Nee, dat kunnen alleen FA'squote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef dud0r het volgende:
maar mods kunnen verwijderde berichten toch zien
behalve als ze weg gaan tijdens dat je in het topic hangt.quote:
Oh dat is handigquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve als ze weg gaan tijdens dat je in het topic hangt.
dan zie ik ze nog wel
Ik had een heel verhaal over inbraken bij ons.En duurde lang,dus klik op ef vijf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:51 schreef dud0r het volgende:
maar mods kunnen verwijderde berichten toch zien
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal over inbraken bij ons.En duurde lang,dus klik op ef vijf.
weg post.
a, ik wilde ook reageren en floep weg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal over inbraken bij ons.En duurde lang,dus klik op ef vijf.
weg post.
Dan moet je eerst je post ff kopiëren voor je ef vijftquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
weg post.
jouw UI wekt je eigen energie op, een goede generatorquote:
Als je f5 doet ben je altijd je post kwijt FFquote:
Echt M,ik twijfelde nog om het te doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je post ff kopiëren voor je ef vijft
bij twijfel gewoon doen, tenzij in de auto dan is het bij twijfel niet inhalenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt M,ik twijfelde nog om het te doen.
ongetwijfeld....quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:57 schreef madam-april het volgende:
Weet je het iig voor de volgende keer die ongetwijfeld zal komen
Daar ben ik nu ook achter.Ik ben nooit van de lange posts,maar had nu een heel verhaal met opsomming van de inbraken op de manege.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je f5 doet ben je altijd je post kwijt FF
Wijn en Whiskey.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef Dotteke het volgende:
Oeps fok oud. Ligt nogal gevoelig niet iets wat oud is
Ik word niet jonger iddquote:
kaasquote:
Vergeet je nu nooit meer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter.Ik ben nooit van de lange posts,maar had nu een heel verhaal met opsomming van de inbraken op de manege.
Altijd het laatste woord.quote:
nee das pas post 301quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |