Dat, of je neemt een competente providerquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
ah.nl is ook al traag, volgens mij gaan we toch dood Zipportal.
De slots die ze verliezen kost nog veel meer als ze niet vliegen.quote:
Noem er éénquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat, of je neemt een competente provider
welquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Nee en er zijn ook niet te weinig mondkapjes.
Yupquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Kyran het volgende:
Rutte zal dus nooit voorzorgmaatregelen treffen en altijd achteraf reageren. Dat is wat ik hier uit haal.
Freedom, per 1 april...quote:
Niet per se achteraf, maar wel op basis van de huidige kennis ja. Daarom is hij in crises ook behoorlijk competent, verder totaal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Kyran het volgende:
Rutte zal dus nooit voorzorgmaatregelen treffen en altijd achteraf reageren. Dat is wat ik hier uit haal.
Dit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Freedom, per 1 april...
[..]
Niet per se achteraf, maar wel op basis van de huidige kennis ja. Daarom is hij in crises ook behoorlijk competent, verder totaal niet.
Hij zegt dat het niet gaat gebeuren dat het virus verdwijnt en dat we geen maatregelen nemen onder de drempelwaarde van de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Kyran het volgende:
Want die hebben altijd gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Rutte spreekt keihard Spanje / Frankrijk tegen...
Mja, maar in dit geval wel achter dan toch? Hij kon dit toch al zien aankomen? Zo niet, vraag ik mij af waar hij dat op baseerde? Op dezelfde experts die zeiden dat het hier niet ozu komen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Freedom, per 1 april...
[..]
Niet per se achteraf, maar wel op basis van de huidige kennis ja. Daarom is hij in crises ook behoorlijk competent, verder totaal niet.
Henkie is wel handig met computers.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
ah.nl is ook al traag, volgens mij gaan we toch dood Zipportal.
Ok, dus idee is om de ziekenhuizen en personeel maandenlang maximaal te belasten en hopen dat de zomer het een beetje gaat minderen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef _I het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet gaat gebeuren dat het virus verdwijnt en dat we geen maatregelen nemen onder de drempelwaarde van de ziekenhuizen.
Economische gevolgen doen we pas, als we de ziekenhuizen in het rood hebben. Anders komen we nooit uit deze toestand. Het tempo van verspreiding mag niet te laag worden.
(Dat Angela Merkel verhaal van die 60-70% had hier mooi in gekund)
Het hele land dicht en plat gooien als er <10 besmettingen zijn is wel erg rigoureus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, maar in dit geval wel achter dan toch? Hij kon dit toch al zien aankomen? Zo niet, vraag ik mij af waar hij dat op baseerde? Op dezelfde experts die zeiden dat het hier niet ozu komen?
Jah, en we weten inmiddels dat dat laatste wrs niet gaat gebeuren. En een vaccin ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, dus idee is om de ziekenhuizen en personeel maandenlang maximaal te belasten en hopen dat de zomer het een beetje gaat minderen?
Nee, dat kon hij idd niet aan zien komen. Wederom; nieuw virus. Veel (zelfs nu) nog onbekend over het gedrag er van. Daarbij was er ook totaal geen goede indicatie dat het idd hierheen zou komen. Tevens zijn alle andere landen (compleet) anders ingericht als Nederland. Italië is geen Nederland. Denemarken is geen Nederland. Duitsland is geen Nederland, etc, etc, etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, maar in dit geval wel achter dan toch? Hij kon dit toch al zien aankomen? Zo niet, vraag ik mij af waar hij dat op baseerde? Op dezelfde experts die zeiden dat het hier niet ozu komen?
When you're dealing with exponential growth, the time to act is when it feels too early.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het hele land dicht en plat gooien als er <10 besmettingen zijn is wel erg rigoureus.
Mja, 10 is ook wel weinig ja. Het is lastig om er een nummer aan te hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Het hele land dicht en plat gooien als er <10 besmettingen zijn is wel erg rigoureus.
Je moet nu niet alleen kijken naar nederland maar ook wat er is gebeurd in andere landen.. En we hebben gezien hoe snel het kan gaan in bv italiequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef DW457 het volgende:
Rutte heeft wel gelijk. Iemand met een verdachte moedervlek geef je ook niet gelijk tien chemokuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |