Ga ergens anders trollen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Ik heb symptonen, koortsig, dichte keel maar moet morgen een toespraak houden voor 90 mensen. Het is de grootste toespraak uit mijn leven. Het is nog niet gecanceld. Moet ik gaan of niet?
Goede excuus voor annuleren om corona te gebruiken.. dat zal iedereen dan begrijpen.. probleem opgelost en jij in afzondering en niemand aan steken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Ik heb symptonen, koortsig, dichte keel maar moet morgen een toespraak houden voor 90 mensen. Het is de grootste toespraak uit mijn leven. Het is nog niet gecanceld. Moet ik gaan of niet?
je bent ziek, dus je kan niet gaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Elf extra mensen uitnodigenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Scholen in Fr. allemaal dicht. of wat?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:30 schreef riazop het volgende:
Macron spinde de coronacrisis erg hard op alle Franse journaals, zojuist
Normaal gesproken volgt Franstalig Belgie de Franse koers.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:29 schreef riazop het volgende:
Vanaf maandag alle scholen dicht in Frankrijk
Luister die liedje van Enimem!quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Hopelijk een 13-jarige van de zwakstroom ?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bezoekers van het Rijksmuseum werden vanochtend verrast door het bericht dat het museum de komende weken dicht blijft vanwege het coronavirus.
'Het is vanwege het coronagebeuren toch?', vroeg een bezoeker. 'Ik vind het persoonlijk onzin. Want niet iedereen die je hier binnen ziet heeft corona. En ik ga ook gewoon nog naar school en heb nog steeds geen corona.'
Gewoon geen woorden voor
Er gaan ook niet al te heldere lichten naar museaquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bezoekers van het Rijksmuseum werden vanochtend verrast door het bericht dat het museum de komende weken dicht blijft vanwege het coronavirus.
'Het is vanwege het coronagebeuren toch?', vroeg een bezoeker. 'Ik vind het persoonlijk onzin. Want niet iedereen die je hier binnen ziet heeft corona. En ik ga ook gewoon nog naar school en heb nog steeds geen corona.'
Gewoon geen woorden voor
Gewoon doen. want yoloquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Ben je echt serieus?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Haha die kerel is hier nog nooit serieus geweestquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:37 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ben je echt serieus?
Is je werk belangrijker als je gezondheid, en die van andere mensen?
Je kan gaan, maar stel nou dat je idd corona hebt, en je besmet dus 2 a 3 mensen (en dan ben ik optimistisch) hoe denk je dan dat je toespraak herinnerd gaat worden?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:28 schreef Harlekien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |