Mijn boomer pa verklaarde me voor gek dat ik besloot vanaf dinsdag niet meer m'n huis uit te komen, al mn afspraken af te zeggen, eten in te slaan en in lockdown te gaan de komende twee weken. Vanavond belde hij me half in paniek op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Elan het volgende:
Ruzie met m'n zus pfff
Oma (64) past thuis 3x in de week op haar koters, onze vader (66) is zwaar hartpatiënt en diabetes en rookt ook nog eens.
Vind echt debiel dat ze dan die kinderen daar brengt en dus m'n pa blootstelt.
Zij vindt dat ik me er niet mee moet bemoeien. Nu ruzie.
Meer mensen die voor dit soort dilemma's staan?
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Elan het volgende:
Ruzie met m'n zus pfff
Oma (64) past thuis 3x in de week op haar koters, onze vader (66) is zwaar hartpatiënt en diabetes en rookt ook nog eens.
Vind echt debiel dat ze dan die kinderen daar brengt en dus m'n pa blootstelt.
Zij vindt dat ik me er niet mee moet bemoeien. Nu ruzie.
Meer mensen die voor dit soort dilemma's staan?
misschien maar hij is slim genoeg omdat niet te beloven :pquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hopelijk snel een beslissing, zei hij nou morgen?
Ik zit in die branche, als het moet kunnen wij de supers 3x per dag beleveren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef Hexagon het volgende:
De rijst en de pasta was bijna uitverkocht bij de AH
zeggen? ik wil hem slaan!quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Kyran het volgende:
Voor mensen die debat niet volgen een korte samenvatting van de laatste vijf minuten.
Rutte: We luisteren naar OMT en RIVM
OMT/RIVM: Doe X!
Rutte: Laten we Y doen!
Kamer: Waarom doe je niet X, zoals OMT/RIVM zegt?
Rutte: Nou ja, OMT zegt wel X, maar bedoelt eigenlijk Y, dus laten we gewoon Y doen?
OMT heeft dus gezegd dat ze het importeren van nieuwe gevallen moeten stoppen en tot nu toe doet Rutter er niks mee, want ze moesten nog een paar dingen "checken". Ze zouden zondag wel een update hebben. Kan iemand die gast even uitleggen dat 1 besmet persoon voor aardig wat nieuwe besmettingen kan zorgen?
Vreselijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Respect voor alle medici daar, na dit hele gedoe hebben ze waarschijnlijk een trauma voor de rest van hun leven
Nu zijn we fuckedquote:
Je zit in welke branche?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik zit in die branche, als het moet kunnen wij de supers 3x per dag beleveren.
beetje nutteloos dus.
Dat stukje heb ik dan net gemist, excuses. Ik verstond alleen dat die zondag zei en daarna nog "in ieder geval een update".quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft eventueel gezegd morgen.
Maar je moet het niet zo brengen want dat klopt niet.
Leveranciers hebben ook beperkte voorraden lijkt me. Voorraad kost geld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik zit in die branche, als het moet kunnen wij de supers 3x per dag beleveren.
beetje nutteloos dus.
Ja maar breng het niet zo dramatisch dan. Genoeg mensen die niet kijken en er van uit gaan dat het hier dan goed wordt beschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik dan net gemist, excuses. Ik verstond alleen dat die zondag zei en daarna nog "in ieder geval een update".
Dat beslist godquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Noodkreet Italiaanse verpleegkundige: 'Wij bepalen wie leeft en wie doodgaat'
Niet best dit
Groothandel, gok ik.quote:
Wat voor mobilisatie? En waarom zou je het land willen afsluiten, als het in Nederland uit de hand loopt wil je toch kunnen ontsnappen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef Confetti het volgende:
Ons land heeft vrijwel geen middelen om de buiten-of binnengrenzen van het Nederlandse grondgebied af te sluiten. Dat baart mij echt enorme zorgen. Zonder totale mobilisatie zijn wij over 2 weken het parialand van Europa.
Hij heeft sowieso een aparte interpretatie van het debat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja maar breng het niet zo dramatisch dan. Genoeg mensen die niet kijken en er van uit gaan dat het hier dan goed wordt beschreven
Dat eerste deel van OMT/RIVM advies ging over in welke fase we nu zitten. OMT heeft gezegd dat we nu in een volgende fase zitten voor heel Nederland. Rutte draait het een beetje om en maakt er een grijs gebied van, zodat hij nog kan zeggen dat wij in een indamfase zitten. Daar valt iedereen nu over, niet alleen ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja maar breng het niet zo dramatisch dan. Genoeg mensen die niet kijken en er van uit gaan dat het hier dan goed wordt beschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |