisch dan?
Mwoah, er veranderen een aantal zaken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef Markesh het volgende:
[..]
We staan er niet best voor, dat is een ding wat zeker is
Vuile neusklachtofoben!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Het café wordt elk uur gedesinfecteerd. ‘Mensen die snotteren en niezen wordt gevraagd of ze begrijpen dat we het fijn vinden als ze vertrekken’, aldus de medewerker.
In Noord Italië. Lombardije?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:32 schreef KI1234 het volgende:
Maar hoe kwalitatief hoog was gezondheidszorg in Italië voor deze crisis?
Oh ja, jij denkt mij te kennen dat ik dit leuk vind.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef EnterToets het volgende:
[..]
En wat verwacht je dan als antwoord? Tuurlijk zou dat rampzalig zijn. Je kickt gewoon hierop.
U houdt niet zo van kinderen,begrijp ik?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hebben ze gelukkig nog lange tijd personen kunnen besmetten.
Echt, de mensheid verdient dit. Hier zie ik het ook continu. Scholen week dicht wegens griepepidemie en al die kutwijven lekker met z'n allen de hele dag in het park zitten nietsnutten met een stel van die andere werpkoeien die iedere twee jaar aan een nieuw kind eruitpersen want dan krijgen ze weer twee jaar een nieuw staatsinfuusen die gore snotkinderen van ze maar de halve wereld ziek maken
![]()
want?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zeg zo nog eventjes iets over je belastingcentuh en de roverheid.
Ik word een beetje simpel van de vraag hoe goed de zorg is in Noord-Italië inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoog.
Maar nogmaals: dat is de discussie niet.
Je krijgt patiënten binnen met een dubbele longontsteking die afgezonderd moeten liggen ivm besmettingsgevaar, het personeel moet geheel in maskers, er moet beademing zijn.
Je hebt dus per patiënt een vol uitgerust IC bed nodig en dat voor weken per patiënt omdat herstel heel langzaam blijkt te gaan.
En dan heb je in totaal 1150 bedden waarvan er maar ~500 vrij zijn.
Zijn die bedden vol, dan zijn ze vol. Dan ben je uitgeluld en moet je keuzes maken.
De frietkotten blijven toch gewoon open hè?!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef riazop het volgende:
Belgie restaurantts, winkels, café's ook dicht
Is toch een complete lockdown dus!!!
Ik zeg niet dat je dit leuk vind.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef Markesh het volgende:
[..]
Oh ja, jij denkt mij te kennen dat ik dit leuk vind.
Doe normaal joh, hoe durf je dit te suggereren
Gefaald op welke manier? Veruit de meeste gevallen in de beginfase zijn te herleiden naar vakanties in Italië, de overige gevallen zijn Brabant en waarschijnlijk gewoon aan Carnaval te danken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Pure paniek door scholen te sluiten? Ik denk dat het geruststellender zal werken. Ik moet thuiswerken, dus mijn kleine blijft ook thuis. Of het kdv nou open is of niet.
Het RIVM? Hebben we het over hetzelfde RIVM dat de afgelopen weken heeft gefaald?
Rutte gaf niet alleen een hand, maar zat daarna ook aan de elleboog van die RIVD knakker, waar nog even gerocheld is voor de betreffende persconferentie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch vond ik zijn verklaring niet geheel gek.... maar goed, dat mag je niet vinden![]()
Hoe dan ook, hij kan het nooit goed doen. Hij zei ook dat het niet te voorspellen is wat er juist is en wat niet en wat er gaat gebeuren en wat niet.
Ik ben benieuwd wat een complete lockdown op lange termijn met een land doet. Ook dat is niet te voorspellen maar ja, boeiuh, want volksgezondheid. Ja dat is ook belangrijk, maar het andere ook.
Dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, Italië had al het laagste geboortecijfer van Europa hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |