quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
De beroemde Italiaanse uitgeputte ic dokter al gezien?![]()
https://www.instagram.com/p/BmgFp27DdZd/?igshid=updsy1b9pfuc
We zien wel. Ik kan me er heel erg druk over maken, maar dat veranderd verder niets. Dus ik pak nog maar gewoon een biertjequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:39 schreef joyvke het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap, hopelijk is het gewoon "de griep" en niet corona.
Zal je ook Europees moeten regelen, anders landen ze in Duitsland en pakken ze de trein of taxi of... het vliegtuig vanuit daar naar Nederlandquote:
Das niet waar. Hij wilt onderzoeken wat voor goederen er nog meer op die vluchten mee komen zoals medicatie en hij dat niet wilt blockenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Kyran het volgende:
Voor mensen die debat niet volgen een korte samenvatting van de laatste vijf minuten.
Rutte: We luisteren naar OMT en RIVM
OMT/RIVM: Doe X!
Rutte: Laten we Y doen!
Kamer: Waarom doe je niet X, zoals OMT/RIVM zegt?
Rutte: Nou ja, OMT zegt wel X, maar bedoelt eigenlijk Y, dus laten we gewoon Y doen?
OMT heeft dus gezegd dat ze het importeren van nieuwe gevallen moeten stoppen en tot nu toe doet Rutter er niks mee, want ze moesten nog een paar dingen "checken". Ze zouden zondag wel een update hebben. Kan iemand die gast even uitleggen dat 1 besmet persoon voor aardig wat nieuwe besmettingen kan zorgen?
Okquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En dat Italianen niet de juiste genen hebben voor afweer. Ik kan het niet wetenschappelijk bewijzen. Blijt een vermoeden.
Het is wel vrij opmerkelijk, 59 per miljoen inwoners. In België is het minstens 150 dacht ik, en in de VS 292.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:41 schreef halfway het volgende:
[..]
? Je gaat ook niet voor 1 mis een kerk bouwen.
Normaal heb je die niet nodig, net als 10.000 brandweerauto's want stel dat je ooit een flinke brand krijgt.
ja maar ze willen kijken wat voor belangrijke goederen er eventueel ook op die vluichten meekomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan?? Geen vluchten meer uit risico gebieden?
ik zou een beetje stout, haar slaan, maar ik bemoei me er niet meequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Elan het volgende:
Ruzie met m'n zus pfff
Oma (64) past thuis 3x in de week op haar koters, onze vader (66) is zwaar hartpatiënt en diabetes en rookt ook nog eens.
Vind echt debiel dat ze dan die kinderen daar brengt en dus m'n pa blootstelt.
Zij vindt dat ik me er niet mee moet bemoeien. Nu ruzie.
Meer mensen die voor dit soort dilemma's staan?
Gewoon laten gaan joh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Elan het volgende:
Ruzie met m'n zus pfff
Oma (64) past thuis 3x in de week op haar koters, onze vader (66) is zwaar hartpatiënt en diabetes en rookt ook nog eens.
Die zus is totaal asociaal bezig. Zeker nu het griepje argument eindelijk de wereld uit is geholpen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Elan het volgende:
Ruzie met m'n zus pfff
8 dagen maarquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat ze daar een dag of 14 verder zijn dan hier qua verspreiding.
Daar heeft hij vier dagen voor nodig? Heel goed dat hij dat wil uitzoeken, maar om dan te zeggen dat hij zondag in ieder geval een update heeft? Vier dagen is x2 in aantal besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das niet waar. Hij wilt onderzoeken wat voor goederen er nog meer op die vluchten mee komen zoals medicatie en hij dat niet wilt blocken
Hopelijk snel een beslissing, zei hij nou morgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze willen kijken wat voor belangrijke goederen er eventueel ook op die vluichten meekomen
en in andere landen hebben ze dat niet, ik snap er niks meer van, dat daar zoveel positief testenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:46 schreef StephanL het volgende:
Nu bij nieuwsuur. Code rood in zijn ziekenhuis. Volgens mij Amphia ziekenhuis.
Respect voor alle medici daar, na dit hele gedoe hebben ze waarschijnlijk een trauma voor de rest van hun levenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:49 schreef An_0_Niem het volgende:
Noodkreet Italiaanse verpleegkundige: 'Wij bepalen wie leeft en wie doodgaat'
Niet best dit
hij heeft eventueel gezegd morgen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daar heeft hij vier dagen voor nodig? Heel goed dat hij dat wil uitzoeken, maar om dan te zeggen dat hij zondag in ieder geval een update heeft? Vier dagen is x2 in aantal besmettingen.
In Nederland is het wel zo dat ze mensen zo kort als mogelijk op de IC willen laten liggen, zodra de patiënt naar een gewone of isolatie afdeling kan worden gebracht gebeurt dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is wel vrij opmerkelijk, 59 per miljoen inwoners. In België is het minstens 150 dacht ik, en in de VS 292.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |