Ik heb schuif gordijnen.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ga lekker weekend vieren.
Ik zie jullie maandag wel weer ergens.
Nee, dat snap ik wel, hier niet eens de deur op slot 's nachts. Vergeet het vaak.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef Dotteke het volgende:
Heb ze altijd dicht Hou er ook niet van. Maar men hoeft ook niet te zien dat ik alleen zit.
Haags ik wens jou een fijn weekend en ik kijk er naar uit je maandag weer te zienquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel plzrquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn weekend Haags. Tot maandag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wij wensen u en uw naasten een heel genoeglijk weekend,al zal uw bijdragen hier node gemist worden.Dat gezegd hebbende hopen we u hier maandag weer in blakende gezondheid en met volle moed te kunnen verblijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woon in een rustig dorpje, en wie hier inbreekt overleeft dat echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Echt. O dat durf ik echt niet hier hoor.
quote:
Dat weet ik, maar hier ook georganiseerde burgerwacht met buren. Men weet datquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
Rustig dorpje zegt helemaal niets.Sorry dat ik het zeg.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-03-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wij hebben onze eigen regels hier, trappen ze gelijk in elkaar. Al 4 x gebeurd. Dat leest men hé, geen last meer hierquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:30 schreef Dotteke het volgende:
En die mogen niets doen. We hebben hier ook burgerwacht lopen maar die zijn met handen en voeten gebonden aan regels
Tsja,ze struikelen weleens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen regels hier, trappen ze gelijk in elkaar. Al 4 x gebeurd. Dat leest men hé, geen last meer hier
Mijn hele post is weg.quote:
en terecht die was ook smerigquote:
Totaal niet.quote:
heus welquote:
Nee.Het ging niet over jou.quote:
nee over jezelfquote:
Ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |