Maar hebben tegelijkertijd ook een veel beter zorgstelsel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:01 schreef Friday12 het volgende:
We doen volgens mij hetzelfde als italie..
En buiten dat zijn wij als nederland zoveel kleiner en wonen allemaal dichter op elkaar
Ach ja, ik zie ook wel de voordelen van bier-virus in... Gaan vooral ouderen dood; ergo: minder pensioen kosten, AOW leeftijd stijgt minder snel & er komen huizen vrij.quote:
Plus het is een nieuw virus, waarvan het gedrag nog (relatief) onbekend is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar hebben tegelijkertijd ook een veel beter zorgstelsel.
Klopt, het blijft ook voor een groot deel koffiedik kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus het is een nieuw virus, waarvan het gedrag nog (relatief) onbekend is.
Kost teveelquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:06 schreef Oom_Agent het volgende:
Passagiers kunnen toch geweigerd worden. Laat die vliegtuigen met goederen gewoon doorvliegen.
En het lullige is dat de hele economie, zo goed als, op pauze staat. Gaat straks wel gewoon verder, maar kost nu wel geld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, geld is wel een factor die zeker zwaar meespeelt.
Idd, wij nemen niet mee dat de economie moet doordraaien en dat mensen niet thuis gaan zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wij willen liever wel teveel, dat is het hele punt juist.
Ja hoor, net zoals er ook elke keer weer serieus & blij gereageerd wordt wanneer het KNMI een code oranje, of rood, afkondigtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Wij willen liever wel teveel, dat is het hele punt juist.
een hele grote facorquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:08 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja, geld is wel een factor die zeker zwaar meespeelt.
Rutte heeft nog geen 2 zinnen van z'n beantwoording voorgelezen. Dit zijn allemaal interrupties.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef Middelpunt het volgende:
Wat jammer dat het zolang over die fases gaat. Terwijl er in het eerste deel zoveel zinnige vragen werden gesteld. Steeds minder tijd om die te beantwoorden.
Ah, t ligt dus niet aan mijn laptop.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon al drie topics ondanks dat FOK al de hele avond traag is.
CORRED.
ah.nl is ook al traag, volgens mij gaan we toch dood Zipportal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon al drie topics ondanks dat FOK al de hele avond traag is.
CORRED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |