4 dagen lasagne, 1 dag macaroni, 4 dagen aardappels vlees groente, 4 dagen bami met saté, 2 broden, 2 kilo bloem om brood te kunnen bakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier ook geprepped net allen genot
Hopelijk niet zeg. Juist in deze tijd niet heel handig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zien we hier de val van het kabinet?
De eerste stap natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk niet zeg. Juist in deze tijd niet heel handig.
Elke dag 1 kopje rijst en ik hou het wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
4 dagen lasagne, 1 dag macaroni, 4 dagen aardappels vlees groente, 4 dagen bami met saté, 2 broden, 2 kilo bloem om brood te kunnen bakken.
Daarna verhonger ik.
Wilders heeft het kabinet al eens tijdens een economische crisis laten klappen, in 2012quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zien we hier de val van het kabinet?
Waarom zou je die twee in 's hemelsnaam vergelijken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:52 schreef _I het volgende:
Waarom slaat die man altijd door.
Pim deed dat zoveel beter.
Dat deed hij niet alleen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wilders heeft het kabinet al eens tijdens een economische crisis laten klappen, in 2012
Hoeft ook niet, Wilders is al een tijdje niet meer relevant.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
Dat van Griekenland was wel hilarisch ja... Ze maken het Wilders ook niet moeilijk.
We wachten natuurlijk op Baudetgodquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Wilders is al een tijdje niet meer relevant.
Omdat de een nu zegt wat ik wil horen, en de ander verwoordde dingen altijd heel prettig en classy.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je die twee in 's hemelsnaam vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |